Cestu uzavreli v sobotu ráno a zaujímavé, že ešte v nedeľu napoludnie som cestoval L22 a išli sme okolo starej nemocnice. A to napriek zákazovým značkám a blokujúcim mechanizmom. Prešli sme síce horko-ťažko, ale podarilo sa. Podľa mňa, pokiaľ je raz ohlásená výluka, tak sa to má aj dodržať.
Tento rok sú plánované aj výluky v Medenom Hámri, Kostiviraskej, Na Karlove a na ceste I/66 na Partizánskej ceste medzi SAD a Cementárňou.
Len pripomínam, že až do 11/2011 je uzatvorená cesta na Slnečné stráne.
Zmena otváracích hodín predajných miest:
Oznamujeme cestujúcej verejnosti, že v pondelok 15. 3. 2010 bude predajné miesto Úsvit zatvorené. http://www.dpmbb.eu/
Podľa mňa je najperspektívnejšia technológia palivových článkov (určite nie v krátkodobom horizonte), ktoré za istých podmienok neprodukujú emisie ako spaľovacie motory a navyše nie sú závislé na dráhe. Každopádne nie je vylúčené, že takýto nekonvenčný systém dodávania energia sa kde-tu presadí, ale pôjde o rarity. Akumulátory sa tiež pohli dopredu, ale ako vidieť, stále je to nedostatočné, hlavne kvôli hmotnosti a s tým súvisiacej kapacity a dĺžke nabíjania. Ja vidím ako cestu vpred v palivových článkoch.
Problem je ze (ak to spravne chapem) vozidlo je nadalej absolutne zavisle na drahe ktora bude prisposobena a v podstate sa nic neriesi (okrem vizualneho efektu dratov)...
To by lepsie bolo vymysliet nejaku megakapacitnu bateriu, ktora by dokazala prejst niekolko kol na linke a potom by sa dobijala na konecnej
číslo vysmiateho pána vodiča je 81161
Papyr nad tým listom uvažujem len by mi mohol dakto pomôcť ho dáko krásne a trefne sformulovať.
A kus som skeptický, že príde naspäť taká odpoveď, že škoda míňať naše lesy ale za pokus to stojí. ?
Bola tu reč o MHD na Horné Pršany. Zaujímavá myšlienka z dvoch pohľadov:
1. relatívne krátka vzdialenosť prímestskej linky (menej ako 10 km)
2. možnosť spojiť s obsluhou MHD na Pršiansku terasu v tom zmysle, že vybrané spoje by mohli končiť na terase a zvyšné ísť až hore do dediny.
Osobne si ale myslím, že tieto úvahy sú bezpredmetné. Nemyslím si, že v dohľadnej dobe sa v tomto smere niečo podnikne (po zrušení liniek 51-56 je to akokeby vec vyriešená a pochybujem že sa začne niečo konať v tomto smere). Ďalšia vec je tá, že mne osobne vôbec nie je zrejmé, za akých podmienok jazdí MHD za hranice mesta. Obce si za to musia/môžu priplatiť? Troška mi to príde čudné. Povedzme obec si pripláca na MHD, rozhodne sa neplatiť, tak dostane prímestskú dopravu v rámci základnej obslužnosti zadarmo. Dokonca v niektorých prípadoch je rozsah dopravy nezmenený, platí síce prímestská tarifa, ale to ešte neznamená že je drahšia ako je tarifa MHD. Opačný pohľad na vec (viď v súčasnosti medializované problémy v Prešove). Prečo VUC-ky nedotujú MHD-čky do obcí (prímestskú áno)?
dnes som isiel L22 a soferi maju problemi s vyhibanim sa pri ostrych krizovatkach kukucinova-*rudlovska-stv ... klby sa stretavaju , je otazka casu kedy sa stane nejaka dopravna nehoda v podobe skrabancov , privesy jazdia po obrubnikoch , do kedy tato vyluka ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu