Som taká roky drzá a aj papuľnatá chvíľu mlčiaca, ale dnešný zážitok ma tak očaril , že sa podelím. Postavila som sa do radu k predným dverám trolejbusu č.1 s odchodom 15.06 zo železničnej stanice /nemohla som nastupovať inde však nemám čipovú kartu dpmbb.../ pán vodič mi pred nosom zatvoril dvere pred nosom,lebo som sa otočila vidiac x1 /tú mám zadara no ja som chcela cestovať TROLEJBUSOM !!!/ na môj udivený pohľad mi láskavo otvoril dvere a ja som nenaskočila podľa jeho predstáv dostatočne rýchlo tak mi pre istotu zacvikol tašku prehodenú cez plece so slovami rýchlo ,lebo meškáme.... podala som mu peniaze s otázkou no a čo ??..asi sa mu rozbrieždilo a onemel...fakt skvelé ...no hej asi môžem zato , že nepristavil včas a on začínal súťaž ako predbehnúť x1 a uchmatnúť cestujúcich...!!!! Môj ty bože toto je MHD ??? ..je mi z toho zle a vraj náš zákazník náš pán ?
Presne ako vravíš, situácia v prímestskej doprave je asi taká, že SAD ZV robí stále viac a viac výkonov, nové autobusy nepribúdajú, staré starnú a výsledok vidí každý sám. Mňa by tiež zaujímalo, kedy sa kúpia pre prímestskú dopravu nové autobusy (naposledy sa tak stalo pred rokom, kedy sa kúpilo zopár ks z výbehovej rady C954E). Ja by som tiež rád videl Crossway na linke do Kordík. Som naozaj zvedavý, ale som rád, že sleduješ aj tieto linky (exMHD).
Tiež by som rád vedel, prečo SAD ZV používa pre linky X 7-miestne číslo, aspoň na CL - samozrejme nie z vlastnej skúsenosti. Ak dobre viem, na území SR sa štandardne používa 6-miestne označenie prímestskej linky. Pridanie 7. číslice označujúcej číslo niekdajšej linky MHD má asi len ťažko nejakú oporu v zákone.
Dávnejšie som sa tu neobjavil, no udiali sa tu veci.
Chcel by som len na margo Iva a Msiaka a este aj uživateľa pod nickom Ja trošku zareagovať...
To že síce po nábehu nových B952E a B961E zakúpených SAD ZV kvalita služby stúpla na dva mesiace to je fakt. Ako rýchlo však stúpala tak aj klesla. Hovoriace autobusy zmĺkli, meškania a nadbiehania sa stali častým javom. V prvom rade za to môže mesto, lebo nieje kontrola a kde nieje kontrola, nieje snaha čo naprávať. Za zvážanie vrakov do BB môže však v plnej miere SAD ZV keď vedel že nemôže utiahnuť investíciu aby mohol utiahnuť nákup dostatočného vozového parku na pokrytie aspoň základných potrieb MHD BB, tak sa sem ani nemal trepať. Mesto si objednáva výkon vo verejnom záujme a nemôže byť samaritánom a robiť nákup autobusov pre potreby súkromného dopravcu, aby si ten napchával vrecká a ešte mu platiť aj straty vo verejnom záujme. Vy ste chlapci z višne asi padli...
? ? ? ?
klameš od začiatku až do konca. Viac k tomu nemám čo dodať...
Re #28911 Petik: vývoj vozového parku od roku 1997 bol taký, že v závere roka 2005 v MHD BB jazdili prevažne autobusy mladšie 8 rokov. Na linkách pridelené boli až na pár výnimiek IBA Karosy radu B900. Karosy radu B700 boli výhradne po GO a používali sa ako rezervné vozidlá. V januári 2006 nastal prepad do suterénu kvality, ktorá sa ako-tak dvihla až prenajatými vozidlami Mesta BB a novonakúpenými Karosami SAD ZV radu B900. V januári 2008 sa BB opäť vrátila o 15 rokov späť do éry vozidiel radu B700...
Re #28908 mirkobb: presne tak... Na prímestkej takisto všetkým (cestujúcim, starostom, vodičom) na chvíľu zalepili oči novými C954 a teraz im ich pobrali...
A ty už tiež bež do riti, kretén. Keď nevieš čítať, nemáš schopnosť analyzovať a syntetizovať fakty a mieniš len dookola omieĺať tie svoje LŽI, tak sa realizuj niekde inde, Aďko!
Pri tak eminentnom nezáujme mesta o MHD, ktorý podľa mňa nemá konkurenciu nielen v SR ale hádam v celej civilizovanej časti Európy nieto divu, že predseda predstavenstva mestského dopravného podniku ani netuší, čo sa v jeho podniku deje. Ešte aj ten Záhradník, ktorý rozhodne nie je mojím favoritom, lobbuje za prachy pre DPB a aj keď trepe hovädziny, učí sa. Aj v tom Poprade sa primátor zaujíma o MHD. V Kutnej Bystřici primátor splnil predvolebný sľub a hibernoval. Že škody, napáchané STS zaplatí v konečnom dôsledku len a len mesto a teda občania, mu evidentne uniká.
Zaujímavé, čo sa človek na tomto fóre SADISTICKOALKOHOLICKEJ BBDS nedozvie.Že 35 mestských autobusov má rovnaký deň STK, že BBDS malo lepšie busy. Nezabudli ste na to, že bryndziari sem prišli preto aby tu vôbec fungovala doprava, a nebyť zasahovania babrákov z DpmBB už mohla tá doprava zase oniečo lepsšie vypadať. A prenájom za cenu odpisov mali len BBDS!!!!!!
Zobudťe sa vážéný súdruhovia z BBDS aj s fan klubom.
k informaciam sa moze dostat kazdy, vsetko je v katalogu tu na imhd. Ale aj bez konkretnych cisel sa da povedat, ze od roku 1997 do roku 2004 vratane doslo k vyraznemu zvratu vo vyvoji veku vozidiel.
Uz v roku 2004 sme sa dostali do situacie, ze sa vyradovali nielen vozy bez GO, ale aj tie starsie GO. Keby sa pokracovalo v trende, uz v roku 2005 by nebola "na poradi" ziadna Karosa B 732, t.j. sluzili by len ako zalozne.
SAD ZV sice mali nove autobusy s vekom (povodne) 0 rokov, ibaze akosi na pokrytie vypravy potrebovali a potrebuju viac autobusov. A tie vrakosy a Ikarusy velmi priemernemu veku nepomohli.
tak nejako. Alebo schyzofrénia? Neviem. Skorej by som sa priklonil k možnosti, že ako prednosta DPMBB moc o jeho pripravovaných aktivitách nebude vedieť?
Btw. Je niekde dostupná organizačná štruktúra DPMBB na čele s vedúcimi pracovníkmi? Nech má bežný občan predstavu ako to v DPMBB funguje.
No, v Bystrici je taka tradicia. Aj blahej pamati BBDS prehlasovala, ze ma najmladsi vozovy park trolejbusov na Slovensku. Dosla k tomu jednoducho: U svojich trolejbusov za vek pocitala cas od poslednej GO, u ostatnych DP cas od momentu vyroby vozidla.
ten neviem kto, kto má vypracovať koncepciu rozvoja MHD v BB je Radoslav Lukaj.
Je to jeden a ten istý človek, ktorý sedí na funkci prednostu mestského úradu v Banskej Bystrici a presne ten istý človek ktorí sedí ako predseda predstavenstva Dopravného podniku mesta Banská Bystrica a. s.. Btw. isto vieš, že DPM BB svoj sľub nastupovania všetkými dverami nemohol splniť lebo mu mesto nevyšlo v ústrety. Že o tom prednosta MsÚ nevedel, keď to DPM BB sľubovalo...
Inak taký poslanec MsZ Martin Baník, ktorý mimochodm sedí v prestavenstve DPMBB sa nevedel v januári vyjadriť k tomu, či je potrebné aby Lukaj vypracoval koncepciu rozvoja MHD. Zaujímalo by ma, čo potom vie, že je členom predstavenstva.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Schuhu
Tiež by som rád vedel, prečo SAD ZV používa pre linky X 7-miestne číslo, aspoň na CL - samozrejme nie z vlastnej skúsenosti. Ak dobre viem, na území SR sa štandardne používa 6-miestne označenie prímestskej linky. Pridanie 7. číslice označujúcej číslo niekdajšej linky MHD má asi len ťažko nejakú oporu v zákone.