Bon-Cu: Irisbus - Karosa CityBus. Jeden voz jazdi na linke 80, vecer na 24, druhy bol naposledy na 26, ale moze sa to menit.
Troliky prechadzaju postupne GO, vsetko su to rovnaky rocnik. Rychlost obnovy obmedzuje kapacita OTZ (robi GO aj inym mestam) a financiami.
Inak, gitovacou "kurou" presli Ikarusy co po zime rozkvitli - videl som 2602 aj 9992 bez hrdze zato s zo zakladnou farbou na bokoch.
Upravena trat na Internatnej je skoro hotova, uz osadzuju stlpy. Este tento mesiac asi budu daktory vikend jazdit tym smerom autobusy a mozno v lete sa zmenia niektore trolejbusove linky.
Troliky prechadzaju postupne GO, vsetko su to rovnaky rocnik. Rychlost obnovy obmedzuje kapacita OTZ (robi GO aj inym mestam) a financiami.
Inak, gitovacou "kurou" presli Ikarusy co po zime rozkvitli - videl som 2602 aj 9992 bez hrdze zato s zo zakladnou farbou na bokoch.
Upravena trat na Internatnej je skoro hotova, uz osadzuju stlpy. Este tento mesiac asi budu daktory vikend jazdit tym smerom autobusy a mozno v lete sa zmenia niektore trolejbusove linky.
Petik
Danny: Spojenie 25/24+22 - myslel som, ze by to bola jedna linka s jednym cislom (Napr. 24 Mladeznicka-Sasova-Uhlisko)
Kami: pises "Meskanie v spicke" #269). Ty si tu asi najvacsi specialista na bystricke CP. Pozeral som aj ten tvoj program a aj z toho sa mi zda, ze v BB je rovnaky cas prepravy medzi zastavkami v sedle aj v spicke. (Teda videl som tak akurat rozlisovat tyzden/vikend) Je to tak? Ak ano, tak je to pekne blbe.
Este k dlzke liniek. Suhlasim ze kratsia linka moze efektivnejsie/pruznejsie obsluzit urcitu cast mesta. Ale z pohladu vodica je to skor nevyhoda. Stale hore dole po kratkej trase, kratke roztriestene prestavky.