Reakcia na: BB-Schuhu #51198:
Keď si zoberieme "nočnú" minutáž spoja 20:48x a 21:48x do 31.8., tak jazdná doba celej trasy je 32 min., inak je 38 v "x", cez víkend vždy 35. U spoja 21:48x po 1.9. je to 39-3, bez zachádzky 36 min. Tie 4 min. pridali po 2 na nábreží, zase po 2 minútach, nie po 1. Na dojazdových sásovských zastávkach s charakterom výstupu pridali vatu ešte po minúte medzi Ďumbierskou a Rudohorskou dolnou a medzi Rudohorskou hornou a Magurskou. Ale zas to nie je až tých 38, tie 2 minúty nenaplnia tým, že medzi Štefánikovým nábrežím a Námestím slobody zostali 2 min., nie až 3 a medzi Magurskou a konečnou Pieninskou ostala 1, nie 2.Podobná anomália je na spoji 22/56 19:18x z Radvaňparku, kde to nie je bežná 38 min. minutáž, ani nočná 31, ale 35 - po Námestie slobody ako denná, do Sásovej potom nočná (12 min., nie 15), ich vzájomná kombinácia. Môže to byť chyba, alebo sa nevedelo rozhodnúť, do ktorej kategórie ho zaradiť a nepochopene to postupne kleslo v rámci jedného spoja. Alebo to súvisí obehmi vozidiel, či s povinnými prestávkami, ťažko povedať. V každom prípade to pôsobí rušivo nejednotne.
Proste zase vznikol hybrid chronometráže, kritiku v oblasti nejednotného odstupňovania sásovských zastávok som už dávnejšie adresoval aj dopravcovi, keď v oblasti Ďumbierskej mal rozdielne minúty pri trasou rovnakých linkách (21+22) a ako vidím, ne/úspešne v tom pokračuje...
Nechápem tiež, ako môže niekto napr. na ľubovoľnej linke dávať rozmedzie 2 min. medzi zast. Štadlerovo nábrežie a Národná v smere NSL. Zastávky sú kúsok od seba bez semafóru, mala by byť dohoda vždy 1 min., nemusí to byť rovnako "nagrafikované", ako v opačnom smere. Kto už toto nechápe, tak s ním bude ťažká reč...
Posunom z NSL odchodu L21 z 22:08x na 22:13x (len či tam bude dovtedy čakať?) sa posunie rozmiestnenie medzi spojmi 22:01x (28) a 22:19x (23) bližšie k spoju L23.
BB-Schuhu