O akom tuneli to tu "tocite"? ? Na severnom obchvate rychlostnej cesty R 3 ziadny nebude, na Rudlovskej pri Aurise bude popod tuto rychlostnu cestu akurat podchod(podjazd) namiesto toho sucasneho, ktory sice vyzera ako kratky "tunel" ale dnesnym potrebam uz nevyhovuje ani sirkovym usporiadanim, ani svetlou vyskou pre prejazd T-busov, takze sa smerom na Sasovu vpravo od tych dvoch rodinnych domov prerazi novy ulicny(cestny) podchod popod zeleznicnu trat 172, ktory ako mimi spravne poznamenal bude sucastou vystavby SO BB. Ten by uz svojimi parametrami mal splnat sucasne poziadavky, teda aj na prejazd trolejbusov, ktore budu tadial z Partizanskej (od krizovatky pri Srdiecku a dalej popri Starej nemocnici) jazdit uz coskoro. ?
draxter
Rovnako tak krtiérium na stavbu R a D neumožňuje, aby ponad cestu viedli trolejbusové drôty, pretože ide aj o rozmery na šírku a výšku cety typu R a D /aj keď možno by sa toto nejako dalo, lebo R1 ZV-ZH je R1 len preto, že to tak niekto chcel, ale parametre na to nemá, takže toto len ozaj bokom.../
Tiež je dôležité kritérium dráhového vozidla, lebo potom by na R a D mohli aj električky, metro a neviem čo...
A v neposlednom rade na to treba povolenie, ktoré by určite nikto nedal,ale to ej iná kapitola.