A odkedy? Zatiaľ je to len čistý chaos. Napríklad neexistencia linkových tabúľ je prejav čistého amatérizmu. To sa SAD ZV domnievali, že im ich daruje SAD BBDS?
Snáď chápeš, že aj ja osobne som mohol byť zvolený za prevádzkovateľa MHD v BB, mal som sa prihlásiť so svojim starým bicyklom a nasľubovať to isté, čo SAD ZV ? .
JA som len vtedy za zachovanie trolejbusov ak sa zakupia nove nie tie stare rarohy co do noch prsi a v zime aj vnich troch prikuria !!!! Inac serem aj na ekologiu !!!!
Ak by tu robil dopravu aj sám Pápež,nič mimoriadne sa neudeje-ani žiadne zázraky, ani lacnejšie cestovné ani prekúrené autobusy ,ani spoje bez omeškania pre nezjazdnosť ciest alebo dopr.zácpy. Je to všetko úplne prirodzené,či už v BB,Ba, Žiline ,Prešove a aj v tom Tvojom NEOMYLNOM Zvolene. Že sa zdražujú potraviny,elektrina,kúrenie,zdravotníctvo a všetko ostatné- ako by mohlo ostať lacné cestovanie? Myslíš,že vo Zvolene nebudú zdražovať??? A takisto zdražia aj tu!!! Tak prečo to nenechať na tých,čo už tu majú dlhoročnú prax a skúsenosti?!?!?
ja to vidim tak, ze v depe stoja trolejbusy ktore mesto za deravy gros predalo. Nech ich pekne kupi s5 a prenajime Zv alebo zalozi vlastnu dopravnu spolocnost. Aspon si mestska kasa budem moct privyrobit aj inak ako na daniech. Mame blbe vedenie na cele s mrkvozrutom. Tam j najvacsia chyba. Az potom nenazranost SAD BB a nepripravenost SAD ZV.
xdeimosx ... Vies poviem ti pravdu ja mam v pazi stare nevykurene trolejbusy do ktorych prsi cez stechu to nech niesu radsej ziadne . Ved kde je kultura cestovania ??? A ked chcete ekologiu na suchom vrchu je ranc a kone alebo chodievajte peso!!!! ?
ja som ochotny ist s Tebou aj na MsÚ (aj zajtra) aj na takmer akukolvek demonštráciu - STAČÍ OHLÁSENIE NA ORGANIZAČNÝ ODBOR MsÚ,
ale nie preto, že by som veril v samotný úspech tej demonštrácie (Na taký idealizmus som aj dosť starý a bol som aj na viacerých zakázaných, resp. nepovolených demonštráciách za bývalého režimu, ktoré istý zmysel mali), ale preto, že by sme sa mali poznať a dohodnúť aj o tom, ako čo najširší okruh občanov, čo najobjektívnejšie (aj stručne a jasne, v istých veciach - elektrická doprava - JEDNOTNE INFORMOVAŤ.
Z troch Bystričanov, členov petičného výboru jeden je v BB len na dovolenke a odchádza 9. 1., ďaľší mi písal, že je "rozcestovaný."
TREBA VYTVORIŤ OVEĽA ŠIRŠÍ "VÝBOR NA ZÁCHRANU TROLEJBUSOVEJ DOPRAVY V SR"
Banskobystrická dopravná spoločnosť chce odvrátiť kolaps MHD v Banskej Bystrici
Banská Bystrica 3. januára (TASR) - Odvrátiť totálny kolaps mestskej
hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici môže jedine zmena súčasného
prevádzkovateľa Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Zvolen, a. s., zaznelo na
dnešnej tlačovej besede Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrickej
dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., o kolapse mestskej hromadnej dopravy v
Banskej Bystrici.
SAD BBDS je pripravená znova prepravovať Banskobystričanov za rovnakých
podmienok, ako zvolenský dopravca. Občanom ponúka dokonca o takmer 6 miliónov
Sk lacnejší tarifný systém a mestu založenie spoločného podniku na obnovu
trolejbusovej dopravy. Na jej prevádzku by mohli získať aj zdroje z eurofondov.
"Chýba jediný podpis, a to primátora mesta Banskej Bystrice na
pripravenej zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD BBDS. Po jej podpise
okamžite začneme poskytovať dopravné služby v meste pod Urpínom za podmienok
deklarovaných v decembri 2005," zopakoval na dnešnej tlačovej besede člen
predstavenstva SAD BBDS Tomáš Vrátny, zastupujúci zahraničného investora ČSAD
Ostrava. Podľa jeho tvrdení SAD Zvolen neplní podmienky zmluvy o výkone vo
verejnom záujme, ktorú podpísal s primátorom Banskej Bystrice 29. decembra
2005. Mesto môže preto kedykoľvek od nej odstúpiť.
Ako zhodne konštatovali predstavitelia manažmentu SAD BBDS, napríklad na
zastávkach MHD chýbajú označníky a cestovné poriadky. Autobusy nejazdia podľa
avizovaného cestovného poriadku. Riadia ich vodiči, nedodržiavajúci zákonom
stanovený odpočinok a bez právneho zázemia Slovenskej poisťovne vo vozidlách
bez evidenčných značiek. Cestujúcim vydávajú lístky ako batožinám s chybnými
údajmi o čase. Tým, že cestujúci nepoznajú miesta zastávok, je ohrozená ich
bezpečnosť.
[ TOTO JE URCITE NOVE! moja pozn.]:
Zahraničný investor, ktorý odkúpil 49-% balík akcií v SAD BBDS, chce
prehodnotiť investičné zámery v stredoslovenskej metropole. Predstavenstvo a
dozorná rada spoločnosti rozhodli o pozastavení investičných akcií, čo však
Vrátny zatiaľ bližšie nešpecifikoval.
A este to, ze Mgr. Polony z SAD ZV spominal v AZTV, ze napriek skratu v 35 mestskych autobusoch, budu uz nasledujuci tyzden prevadzkovat MHD ako cez pracovne dni...(hoc s neuplnym poctom busov)
A kto nevery ze som bystrican tak nech nevery byvam na Tulskej cislo nepoviem ak niekto este nieco chce nech napise rozmyslajte rozumom nie ako obmedzenci !!!! Keby tak niekto rozmyslal dnes tu na Slovensku neni nic ziadna firma ziadny investor a inac SAD BB vlastni CSAD Ostrava tak aka rivalita???? ?
Lenže to všetko, čo nasľuboval, mal priniesť od 1.1.2006, vieš ? Takže nasľuboval niečo, čo nebol schopný splniť. Takže kedy ? O mesiac ? O dva ? O pol roka ? A dovtedy čo ?
Bystrican ... prakticky nikto tu nepise nic zle proti SAD ZV, co by nebola pravda ... takmer nikto tu neobhajuje SAD BB, okrem toho co neni pravda ... Ak si nepostrehol, vacsine z nas je jedno kto bude robit MHD, ale ide nam o to, aby sa ponechali TROLEJBUSY. Uz to chapes?
Vieš, a takto zhodnotí návrh AS väčšina obyvateľov BB - úžasná vizuálna stránka a funkčnosť pre hromadnú dopravu mizerná (pravda to sa nedá povedať o komerčnom využití - ako obchodné centrum so stovkami parkovacích miest pre IAD je to vynikajúce).
Neviem o comn tu tarate a bezhlavo pisete ved porovnajte co a kto co prinasa:
SAD ZV : Čo prinesie nový dopravca v MHD Banská Bystrica?
Úpravu cenníka.
Doplnenie nových liniek.
Využitie dopravnej karty v MHD Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom a na ostatných linkách SAD Zvolen.
Dopĺňanie kreditu a zmenu karty priamo u vodiča.
Nástup všetkými dverami.
? ? ?
A spomente si co nam priniesol arogantny BBDS presne pred rokom ?
Rusenie spojov
Zvysenie cestovneho vsak bolo vyssie ako ostatne mesta s podobnym poctom obyvatelov.
Nastup cez vodica
Tak len toto porovnajte a dajte sancu ukazat niekomu ze sa to da za menej penazi a lepsie. Je jedno odkial je hlavne ze to bude lepsie. Co vy na to???
Preto navrhujem, bombardovat SAD BB telefonatmi , listami nech vratia co neni ich . Ved su chamtivy aj stym prekliatym qvazi investorom CSAD OSTRAVA. Kto je CSAD Ostrava boh ☠ ☠ ☠
Ak sa najde niekto kto by sa podujal ist so mnou na mestky urad informovat sa a pripadne rovno poziadat o povolenie na demoonstraciu za obnovu trolejbusovej dopravy v BB nech "zdvihne ruku" a napise svoj e-mail. Ozvem sa a dohodneme sa. Mozeme ist hnet zajtra.
btw: Uz som vytlacil a par podpisov uz mam ?
posnazim sa pozbierat co najviac. zajtra uz som dohodnuty a bude aj v tesco jedalni.
ako navrh sa mi paci a mne to ties pripomenulo entrprise. ale ja som to hodnotil podla grafickej stranky (nenapadlo ma to takto zhodnotit zato sa ospravedlnujem)
expressbb tá studia autobusovej stanice vôbec nieje dobrá, lebo nespĺňa funkčnosť a plánovaná je ako obchodná jednotka. Mne to pripomína vesmírnu loď Enterprise.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Danny
Banskobystrická dopravná spoločnosť chce odvrátiť kolaps MHD v Banskej Bystrici
Banská Bystrica 3. januára (TASR) - Odvrátiť totálny kolaps mestskej
hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici môže jedine zmena súčasného
prevádzkovateľa Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Zvolen, a. s., zaznelo na
dnešnej tlačovej besede Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrickej
dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., o kolapse mestskej hromadnej dopravy v
Banskej Bystrici.
SAD BBDS je pripravená znova prepravovať Banskobystričanov za rovnakých
podmienok, ako zvolenský dopravca. Občanom ponúka dokonca o takmer 6 miliónov
Sk lacnejší tarifný systém a mestu založenie spoločného podniku na obnovu
trolejbusovej dopravy. Na jej prevádzku by mohli získať aj zdroje z eurofondov.
"Chýba jediný podpis, a to primátora mesta Banskej Bystrice na
pripravenej zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD BBDS. Po jej podpise
okamžite začneme poskytovať dopravné služby v meste pod Urpínom za podmienok
deklarovaných v decembri 2005," zopakoval na dnešnej tlačovej besede člen
predstavenstva SAD BBDS Tomáš Vrátny, zastupujúci zahraničného investora ČSAD
Ostrava. Podľa jeho tvrdení SAD Zvolen neplní podmienky zmluvy o výkone vo
verejnom záujme, ktorú podpísal s primátorom Banskej Bystrice 29. decembra
2005. Mesto môže preto kedykoľvek od nej odstúpiť.
Ako zhodne konštatovali predstavitelia manažmentu SAD BBDS, napríklad na
zastávkach MHD chýbajú označníky a cestovné poriadky. Autobusy nejazdia podľa
avizovaného cestovného poriadku. Riadia ich vodiči, nedodržiavajúci zákonom
stanovený odpočinok a bez právneho zázemia Slovenskej poisťovne vo vozidlách
bez evidenčných značiek. Cestujúcim vydávajú lístky ako batožinám s chybnými
údajmi o čase. Tým, že cestujúci nepoznajú miesta zastávok, je ohrozená ich
bezpečnosť.
[ TOTO JE URCITE NOVE! moja pozn.]:
Zahraničný investor, ktorý odkúpil 49-% balík akcií v SAD BBDS, chce
prehodnotiť investičné zámery v stredoslovenskej metropole. Predstavenstvo a
dozorná rada spoločnosti rozhodli o pozastavení investičných akcií, čo však
Vrátny zatiaľ bližšie nešpecifikoval.
http://mesta.slovenska.sk/m_portaly/new_window.php?id=27883&what=tasr&css=http://banskabystrica.virtualne.sk/_main.css&id_mesto=15
A este to, ze Mgr. Polony z SAD ZV spominal v AZTV, ze napriek skratu v 35 mestskych autobusoch, budu uz nasledujuci tyzden prevadzkovat MHD ako cez pracovne dni...(hoc s neuplnym poctom busov)