tak ja by som k tym cestovnym poriadkom mal take mensie navrhy
L2+8 - povodne trasy pred 20.8.2006- 3x klbovy trolejbus- 20/30/40
L6 - povodna trasa 2x klbovy trolejbus 30/30/60 -subeh s L26
L20- povodna trasa-2x solo autobus- 30/60/-
L21-trasa: Pieninská- Nám.slobody- Nám.Ľ.Štúra- Zvol.cesta- Kremnicka/Rakytovce(ako pisal Schuchu)-5x solo autobus- 20/30/40
L22- ex-povodna trasa(Pieninska-Park.Micinska)-3x klbovy autobus- 20/30/40
L26- povodna trasa 3x klbovy autobus 30/30/60 -tato 60tka cez vikend-neviem ako by vychadzali kola autobusom-lebo jedno kolo(starohorska-tulska-starohorska) je za 80 minut takze by museli chodit dva autobusy ale by na starohorskej bol prestoj 40 min.
L42- trasa: Šalková- Senica- Nám.slobody- nábrežie- Iliaš II 2x solo autobus 45/90/90
takze subehy:
Nám.slobody-Pieninská (L21+22) 10/15/20
Nám.slobody-Rudohorská(L20+21+22+26) 5-7/10-15/18-20
Nám.slobody-Kremnička(L2+21) 10-15/15/20alebo40*
*vypadok v dosledku L8
Nám.slobody-Sládkovičova pošta(L2+8+21+42) 7-10*/15*/20*
*- zapocitane len L2+8+21, pretože L42 ma chrono, ktore sa tazko doplna medzi L2+8+21
Nám.slobody-Tulská (L6+26) 15/15/30
asi by to nebolo bohvieco, neviem ako by to fungovalo s vodicmi, vozidlami a vytazenostou spojov ale podla by to mohlo byt celkom dobre...
JJ: Presne tak, ak sa toto fórum nebude venovať doprave, tak všetky návrhy na zlepšenie CP budú zbytočné a to by bola škoda...
Patriot: Sú tam naozaj dobré veci, ale mám pocit, že ten CP je dosť štedrý. Samozrejme to sa dá vhodne upraviť, napr. lepšou organizáciou súbehov.
Mám jeden dotaz k spájaniu L26+34 (tento návrh sa tu vyskytuje už pár rokov dozadu). Podľa môjho názoru to nie je najlepšie riešenie, pretože:
1. spájať kĺbovú linku so sólovou je podľa mňa nevhodné (aj keď by potom L26 premávala určite častejšie, určite je ekonomickejšie menej kĺbov ako viac sólov)
2. nespájal by som linku s priebežnou konečnou, pretože buď by mala tú duplovanú slučku cez Tatranskú, alebo by to točila bez prestávky na Tatranskej s prestávkou na Gaštanovej, čo by malo za následok znásobenie "prirodzeného" meškania na nábreží, čo je hlavným problémom súčasnej L26.
Ale rád si vypočujem vaše názory, ktoré hovoria v prospech tejto linky.
Napriek tomu si mylím, že by Sásová mohla mať priame spojenie s Podlavicami (nie síce ako nosná a kĺbová linka, ale ako doplnková linka v polhodinovom intervale v špičke a v hodinovom intervale v sedle a cez víkend). Trasa tejto linky by mohla byť ako navrhoval Patriot (L27). Pôvodné linky č. 34,35,36 by som určite nezrušil.
Navrhované linky č.28,29 sú podľa mňa zbytočné.
Ďalšie priame linky:
L26 rozdeliť medzi L6 (Železničná stanica-Tulská) a L26 (Železničná stanica-Tatranská)
L21 a 22 - stačí jedna linka L21 po trase Rakytovce-Kremnička-Zvolenská cesta-Nábrežie Teofila Štadlera-Nám.Slobody-Ďumbierska-Pieninská (30/30/60), s tým, že polovica spojov v "x" by v sedle končila pri Krematóriu.
Nezastávam názor aby bolo veľa liniek odvšadiaľ všade s malým počtom liniek, ale ani málo liniek s dobrými intervalmi (aj napriek dobrej prestupnej tarife). Pamätáte sa na CP z r. 1989 (44 liniek, pričom obslužná plocha bola ešte o niečo menšia), a nie nadarmo bola banskobystrická MHD jednou z najlepších. A okrem toho bol aj nástup všetkými dverami a časové predplatné lístky.
A ešte mám na vás 2 otázky:
1. Bolo by postačujúce spojenie linkami č. 103,104 so starou Sásovou s tým, že by sa tam zrušila zachádzka linky č.20 do Sásovej?
2. Bolo by únosné zrušiť L23 z Park. Mičinskej, v dôsledku čoho by malo Uhlisko spojenie linkami č. 20,80,103, 104?
Majo:ALE existujú tie dva čo boli v BB sú odstavené vo Zvolene v Areáli SAD ZV spolu s BB-TamBusom a ten tretí je tam pri dielni bez kolies využívaný ako sklad starých veci s A-Busov...
Súhlasím a bolo by dobre vydať protokol o tom ako sa správať na tejto stranke !! Doprava je vážna vec nie je tu miesto ani na smiech a už vôbec nie na výsmech ! My sme deti slobodneho kráááája pod červenou hviezdou zrodenéééé kol hrdla nám ako plameň žiaria pionierske šatky červenéééé..a Lenin je večne živý a všetci nás tu vidia...
Prosím všetkých, aby ste sa konečne venovali tomu, na čo je táto stránka určená - doprave. Upozorňujem, že tieto stránky sú pomerne intenzívne a často monitorované zo všetkých zainteresovaných strán na BB doprave a najmä toto fórum o čom som sa opäť utvrdil aj tento týždeň. Keď si niekto prečíta posledných cca 10 strán, tak má skôr pocit, že je na stránkach psychiatrického ústavu.
Nie je to výčitka, veď aj zabaviť sa treba, ale niekedy kvantita nie je zárukou kvality... ?
Ak áno. Tak im môžeš spraviť prednášku o tom, aký je rozdiel medzi dopravcom a prepravcom. Ale najmä prvému menovanému. Taktiež, že musia písať na transparenty Banská Bystrica, názov_zastávky, a nie také skomoleniny ako Ban. Bys.; B. Bys.; B. B.; a nebodaj bez názvu. Veď sú najmodernejší dopravca v strednej Európe. Pardon, aby som neukrivdil Ústí nad Labem. Tí nás predbehli. Tak už vieš prečo je dobré aby si to zajtra viedol???
Preto je dobré, aby nás prišiel kontrolovať odborník na dopravu. Však LUK. Neboj sa. Žiadny palácový puč sa nechystá.
S tými plánmi máš pravdu. To môžem potvrdiť, že ani na železnici sa nedá nudiť a plány idú do ...
..Hej mladô aký pocit..to je čo ?, inak vždy som chcela robiť na nejakom dispečningu tam musí byť veseloooo )) skúsim dať žiadosť vraj berú...dáke rybky..!!..keď ja radšej velím..))
Od #18879 sa dištancujem... a mám taký tichý pocit, že sa tu chystá nejaký palácový puč, lebo táto omladina (nemenovaná, ale veľmi aktívna v posledných dňoch) to nejako preberá do svojich rúk... ?
Re #18880 Habibi: keď máš pocit, že musíš mať všetko naplánované vopred, tak sa zamestnaj na dispečingu. Tam uvidíš, načo také plány sú dobré... ?
Jesensky vrsok je prilis tazky kopec aby tadial jazdilo vela spojov. Myslim ze 60 m interval na linku tadial staci.
Osobne by som rad vyuzil zhutnenie liniek v roku 2005 a mimo doplnkovych liniek sa viac orientoval skor na vyssi pocet spojov (lepsi interval) a menej liniek. Podmienkou je vhodna tarifa.
Momentalne staci zakladny vikendovy interval TB liniek 30 min, 20 min je nieco naviac - najprv vsak treba prilakat cestujucich.
Denné hlásenie.. MHD ZV v BB dnes začala súťaž o najlepšie vykúrený autobus..zdá sa , že vyhrá v kolektíve obľúbena 26 - ka v ktorej práskli nervy diaľkovému vodičovi SAD BBDS /tých ešte majú..ktovie dokedy to vedia len na VÚC ../ ktorý sa smelo opýtal em há ďáka ZV či je chorý , že tak kúri a nevadí mu , že v buse už odpadávajú cestujúci..koho by napadlo otvoriť okno v januári !! ))) no a čo ?? v pondelok si dám pod zimník plavky....mám rada SAD MHD ZV BB či ako sa to do frasa volajú ???? ? ?
No ja si teda asi to ICQ fakt nainštalujem pre zvedavcov..verím ti , že by isto bolo zábavné , keby sme sa zajtra uvideli no žiaľ trpím profesionálnou deformáciou a víkendy mám naplánované minimálne mesiac vopred..))) inak fakt by som sa rada dozvedela hlavne to či aj nový pán primátor vedia čo si majú za výkony objednať /podľa scenára imhd to čo čítam dnes../ a kto si bude musieť tie opasky utiahnuť v tomto meste, aby to možnô bolo...lebo ja tiež viem tak pekne maľovať, žeby jedon neveril..a tak ako tu ktosi poznamenal zatiaľ verím novému primátorovi no chytá ma záchvat smiechu pri istých nových tvárach na meste čo sa dopravy týka..hej ja som taká veselá kopa a pre istotu mám aj nohy ak bude potrebnô odkráčať do práce.. ? to FAKT !!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
1. urcite ano
2. 23 je hlavne o chybajucej kapacite 21+22, linka v sucasnej podobe je vysmech.