Dizajnovo áno. Jazdné vlastnosti vodiči označujú ako veľmi pochybné a vŕzganie a klepotanie plastov už po krátkej dobe prekonáva rovnako staré Slintelisy a ich príbuzných. Inak neviem ako v Bratislave ale v Prahe sú najmenej vŕzgajúce a klepotajúce vozy SOR-ky (chudák Dunčo ? ).
Isteže, predvádzací bus je poskladaný tak, aby vyzeral čo najlepšie, a aby šiel čo najlepšie, určite ho ako prototyp montovali dlhšie a dali si záležať na detailoch (plus napríklad tri roky pokroku v technológiach oproti tým z Košíc)
Avšak to, že prototyp nehrká, nebúcha,... neznamená že tak budú vyzerať bežné autobusy v socka verzii z nejakej 19 kusovej dodávky, kde šlo o najnižšiu cenu. To už nie je chyba autobusu ale dopravcu ?
Mne osobne sa Tedom paci asi najviac zo vsetkych vozov DPB.. Interier je rieseny vyborne, vyzera to dobre a ako cestujuci nemam dojem, ze by to malo nejake zle jazdne vlastnosti...
Tak zasa zo skúsenosti v Ba, podľa mňa je to dizajnovo (áno, viem že to má nejakú genézu z "predtedomových" čias) a konštrukčne dosť dobrý voz. Len on je motoricky doyebaný...
víťaz má vzísť z VO. Ale je možné, že doteraz VO vyhlásené nebolo len preto, aby sa zistilo, čo treba dať do podmienok tak, aby to vyhral niekto konkrétny. 5 dverí tentoraz nepomôže ?
Re #43512 S499.1023: to som tiež počul, takže uvidíme. Pravdou je ale, že je to pekný autobus na rozdiel od Sorrykĺbu.
RE:Sasovcan
Netvrdím že v sásovej je dostatok parkovacích miest ale keby sa skutočne zistilo koľko je tých aut súkromných a koľko firemných ktoré by mali parkovať inde-možno by ten problém nebol až taký. ?
na tej zastavke sa da zastat aj tak aby bus neblokoval vsetku dopravu aj ked na nej stoja auta...pripadne vodici chodili neskor z konecnej aby tam nemuseli cakat...ale toto s tym parkovanim sa vacsinou dialo vecer a skoro rano ked nie je velmi husta premavka....a malokedy sa stalo zeby stali az uplne po oznacnik zastavky...ale na tento problem by som sa pozrel z druheho hladiska ze kde maju ti ludia zaparkovat auta?...v sasovej kde su do posledneho miesta vsetky beznadejne obsadene...
Je zaujímavé, že v mestách, kde Tudomy majú, také nadšenie nezdieĺajú.
Ale tak to je pravidlo - všade na svete šotúši najviac op94ovávajú to najnovšie, čo majú u nich doma. Som zvedavý, či to postihne aj 15T.
Raz za cas pride clovek s5 do BB a hned je plny dojmov.
Cestovne autobusom na trase ZV-BA je dvojnasobok zeleznicneho... 1,6 € ma dnes stal listok Turancarom.
Uchvatne parkovanie na zastavke Starohorska. Auta parkuju priamo na zastavke-dokonca kolmo na chodnik (podobne i Tatranska-to uz rozoberali na BB webe). Velmi by ma zaujimalo, ako donedavna riesili vodici MHD "prestoje" na konecnej Starohorska. Teda vyrovnavanie cca 2 a viac minut. Vsak ked tam zastane, tak zablokuje vsetku dopravu...
tak teda ten tedom ktory dnes jazdil na L22,to nema chybu. uplna bomba,jazdil od cca13:00 z pieninskej. len skoda ze len s jednou citackou kariet-velke meskanie. CITELIS=trabant TEDOM=mercedes. dufajme ze SAD bryndza tieto vozy uprednostni pred tymi napodobeninami autobusov znacky citelis. tichy,bezprasný,krasny a jednoduchy interier ziadne otravne zvuky plastov a buchot náprav lahké nasadanie aj pre starsich ludi-jednoducho krása,toto si mesto ako B.Bystrica jednoducho zasluzi. a citelisi by som vratil!!!!!!!! je to uplny hnoj proti tomuto vozidlu!!!!!!
Vidieť bus ex SAD BB na krupinských značkách (dopravca MJC) je pre mňa každodenná klasika... Je pravda, že aspoň niečo zostalo po SAD BB. No ono je toho v skutočnosti viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023