Reakcia na: quark1408 #32003:
Neuveríš, ale presne túto odpoveď som od teba očakával, avšak s riešením podľa zdravého rozumu nemá nič spoločné. Napadlo ťa niečo také, že počet cestujúcich má akosi tiež nejaké hranice? Teda aj v tebou spomínanej situácii, kedy išla L6 pred L26 a zhodnotil si, že išli vcelku vyťažená, ti musí byť úplne zrejmé, že za ňou idúci spoj L26 išiel v podtsate prázdny. Druhá vec je, že obmedzovať výkon ekologickej dopravy na dráhe len aby nebol vysoký počet spojov v úseku kvôli zbytočným súbežným autobusovým linkám je úplnou sprostosťou, nehovoriac o znižovaní efektivity tohto systému z prevádzkovo-ekonomického pohľadu. Dráha sa stavia tam, kde má byť nosným systémom, akurát v BB všetko funguje ako u debilov, keďže prioritou sú známosti a oplácanie "službičiek", ktoré si navzájom známi poskytnú.Je to tu mesto zločinu a hlúpych ľudí.
Velmi zaujimava sprava.
PIT
Inak za takéto vedenie a ničenie verejnej dopravy a mestskej spoločnosti by mal okamžite prísť o stoličku prednosta ZloÚ, po ktorého nástupe do funkcie išli všetky riešenia výslovne len v prospech SAD ZV a to aj na úkor zákonného rozhodovania zo strany mesta. Celkom by to bol zaujímavý bod na dnešné zasadnutie zastupiteľstva (i keď pochybujem, že tu ešte niekto skutočne zastupuje záujmy mesta) ?