p. M.Jagerčíkovej z Útvaru hlavného dopravného inžiniera-to su same vyhovorky keby ste chceli tak to nechate tak ako to bolo ved ako to bolo dobre.co je dobre to musia Mudre hlavy vsetko musia PORUSIT
Je vyvesený letáčikový oznam SAD Zvolen na zastávke Nám.slobody (smer Nábrežie) o navrátení liniek 20, 33, 35, 36, 43 na pôvodnú trasu cez NS od 8.8. od 13. hodiny, zrejme predčasne ukončená výluka pre busy, L 35 o 13:07 videná cez Kukučínovu popri Robotníckej
V súčasnosti L 13 na Poľnú 6:25, 7:21x, naspäť z Poľnej na Terasu 12:43x 13:38x http://www.dpmbb.eu/documents/DPMBB_013_110701.pdf Potom prímestská linka č. 601463 aspoň na Námestie Ľ.Štúra (oproti starému Tescu, tam sa ale pešuje Strednou ul.), dole smer mesto zo zast. "Kráľová,vrchy" (Medená): 6:11x, 7:11xPovrazník, hore na Terasu z Nám.Ľ.Štúra 12:55x, 14:10c, 15:10x. Čo bude od septembra, netuším, je viacero nespokojností...
Chcem sa spýtať, ako je vyriešená doprava z Pršianskej terasy smerom na Mládežnícku a späť, nakoľko linka č.101 bola zrušená a linka č.13 premáva tak ako premáva (o ničom a pre nikoho). Moje deti chodia do školy práve na spomínanú Mládežnícku ulicu a neviem ako sa mám od septembra zariadiť, nakoľko peši ich nepustím a nie vždy mám tú možnosť ich do školy zaviezť a takisto aj zobrať zo školy.
RE:Agent 007
Roman cesta popri Priore nie je skolaudovaná a firma čo to vykonávala nedala povolenie na prevádzku.Takže kým nám nepríde nejaký papier jazdíme naďalej po obchádzke.Vačšinou však sme tí poslední ktorí dostanú nejaké vyjadrenie.Boli už aj prípady kedy vyrozumenie vôbec neprišlo . ?
Možno bude nová linka bystrického dopravcu PREBUS (THK 34) Liptovský Hrádok-Banská Bystrica-Nitra a späť http://www.zask.sk/files/odbory/doprava/rok2011/august/prebus.pdf Našiel som aj web z roku 2011 http://www.prebus.sk/index.php Už pred 4 mesiacmi som zaregistroval snahu o liceniu na linku Levoča-Trnava a späť, tentoraz je to bez dvoch VÚC-iek. Názov PREBUS sa podobá na PA-RE-BUS Ján Remeň (Graniar), no je to rozdiel...
Nuž, dávno som sem nepísala, ale to neznamená, že vás nečítam ? Dnes som bola vyprovokovaná médiami (teda už včera) a nechtiac som si spomenula na obľúbenú rozprávku v ktorej sa spievalo tak milo : "Keby som bola princeznáááá Arabela.." kto si nepamätá tak oná Arabela mala prsteň zázračný...a veru ak by som ho mala a náhodou k tomu bola aj majiteľka autobusovej stanice v BB tak v novembri 2008 (ejha aké symbolické) ho otočím a jednoducho by som dodala zopár panelov a stanicu jednoducho zatvorila (však nak si víťaz dopravy vo verejnom záujme stojí kde chce) dnes by si naši drahí zástupcovia mesta nemuseli lámať hlavy či láskavo dovolia konečne zbúrať ten bordel čo sa volá autobusová stanica a stánky občerstvenia (fuj), ktoré dovolili postaviť na pozemkoch lesov (to ak by náhodou cestujúcemu bolo na zvracanie z dopravy, aby to mohol spláchnuť). Na druhej strane sa teším z tejto informácie, lebo konečne bude jasné kde sa ten pes zakopal ?
Tým, ktorí ma poznajú a aj tým ktorí ma nepoznajú oznamujem, že toto je môj súkromný názor na ktorý mám po novembri 1989 nárok ?
Na akúkoľvek kritiku by bolo potrebné poznať najprv konkrétny projekt. Ja som ho nevidel, ale z tvrdení nielen z toho článku sa používa výraz plechová búda, s čím možno súvisí argument, že takáto architektúra patrí na okraj mesta ako do jeho širšieho centra. Ak by to bolo všetko v tejto rovine, tak s jej tvrdením súhlasím a myslím si, že tento objekt si zaslúži o niečo viac ako dizajn krabice. Otázne je, či išlo naozaj o plechovú búdu, alebo nám tu len takýmto spôsobom interpretujú obchodné centrum, voči ktorým majú mnohí Bystričania (rozumej dôchodcovia vo väčšine prípadov) averziu a absolútne nesúhlasia so žiadnymi novými obchodnými prevádzkami a hneď ti povedia, že vedľa je Kaufland, cez ulica bola Billa a že načo ešte toto... A keďže dôchodca je volič, nikto si ich nechce pohnevať a táto skupina má na rozvoj mesta značný vplyv.
Čo sa týka tvrdení Priehodovej, tak mi celkom nie je jasné, či sa jej nepáči len predložený návrh investora a jeho architektonické a funkčné riešenie priestoru, alebo sa jej jednoducho nepáči idea autobusovej stanice ako obchodného centra, poprípade je tam ešte tlak z inej strany. V prvom prípade sa o tom pokojne môže diskutovať. Ak je to druhý prípad, potom asi naozaj nikde nebola a neuvedomuje si, že investor tam vloží peniaze práve kvôli tým obchodným prevádzkam a nie kvôli autobusovej stanici. Ani poznámka, že cestujúci musí prejsť okolo obchodov – nerozumiem, čo je na tom také poburujúce, ak to bude riešené ako v iných mestách. Ak chcú získať cudzí kapitál, musia sa zmieriť s tým, že časť stanice bude obetovaná pre obchodné prevádzky, čo vôbec nie je na škodu cestujúcim. Ak chce mať stanicu riešenú primárne len s funkciou vybavenia cestujúcich s čakárňou, bufetom a záchodom, tak takéto zmýšľanie možno bolo aktuálne 50 rokov dozadu, resp. pre mestečká, kde nie je potenciál na niečo lepšie.
Podla mna to vobec nesuvisi s dopravnou blbostou, ale s pseudoracionalnym odporom k obchodom a obchodnym centram ako miestam poklesleho materialisticko-konzumneho zivotneho stylu.
Alebo to mozno suvisi s nedanim uplatku.
Ale na druhej strane, nevieme, ako ten navrh vyzera. Mozno navrhli nejaku prasarnu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Agent007