Reakcia na: JJ #22405:
Ako spomenul wizard 112 v #22401, peažny usek R1 a R3 medzi ZV a ZH by bol katastrofou, tu existujucu cestu by bolo nakladne rozsirit na 3+3(o sucasnych parametroch uz ani nehovoriac), tak podobny problem by nastal v useku "hronskeho lievika" medzi ZH a Hron. Benadikom, kde by boli R1 a R3 takisto v peaži, tam tu cestu tiez tazko rozsirovat na 3+3 a to na viacerych miestach(Zarnovica-Rudno n./Hronom, ale aj Nova Bana-Hr. Benadik), ta cesta tam ide v zarezoch v rôznych urovniach uz teraz! Myslim, ze take uvahy "akoze cez Levice" a podobnych nezmyslov tu uz bolo viac, ale asi zostalo len pri tom.. ? Naopak R1 medzi BB a ZV sa da kedykolvek rozsirit na 3+3, rezerva je tam dostatocna, no a este je tu aj moznost postavit dalsiu R cestu, priestoru je dost, kludne sa ich sem zmesti aj niekolko! Cize ziadnu "paniku" R3 pôjde urcite v priestore BB, MDPaT ma na svojich strankach aktualizovanu mapku ciest Slovenska, kde R3 ide niekde v priestore medzi Badinom a Rakytovcami smerom ku Kremnickym vrchom popri Malachove a potom tunelom k Turceku. To by tiez nebolo spatne riesenie, za predpokladu, ze by sa realizovala aj spominana I/59 po Korytnicu ale aspon v parametroch R22,5/100(teraz navrhnuta je C11,5/70, resp. C22,5/70, a to nie je "ziadna vyhra"!), takto by BB ziskala viac, "zabila by dve muchy jednou ranou", severne(RK, Krakow) a aj zapadne(PD, TN, Brno)prepojenie cestami v usporiadani 2+2. Zapadne spojenie ako sucast R3 by realizovala NDS a severne ako I/59(R22,5/100) by bolo pod "taktovkou" SSC. Tu je spominana mapka: http://www.telecom.gov.sk/pk/071140/priloha_1.jpg? ? ?
mirkobb
Mam dobru spravu, R3 pôjde cez BB, rucim za to! ? ?