Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujímavé dokumenty predkladané dopravnej komisii MsZ BB v týchto dňoch:

Prioritné dopravné stavby na území mesta
Vypracoval: ÚHA mesta Banská Bystrica, Ing. Brašenová
http://poslanec.sk/dokumenty/index.php?dir=2007/dopravne_priority_na_uzemi_mesta_BB/
Reakcia na: mirkobb #22414:
Aspoň že ten Orient express pôjde cez BB, keď nám nechcú dať tú R3. ?
Reakcia na: mirkobb #22413:
Ten variant R3 popod Kremnické vrchy je podľa mňa tiež sprostosť, pretože to bude ochádzka. A zase to obíde BB (aj keď menším oblúkom), ale lepšie ako cez Kremnicu. Neviem, čo vidí ministerstvo v tej Turčianskej kotline. Čo tam ide niekto stavať fabriku za 100 mld. euro alebo čo? Ja jednoducho nevidím potrebu viesť R3 cez Turčiansku kotlinu. Veď MT má (resp. bude mať) napojenie na D1a veľkosť ďalších sídiel je zanedbateľná. Najlepšie je to viesť Hiadeľským sedlom, je to najbližšie, najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie, niet sa o čom baviť. Ale ak má ministerstvo dopravy peniaze, nech postavia všetky možné varianty. Inak na stránke NDS nje R3 stále vedená cez Kremnicu.

Re #22405 JJ: Ani mne na názve nezáleží, ale ak sa R3 postaví cez Kremnicu, tu sa stavať tak skoro cez Hiadeľské sedlo nezačne, lebo nebudú peniaze a ani potreba, nakoľko paralelne pôjde R3 cez Kremnicu. Ako povedal mirkobb, ak sa R3 postaví cez Kremnicu (resp. nepôjde cez BB) a postaví sa Rxy cez Hiadeľské sedlo, nemám problém. Len vieme, že to nebude možné.
Reakcia na: wizard112 #22411:
Uz aj viem, kadial bude odchadzat zo Slovenska.. ? Kamarat z Krakowa mi napisal o pravdepodobnom hranicnom priechode cez ktory pride VSOE do PL. Tot, citacia z mailu(pisana polsko-slovensko-cesky ? ):
Ahoj Mirku,
Dziś dostałem wiadomość, że VSOE ma wjechać na teren Pol'ska przez hraniczny prechod Plavec/Muszyna i dalej do Krakowa przez Novy Sącz. Jest jeszcze za wcześnie i nie ma ustalonego jizdneho radu na Pol'sko. Gdybym wiedział coś więcej, napiszę.

Pozdrawiam, Janek
Reakcia na: JJ #22405:
Ako spomenul wizard 112 v #22401, peažny usek R1 a R3 medzi ZV a ZH by bol katastrofou, tu existujucu cestu by bolo nakladne rozsirit na 3+3(o sucasnych parametroch uz ani nehovoriac), tak podobny problem by nastal v useku "hronskeho lievika" medzi ZH a Hron. Benadikom, kde by boli R1 a R3 takisto v peaži, tam tu cestu tiez tazko rozsirovat na 3+3 a to na viacerych miestach(Zarnovica-Rudno n./Hronom, ale aj Nova Bana-Hr. Benadik), ta cesta tam ide v zarezoch v rôznych urovniach uz teraz! Myslim, ze take uvahy "akoze cez Levice" a podobnych nezmyslov tu uz bolo viac, ale asi zostalo len pri tom.. ? Naopak R1 medzi BB a ZV sa da kedykolvek rozsirit na 3+3, rezerva je tam dostatocna, no a este je tu aj moznost postavit dalsiu R cestu, priestoru je dost, kludne sa ich sem zmesti aj niekolko! Cize ziadnu "paniku" R3 pôjde urcite v priestore BB, MDPaT ma na svojich strankach aktualizovanu mapku ciest Slovenska, kde R3 ide niekde v priestore medzi Badinom a Rakytovcami smerom ku Kremnickym vrchom popri Malachove a potom tunelom k Turceku. To by tiez nebolo spatne riesenie, za predpokladu, ze by sa realizovala aj spominana I/59 po Korytnicu ale aspon v parametroch R22,5/100(teraz navrhnuta je C11,5/70, resp. C22,5/70, a to nie je "ziadna vyhra"!), takto by BB ziskala viac, "zabila by dve muchy jednou ranou", severne(RK, Krakow) a aj zapadne(PD, TN, Brno)prepojenie cestami v usporiadani 2+2. Zapadne spojenie ako sucast R3 by realizovala NDS a severne ako I/59(R22,5/100) by bolo pod "taktovkou" SSC. Tu je spominana mapka: http://www.telecom.gov.sk/pk/071140/priloha_1.jpg
? ? ?
Ak som dobre videl, tak aj BB-283AT (po vozoch BB-028AG, BB-632AS) má vrátené pôvodné transparenty BUSE. Znamená to ďalší príchod nejakej B732-ky?
Reakcia na: mirkobb #22410:
Už keď si vybavil Orient express, R3 bude pre teba hračka. ?
Reakcia na: wizard112 #22401:
Ale hoši, teeda.. ? Len na chvilu Vas tu necham "bez dozoru" ? a uz ake pesimisticke uvahy, co to, co to..? ?
Mam dobru spravu, R3 pôjde cez BB, rucim za to! ? ?
A kto chce bádať ešte viac v nedávnej pohnutej králičej histórii Banskej Bystrice, stále je k dispozícii archív, tunáka ľa:
http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/
Kto má záujem, môže si spraviť trošku exkurziu do minulosti, na jeden dôležitý deň toho dlhého zápasu o banskobystrické trolejbusy (Protest občanov na MsZ BB 30.3.2006):

http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/video/&file=RTV_protest_30-3-2006.wmv (15MB!)

http://www.poslanec.sk/old_site/storage/index.php?dir=BB/video/&file=TA3-protest_trolejbusy-30-3-2006.asf.ASF (1.5 MB)

tfuj, tfuj, len nech to nezakríknem ! ?
Reakcia na: Mirosk #22406:
Šťastný budeme, keď nás nebudeš "obšťastňovať" takýmito hlúposťami.
A ešte vybudovať trolejbusovú trať BB-DONOVALY-RK-ZA-MT-TR-BB/ZH-ZV-BB a budete všetci šťastný...
Reakcia na: Schuhu #22403:
pozri, mne je uplne jedno, ci sa to bude volat R3 alebo D3 alebo 1/200 alebo cokolvek ine - pre mna je dolezite, aby to malo 4 jazdne pruhy a profil minimalne 22,5. A dalsia dolezita vec - vystavba tej "prelozky" I/59 sa musi zacat do 2-3 rokov, lebo uz sa jej podla mna potom nikdy nedockame.

#22404 Re wizard112: takto, viem, ze sa v istych kruhoch debatovalo o sturovskom variante, ale nikdy som to nebral vazne, lebo je to od zaciatku nezmysel. Co sa tyka tej reportaze na madarskych spravach, bola to len natocena videoprojekcia na platne aj to len na chvilku, takze mam pocit, ze to bolo zakoncene v Sahach. napriek tomu - je uplne jedno, ci sahy alebo sturovo, ak to ma zase obist BB.
Reakcia na: JJ #22402:
Tak ja som počul aj alternatívu Štúrovo - Nová Baňa - ZH - MT... Všade, len nie cez BB. ?
Keď už je tu táto debata, tak R3 už cez BB asi nepôjde (aj keď ja osobne preferujem variant cez BB, nakoľko má tento variant viacero pozitívnych dôvodov) a to z toho dôvodu, že už sa navrhuje namiesto výstavby R3 cez BB nová - náhradná stavba - "Preložka cesty I/59 Slovenská Ľupča-Korytnica" popod Hiadeľské sedlo. V súčasnosti sú navrhnuté 4 varianty, od 14.5.2007 je stavba zaradená do zoznamu EIA na posudzovanie vplyvov na životné prostredie.
Doporučujem pozrieť si link:
http://eia.enviroportal.sk/dokument.php?id=35973
Reakcia na: wizard112 #22401:
aby si nebol sokovany ...
minule som len tak pozeral "Spravy - Hirek" aj ked po madarsky neviem ani jedno slovo 😃
Najzaujimavejsia bola informacia, ktora neodznela v ziadnom inom mediu. Kedze ta BB je stale otravna, ze R3 cez ZH je ocividna obchadzka a vyhodene peniaze (moj komentar), vymysleli sme novu trasu:
PL/SVK - MT - ZH - Nova Bana - Sahy. Hlavne v useku MT - Sahy to bolo nakreslene ako rovna ciara tiahnuca sa od severu (MT) az po juh (Sahy) 😃 . Tomu sa hovori uplne dokonala obchadzka a odstavenie BB od infrastruktury. Takze v oblasti MT-ZA sa rysuje jedna obrovska megakrizovatka ... a BB? ta si musi vystacit aj s 1/59 cez donovaly. Tu je uz tiez na mieste zacat robit poriadky s imbecilnymi navrhmi podobneho druhu.
Reakcia na: JJ #22400:
Keď už tu máme takýto materiál, nedá mi, aby som opäť kritizoval viesť R3 cez Kremnicu. Intenzita dopravy je v úseku ZH - Kremnica - TR - hranica kraja BB/ZA menšia (najmä úsek ZH - Horná Štubňa je s úsekom ZV - BB neporovnateľný) ako na trase ZV - BB - hranica kraja BB/ZA. Ak sa teda bude stavať R3 cez Kremnicu (čo sa asi bude ?), nastanú dve situácie. Prvá, že pre zväčšenie intenzity nebude postačovať štvorprúdová cesta medzi ZV - ZH (bude ju nutné rozšíriť, len v niektorých úsekoch to bude komplikované a navyše parametre tejto cesty nie sú zrovna parametrami rýchlostnej cesty), druhá (pravdepodobnejšia), že táto investícia bude vyhodenie peňazí (na Slovensku nič mimoriadne), pretože bližšie to bude cez BB. Pardon za OT.
Reakcia na: JJ #22398:
Oni si všetky čísla vymýšľajú alebo čo? Prosím, nápiš mi link, odkiaľ to máš. ? ?
Reakcia na: wizard112 #22390:
no, s číslami sa dá narábať všelijako - a dokonca si ich aj vymýšľať - podľa celoštátneho sčítania dopravy na cestnej sieti Slovenskej Republiky v roku 2005 bolo na vonkajšom okruhu mesta narátanych 11 130 vozidiel za 24 hodin.
presne rozpísane:
1187 nákladných automobilov a prívesov
9913 osobných a dodávkových automobilov
30 motocyklov

niet čo dodať ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.