Reakcia na: PIT #54559:
no ak nemáš doplatené riadne ani za rok 2018 toľko koľko máš mať, tak taký moloch ako SADZV to pocíti pri toľkých vodičoch a vozoch. A keďže kraj sa tvári že zmluva je neplatná a pýta nazad to, čo mu vyplatil v roku 2019 ako inak to nazvať? NEprispieva je ešte mierne, ja by som nazval zdiera.Nepleťme sem vzťah Inprop a SADZV, do toho nevidíme. Ale je zrejmé, že rétorika Luntera v tomto prípade sa otáča proti nemu. Dopravca jazdil, takže nárok má. Bez akýchkoľvek pochýb. Len je dôležité, či jazdil za "zmluvnú" cenu alebo za komerčnú (ak zmluva nie je).
K tomu stolu: ja by som si nesadol, Lunter totiž systematicky ide len za jedným a zabúda, že podpisu pna Kotlebu predchádzalo uznesenie zastupiteľstva BBSK: mňa by zaujímalo, či teraz Lunter na tieto kroky má súhlas zastupiteľstva.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
810zssk
Na druhej strane, SAD ZV hrá celkom vabank. Okrem pokuty 15000 eur (za každú linku?) im po 15 dňoch hrozí odňatie dopravných licencií. Paradoxne sa môže stať že aj keby súd v budúcnosti rozhodol že dodatky sú predsalen platné, tak takéto konanie môže byť dôvodom na vypovedanie zmluvy (aspoň dúfam že aspoň takúto základnú vec tam zapracovali).