Reply on: Schuhu #18911:
ale na Tatranskej sa ti nič neotáča... Na Javornícku zabudnite.Re #18910 wizard112: áno, citybusové vývesky už opäť visia a je tu pozitívny posun pri ich výrobe a upevňovaní.
L33 chodí prázdna stále. Je to moták hodný ZVHD.
Tú nehodu neodstránili ešte ani po desiatej. ALe z pozície vozidiel sa vinník nedal určiť. Zvalený je semafor pod KÚ, možno tam je dôvod vypnutia.
Schuhu
Patriot: Sú tam naozaj dobré veci, ale mám pocit, že ten CP je dosť štedrý. Samozrejme to sa dá vhodne upraviť, napr. lepšou organizáciou súbehov.
Mám jeden dotaz k spájaniu L26+34 (tento návrh sa tu vyskytuje už pár rokov dozadu). Podľa môjho názoru to nie je najlepšie riešenie, pretože:
1. spájať kĺbovú linku so sólovou je podľa mňa nevhodné (aj keď by potom L26 premávala určite častejšie, určite je ekonomickejšie menej kĺbov ako viac sólov)
2. nespájal by som linku s priebežnou konečnou, pretože buď by mala tú duplovanú slučku cez Tatranskú, alebo by to točila bez prestávky na Tatranskej s prestávkou na Gaštanovej, čo by malo za následok znásobenie "prirodzeného" meškania na nábreží, čo je hlavným problémom súčasnej L26.
Ale rád si vypočujem vaše názory, ktoré hovoria v prospech tejto linky.
Napriek tomu si mylím, že by Sásová mohla mať priame spojenie s Podlavicami (nie síce ako nosná a kĺbová linka, ale ako doplnková linka v polhodinovom intervale v špičke a v hodinovom intervale v sedle a cez víkend). Trasa tejto linky by mohla byť ako navrhoval Patriot (L27). Pôvodné linky č. 34,35,36 by som určite nezrušil.
Navrhované linky č.28,29 sú podľa mňa zbytočné.
Ďalšie priame linky:
L26 rozdeliť medzi L6 (Železničná stanica-Tulská) a L26 (Železničná stanica-Tatranská)
L21 a 22 - stačí jedna linka L21 po trase Rakytovce-Kremnička-Zvolenská cesta-Nábrežie Teofila Štadlera-Nám.Slobody-Ďumbierska-Pieninská (30/30/60), s tým, že polovica spojov v "x" by v sedle končila pri Krematóriu.
Nezastávam názor aby bolo veľa liniek odvšadiaľ všade s malým počtom liniek, ale ani málo liniek s dobrými intervalmi (aj napriek dobrej prestupnej tarife). Pamätáte sa na CP z r. 1989 (44 liniek, pričom obslužná plocha bola ešte o niečo menšia), a nie nadarmo bola banskobystrická MHD jednou z najlepších. A okrem toho bol aj nástup všetkými dverami a časové predplatné lístky.
A ešte mám na vás 2 otázky:
1. Bolo by postačujúce spojenie linkami č. 103,104 so starou Sásovou s tým, že by sa tam zrušila zachádzka linky č.20 do Sásovej?
2. Bolo by únosné zrušiť L23 z Park. Mičinskej, v dôsledku čoho by malo Uhlisko spojenie linkami č. 20,80,103, 104?