tak ja by som k tym cestovnym poriadkom mal take mensie navrhy
L2+8 - povodne trasy pred 20.8.2006- 3x klbovy trolejbus- 20/30/40
L6 - povodna trasa 2x klbovy trolejbus 30/30/60 -subeh s L26
L20- povodna trasa-2x solo autobus- 30/60/-
L21-trasa: Pieninská- Nám.slobody- Nám.Ľ.Štúra- Zvol.cesta- Kremnicka/Rakytovce(ako pisal Schuchu)-5x solo autobus- 20/30/40
L22- ex-povodna trasa(Pieninska-Park.Micinska)-3x klbovy autobus- 20/30/40
L26- povodna trasa 3x klbovy autobus 30/30/60 -tato 60tka cez vikend-neviem ako by vychadzali kola autobusom-lebo jedno kolo(starohorska-tulska-starohorska) je za 80 minut takze by museli chodit dva autobusy ale by na starohorskej bol prestoj 40 min.
L42- trasa: Šalková- Senica- Nám.slobody- nábrežie- Iliaš II 2x solo autobus 45/90/90
takze subehy:
Nám.slobody-Pieninská (L21+22) 10/15/20
Nám.slobody-Rudohorská(L20+21+22+26) 5-7/10-15/18-20
Nám.slobody-Kremnička(L2+21) 10-15/15/20alebo40*
*vypadok v dosledku L8
Nám.slobody-Sládkovičova pošta(L2+8+21+42) 7-10*/15*/20*
*- zapocitane len L2+8+21, pretože L42 ma chrono, ktore sa tazko doplna medzi L2+8+21
Nám.slobody-Tulská (L6+26) 15/15/30
asi by to nebolo bohvieco, neviem ako by to fungovalo s vodicmi, vozidlami a vytazenostou spojov ale podla by to mohlo byt celkom dobre...
L2+8 - povodne trasy pred 20.8.2006- 3x klbovy trolejbus- 20/30/40
L6 - povodna trasa 2x klbovy trolejbus 30/30/60 -subeh s L26
L20- povodna trasa-2x solo autobus- 30/60/-
L21-trasa: Pieninská- Nám.slobody- Nám.Ľ.Štúra- Zvol.cesta- Kremnicka/Rakytovce(ako pisal Schuchu)-5x solo autobus- 20/30/40
L22- ex-povodna trasa(Pieninska-Park.Micinska)-3x klbovy autobus- 20/30/40
L26- povodna trasa 3x klbovy autobus 30/30/60 -tato 60tka cez vikend-neviem ako by vychadzali kola autobusom-lebo jedno kolo(starohorska-tulska-starohorska) je za 80 minut takze by museli chodit dva autobusy ale by na starohorskej bol prestoj 40 min.
L42- trasa: Šalková- Senica- Nám.slobody- nábrežie- Iliaš II 2x solo autobus 45/90/90
takze subehy:
Nám.slobody-Pieninská (L21+22) 10/15/20
Nám.slobody-Rudohorská(L20+21+22+26) 5-7/10-15/18-20
Nám.slobody-Kremnička(L2+21) 10-15/15/20alebo40*
*vypadok v dosledku L8
Nám.slobody-Sládkovičova pošta(L2+8+21+42) 7-10*/15*/20*
*- zapocitane len L2+8+21, pretože L42 ma chrono, ktore sa tazko doplna medzi L2+8+21
Nám.slobody-Tulská (L6+26) 15/15/30
asi by to nebolo bohvieco, neviem ako by to fungovalo s vodicmi, vozidlami a vytazenostou spojov ale podla by to mohlo byt celkom dobre...
Schuhu
Patriot: Sú tam naozaj dobré veci, ale mám pocit, že ten CP je dosť štedrý. Samozrejme to sa dá vhodne upraviť, napr. lepšou organizáciou súbehov.
Mám jeden dotaz k spájaniu L26+34 (tento návrh sa tu vyskytuje už pár rokov dozadu). Podľa môjho názoru to nie je najlepšie riešenie, pretože:
1. spájať kĺbovú linku so sólovou je podľa mňa nevhodné (aj keď by potom L26 premávala určite častejšie, určite je ekonomickejšie menej kĺbov ako viac sólov)
2. nespájal by som linku s priebežnou konečnou, pretože buď by mala tú duplovanú slučku cez Tatranskú, alebo by to točila bez prestávky na Tatranskej s prestávkou na Gaštanovej, čo by malo za následok znásobenie "prirodzeného" meškania na nábreží, čo je hlavným problémom súčasnej L26.
Ale rád si vypočujem vaše názory, ktoré hovoria v prospech tejto linky.
Napriek tomu si mylím, že by Sásová mohla mať priame spojenie s Podlavicami (nie síce ako nosná a kĺbová linka, ale ako doplnková linka v polhodinovom intervale v špičke a v hodinovom intervale v sedle a cez víkend). Trasa tejto linky by mohla byť ako navrhoval Patriot (L27). Pôvodné linky č. 34,35,36 by som určite nezrušil.
Navrhované linky č.28,29 sú podľa mňa zbytočné.
Ďalšie priame linky:
L26 rozdeliť medzi L6 (Železničná stanica-Tulská) a L26 (Železničná stanica-Tatranská)
L21 a 22 - stačí jedna linka L21 po trase Rakytovce-Kremnička-Zvolenská cesta-Nábrežie Teofila Štadlera-Nám.Slobody-Ďumbierska-Pieninská (30/30/60), s tým, že polovica spojov v "x" by v sedle končila pri Krematóriu.
Nezastávam názor aby bolo veľa liniek odvšadiaľ všade s malým počtom liniek, ale ani málo liniek s dobrými intervalmi (aj napriek dobrej prestupnej tarife). Pamätáte sa na CP z r. 1989 (44 liniek, pričom obslužná plocha bola ešte o niečo menšia), a nie nadarmo bola banskobystrická MHD jednou z najlepších. A okrem toho bol aj nástup všetkými dverami a časové predplatné lístky.
A ešte mám na vás 2 otázky:
1. Bolo by postačujúce spojenie linkami č. 103,104 so starou Sásovou s tým, že by sa tam zrušila zachádzka linky č.20 do Sásovej?
2. Bolo by únosné zrušiť L23 z Park. Mičinskej, v dôsledku čoho by malo Uhlisko spojenie linkami č. 20,80,103, 104?