Reakcia na: 21Tr #35260:
Vow, nechal si trolejbus pre Internátnu aj TESCO, super. Nechal si ho tam vo forme linky vedúcej odnikiaľ nikam. Nabudúce sa najprv pozri do sekcie s tarifou, zistíš že v BB neexistujú prestupné časové lístky, takže okrem držiteľov mesačníkov by sa ti každý, kto by chcel ísť z Internátnej do centra vydlabal na to, aby platil za prestup. Detto z TESCA - dodrb im takto dopravnú obslužnosť a dosiahneš akurát to, že si objednajú vlastnú zmluvnú dopravu aby sa im tam ľudia z centra dostali bez prestupu. V celej L4 v podstate postrádam zmysel, jedine že by si chcel voziť babky z Fončordy na nákupy. Po zavedení časových lístkov by sa nad tým MOŽNO dalo uvažovať.Takisto mi príde nezmyselné obsluhovať Podlavice iba cez Tajovského, aj keď beriem, že väčšina centra je v dochádzkovej vzdialenosti od Strieborného Námestia. Ale myslím si, že vedenie aspoň jednej z liniek po nábreží, s tým že by sa nejako zladil interval s ostatnými aby mala každá linka odchod v tých istých minútach po celej by bolo podstatne užitočnejšie.
Expresné linky úplne ignoruješ, zrušil si dokonca aj L90, ktorá jediná dodnes prežila. Pritom spojenie Sásová-Iliaš a Sásová - Tajovského (po výpadovke) by v špičke bolo veľmi užitočné - tú haldu ľudí, čo sa v týchto reláciach pohybujú ti L21 nespasí.
Na druhej strane, spôsob akým spájaš niektoré dnes existujúce linky do jednej, pričom na rôznych úsekoch máš rôzne intervaly je úplne od veci. Taká L20 - predpokladám že jej druhý úsek je dnešná L80, akurát si vynechal celé Uhlisko. Keby si poznal miestne pomery, vedel by si, prečo má práve táto časť mesta priame spojenie z nemocnicou a aký bol účel jeho zavedenia.
A toto sú iba veci, ktoré udreli do očí mne, ľudia ktorí v Bystrici bývali celý život nepochybne nájdu aj podstatne závažnejšie. Skrátka a dobre, keď nepoznáš miestne podmienky a prepravné prúdy, môžeš stvoriť tak akurát bazmeg, ako napokon vždy. Platí to pre VÚD a platí to aj pre teba
router