Reakcia na: Votrelec #26625:
co by bolo? To je spekulacia a fantazia moze narysovat "buducnost" akokolvek. Mohla tu byt napr. doprava sucasneho rozsahu (ked spocitame vykony DP aj SAD vratane X-liniek), ale lepsie rozlozena.
Rovnako tu mohlo byt pokracovanie trendu 2004 -> 2005.
Ale mozeme ist aj hlbsie do minulosti a zamysliet sa ...
Ten, kto sa ma zamyslat v prvom rade je MESTO. Mesto by malo MHD povazovat nie za pozieraca dotacii, ale za prostriedok regulacie dopravy + socialny prostriedok (zlavy, dopravna obsluha). A nejde len o MHD, ale o hromadnu dopravu v regione - treba sa pozerat systemovo na dopravu ako celok, nie jednotlive nesuvisiace linky.
wizard112
Re #26625 Votrelec: Pýtam sa, prečo dokáže SAD ZV na NEDOTOVANÝCH linkách jazdiť lacnejšie, ako na dotovaných? Veď práve poprel základné princípy ekonomiky! Čím viac mu dáš peňazí v podobe dotácie, tým máš vyššie cestovné. A čím menej, resp. nič, tak tým lacnejšie... Veď to je úžasné. Toto je sen všetkých miest, kde majú MHD. Nedať ani korunu a mať takéto cestovné. Len škoda, že takéto cestovné je na "truc" linkách. Keď už spomínaš neschopnosť, tak toto slovo je podľa mňa synonymom SAD ZV. Povedz mi, čo už len ZV urobil pre ľudí. Len nenapíš, že L26, lebo potom už neviem, neviem... ?