praveze tu je to dobre. Len posledne spoje 21:05 a 20:05 z Tesca idu len po Dumbiersku. Tieto spoje su uvedene aj na trase poliklinika - Rudohorska I, ale s poznamkou "D". Ja som pozeral vsetky spoje v Sasovej s mobilom v ruke.
Nejaké konkrétne čísla by mohol mať Papyr. Ale prevádzkové náklady na trolejbus môžu byť vyššie len v prípade započítavania aj odpisov z infraštruktúry.
Ikarusy sa nemuseli brať v rámci RVHP a nemali patent na kĺbový systém. Proste nikto iný tu kĺbové autobusy v dostatočnom množstve a kvalite ponúknuť nedokázal.
raboidnost je tam popisana. Kedze 34 z 36 trolejbusov v BB je takych, musim s tym ratat. Bohuzial. Nastastie pozorujem stisovanie po VP/GO. Napriklad 14Tr e.c. 1003 ide vynimocne ticho. Napriek tomu by sa mi v BB kazdy vysmial keby som za vyhodu trolikov pocital tichost. Taka je realita a bez rozsirovania trati sa ani nezmeni.
Re #3453 Petik: pri pocitani navratnosti by som varil z vody. Nemam ziadne oficialne udaje. Mozno Vladimir nejake OFICIALNE a zverejnene ma. Ak pocitam len prevadzku na novych tratiach tak mi navratnost vychadza nad 10 rokov, co je maximalne akceptovatelne obdobie pre sukromneho investora. Samozrejme, keby sa podarila vypocitat uspora z nakladov na trakcnu energiu, mame navratnost.
Poviem fiktivne cisla. Prevadzka trolejbusu stoji o 10 Sk/km viac ako autobusu. Ak by sa prevadzkove naklady znizili na jednu uroven s autobusmi, tato uspora by sa pri rocnom obehu milion km splacala 37 rokov.
Vsevedko a taky Ikarus ked ide do kopca je tichucky oproti troleju ze? A to jeho sprevodovanie. Len smola ze sa museli brat v ramci RVHP a mal patent na klbovy system
Pekne, velmi pekne:) Ale chyba mi tam este cast Porovnanie prevadzkovych nakladov -> napriklad som z toho nezistil, aka by bola navratnost takej investicie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami