PIT: v mnohom s Tebou suhlasim.
ad naklady: skutocne bude lepsie dat tam len rozumne trate
ad spojka Kyjevske: tu uvazujem jednosmerne, ako bola
ad Tesco: ak to cele financuje mesto tak nemam slov. Radsej by som videl dalsiu B961
ad linky: nebol som v stave dat tam rozumne linky. Znamenalo by to zmenu filozofie linkoveho vedenia. Za intervalmi si stojim.
ad naklady: skutocne bude lepsie dat tam len rozumne trate
ad spojka Kyjevske: tu uvazujem jednosmerne, ako bola
ad Tesco: ak to cele financuje mesto tak nemam slov. Radsej by som videl dalsiu B961
ad linky: nebol som v stave dat tam rozumne linky. Znamenalo by to zmenu filozofie linkoveho vedenia. Za intervalmi si stojim.
Kami
Re #3453 Petik: pri pocitani navratnosti by som varil z vody. Nemam ziadne oficialne udaje. Mozno Vladimir nejake OFICIALNE a zverejnene ma. Ak pocitam len prevadzku na novych tratiach tak mi navratnost vychadza nad 10 rokov, co je maximalne akceptovatelne obdobie pre sukromneho investora. Samozrejme, keby sa podarila vypocitat uspora z nakladov na trakcnu energiu, mame navratnost.
Poviem fiktivne cisla. Prevadzka trolejbusu stoji o 10 Sk/km viac ako autobusu. Ak by sa prevadzkove naklady znizili na jednu uroven s autobusmi, tato uspora by sa pri rocnom obehu milion km splacala 37 rokov.