No keď si všimneš tie trasy, načo mať napr. Linku 2 s intervalom 5 min, radšej urobme dve linky s trochu inou trasou a interval 10 - 15min na preklad...s tým som rátal že dokopy to bude nejako vyzerať...
Resp. hlavné linky by boli husté, a k nim nejaký doplnok, ktorý vzída z už existujúcej siete. Napr. L2 a L8 doteraz boli tiež startové? Hádam nie, lebo je to viac-menej jedna linka. Ale bodaj by som mohol riešiť toto, že? ?
nikto tu netvrdí že DPMBB bude geniálny a najlepší v galaxii. Aj keď myslím, že to tak bude, ak si tak o sebe hovoria balkánci ?
Dôležitý je ľudský faktor, ale to nitko nezaručí že vodiči budú "páni" a nie "tragačisti". Dôležité je potom vykonávať kontrolu a vyvodzovať z nej dôsledky, či už vo forme sankcií alebo odmien...aby bola motivácia.
A najmä tú kontrolu balkánci vo vlastných radoch až nekriticky nezvládajú a MEsto na to tiež dosť *ebe. ?
Snáď vo vlasnom podniku si nenechá kaziť image..ale to uvidíme.. no zatiaľ minibusy slušnosťou vynikajú, ale aj na linkách classic MHD je dosť "pánov" šoférov, netreba do jedného pytla s nimi ?
Takže kvalita vodičov nasiera ??..no zaujímavé..ja teda ráno urobím raňajky a donesiem priamo do autobusu..vodičovi dám štípanú len , aby sa náhodou nenasral po prípade mu na každej otočke zabezpečím za vlastné masáž!! Máš pravdu a tento stav bude nejakú tú dobu trvať až dovtedy pokiaľ sa stane, že cestujúci pochopia a odmietnu byť rukojemníkmi nasratých vodičov môj zlatý a potom nech sa páči do sveta a tam možno konečne zmúdrejú a pochopia výhody sedieť za volantom vo svojom meste...a keď si odrátajú tie veľké prachy v cudzine a zistia, že náklady presahujú výnosy možno pochopia...že čo to je ??..no nech si všetci tí nasratí kúpia k tomu literatúru..lebo okrem nasraných vodičov poznám čoraz viac nasraných cestujúcich... ?
v každom prípade si aj vodič MUSÍ uvedomiť, že aj on prispieva ku kvalite, a čím vyššia kvalta tým je viac cestujúcich, a čím je viac cestujúcich, je aj viac peňazí a to sa potom môže odraziť aj v jeho plate. Ak sa mu nechce a bude ponúkať mizernú kvalitu, nemôže sa sťažovať na mizerný plat... ?
Takze aka bude kvalita v DPMBB? Taka ista. A cim viac budes vodicov tlacit ku kvalite, tym viac ich naseries a tym viac ti ich odide za inou pracou. Miesto neho zamestnas traktoristu ktori vie este menej, nevie ani riadne jazdit ani vystornovat listok. Ta doprava teda bude vypadat.. ?
Prispevok nielen pre Teba. Vy si vazne myslite ze DPMBB bude fungovat omnoho lepsie? Ee. Tomu neverim. Urcity posun mozno nastane, ale.. nie je problem ustriehnut par ciciakov ze co vystrajaju po BB, ale celu dopravu? Najdi takych vodicov co budu bez chyby, nikdy nic nedokaslu a nevyvrbia. Hm? Kolko im das plat? Za to co sa plati v BB, a to je jedno ci SADBB, SADZV ci DPMBB sa ti ani jeden vodic nepretrhne. Vyhodia ho? Nech. Naseru ho? Odide sam. S vodicakom sk. C,D,E sa v dnesnej dobe o pracu za 58 sk/hod obavat nemusi. To je pristup 98% vodicov. A vsetci vodici ktori toto forum citaju a nebodaj aj prispievaju so mnou budu urcite suhlasit. PS: Platy vocov DPMBB su zhruba take ako SADZV ci SADBB...
zaujalo ma hlavne: "O udelení spomínaných oprávnení DPMBB podľa informácií z ÚBBSK rozhodnú budúci týždeň."
Draxter: Trolejbusy v tvojom návrhu by boli dosť stratové, lebo tam máš vela liniek, nepísané pravidlo je že linka by mala mať aspoň 80 spojov denne a by bola zisková (pokial by sa to dosiahlo v tvojom návrhu tak klobúk dole, bus do sásovej každé 3 minúty)
Ved uz do nej "nedzigajte", ona len sem priniesla "report" o tom co sa stalo, nahodou to vystizne popisala, ze ZVHD STS ma v tom bordel, no a taktiez ma zmysel pre poriadok a cestnost, ze? ? ?
Včera som v rádii v spravodajstve započul správu o odpredaji rozostavenej budovy AS nejakej zahraničnej firme, ktorá ju má dostavať. Niečo tam k tomu hovoril aj primátor Saktor, ale nepočul som to celé. Neviete o tom niečo viac? Dostavajú to ako AS alebo tam vznikne nová "eurošopa" ?
Votrelec: Treba dať návrh na SADZV aby za každý autobus pripojili jeden náhradný, v prípade poruchy by vodič len prestúpil do náhradného a bola by u teba spokojnosť. Všetko by prebehlo v rýchlosti a k tvojej spokojnosti ak by u teba ešte nevznikol nárok aby ťa do náhradného vozidla preniesli ?
Takze "fesak"(OE) pristavi k 1 nastupistu(9 kolaj) asi o 16:00, kym bude pre ucastnikov prebiehat program (koncert a mozno aj prehliadka nedostavanej AS ? ? ) tak ho budeme moct obdivovat, to bude dost casu na fotenie a pod. ?
BB-028AG má sčasti nový lak a vymenené niektoré plechy ako aj nárazníky. ALE: pri 027AG mali iba červenú farbu - zohyzdili celý voz, pri 715BE mali iba bielu a červenú, chýba sivý spodný pásik.
Na 028AG použili iba červenú a sivú ? , ale chýba biela, takže červený spodný pás pred druhým kolesom nie je prerušený. Dokonca aj doplnili chýbajúci sivý pásik pod oknami medzi druhými a tretími dverami, ale žeby použili kúsok bielej farby, to by sme chceli priveľa.
Čokoľvek spravia, spravia to zle ?
Ja len tak malú otázôčku vznikla nová "konečná" na výhliadkovej linke čísielko 26 ??? Teda včera si urobil ne-milý pán vodič konečnú na Rudohorskej o 16.19..ja len, aby cestujúca verejnosť bola informovaná mohol by dopravca vložiť novú vysvetlivku ? ja viem prechádzky sú veľmi zdravé, ale možno nebudem v autobuse ja, ale dáka iná babka...zase som naletela CP? moja vina..?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Flying