Banskobystrická dopravná spoločnosť chce odvrátiť kolaps MHD v Banskej Bystrici
Banská Bystrica 3. januára (TASR) - Odvrátiť totálny kolaps mestskej
hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici môže jedine zmena súčasného
prevádzkovateľa Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Zvolen, a. s., zaznelo na
dnešnej tlačovej besede Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrickej
dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., o kolapse mestskej hromadnej dopravy v
Banskej Bystrici.
SAD BBDS je pripravená znova prepravovať Banskobystričanov za rovnakých
podmienok, ako zvolenský dopravca. Občanom ponúka dokonca o takmer 6 miliónov
Sk lacnejší tarifný systém a mestu založenie spoločného podniku na obnovu
trolejbusovej dopravy. Na jej prevádzku by mohli získať aj zdroje z eurofondov.
"Chýba jediný podpis, a to primátora mesta Banskej Bystrice na
pripravenej zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD BBDS. Po jej podpise
okamžite začneme poskytovať dopravné služby v meste pod Urpínom za podmienok
deklarovaných v decembri 2005," zopakoval na dnešnej tlačovej besede člen
predstavenstva SAD BBDS Tomáš Vrátny, zastupujúci zahraničného investora ČSAD
Ostrava. Podľa jeho tvrdení SAD Zvolen neplní podmienky zmluvy o výkone vo
verejnom záujme, ktorú podpísal s primátorom Banskej Bystrice 29. decembra
2005. Mesto môže preto kedykoľvek od nej odstúpiť.
Ako zhodne konštatovali predstavitelia manažmentu SAD BBDS, napríklad na
zastávkach MHD chýbajú označníky a cestovné poriadky. Autobusy nejazdia podľa
avizovaného cestovného poriadku. Riadia ich vodiči, nedodržiavajúci zákonom
stanovený odpočinok a bez právneho zázemia Slovenskej poisťovne vo vozidlách
bez evidenčných značiek. Cestujúcim vydávajú lístky ako batožinám s chybnými
údajmi o čase. Tým, že cestujúci nepoznajú miesta zastávok, je ohrozená ich
bezpečnosť.
[ TOTO JE URCITE NOVE! moja pozn.]:
Zahraničný investor, ktorý odkúpil 49-% balík akcií v SAD BBDS, chce
prehodnotiť investičné zámery v stredoslovenskej metropole. Predstavenstvo a
dozorná rada spoločnosti rozhodli o pozastavení investičných akcií, čo však
Vrátny zatiaľ bližšie nešpecifikoval.
A este to, ze Mgr. Polony z SAD ZV spominal v AZTV, ze napriek skratu v 35 mestskych autobusoch, budu uz nasledujuci tyzden prevadzkovat MHD ako cez pracovne dni...(hoc s neuplnym poctom busov)
A kto nevery ze som bystrican tak nech nevery byvam na Tulskej cislo nepoviem ak niekto este nieco chce nech napise rozmyslajte rozumom nie ako obmedzenci !!!! Keby tak niekto rozmyslal dnes tu na Slovensku neni nic ziadna firma ziadny investor a inac SAD BB vlastni CSAD Ostrava tak aka rivalita???? ?
Lenže to všetko, čo nasľuboval, mal priniesť od 1.1.2006, vieš ? Takže nasľuboval niečo, čo nebol schopný splniť. Takže kedy ? O mesiac ? O dva ? O pol roka ? A dovtedy čo ?
Bystrican ... prakticky nikto tu nepise nic zle proti SAD ZV, co by nebola pravda ... takmer nikto tu neobhajuje SAD BB, okrem toho co neni pravda ... Ak si nepostrehol, vacsine z nas je jedno kto bude robit MHD, ale ide nam o to, aby sa ponechali TROLEJBUSY. Uz to chapes?
Vieš, a takto zhodnotí návrh AS väčšina obyvateľov BB - úžasná vizuálna stránka a funkčnosť pre hromadnú dopravu mizerná (pravda to sa nedá povedať o komerčnom využití - ako obchodné centrum so stovkami parkovacích miest pre IAD je to vynikajúce).
Neviem o comn tu tarate a bezhlavo pisete ved porovnajte co a kto co prinasa:
SAD ZV : Čo prinesie nový dopravca v MHD Banská Bystrica?
Úpravu cenníka.
Doplnenie nových liniek.
Využitie dopravnej karty v MHD Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom a na ostatných linkách SAD Zvolen.
Dopĺňanie kreditu a zmenu karty priamo u vodiča.
Nástup všetkými dverami.
? ? ?
A spomente si co nam priniesol arogantny BBDS presne pred rokom ?
Rusenie spojov
Zvysenie cestovneho vsak bolo vyssie ako ostatne mesta s podobnym poctom obyvatelov.
Nastup cez vodica
Tak len toto porovnajte a dajte sancu ukazat niekomu ze sa to da za menej penazi a lepsie. Je jedno odkial je hlavne ze to bude lepsie. Co vy na to???
Preto navrhujem, bombardovat SAD BB telefonatmi , listami nech vratia co neni ich . Ved su chamtivy aj stym prekliatym qvazi investorom CSAD OSTRAVA. Kto je CSAD Ostrava boh ☠ ☠ ☠
Ak sa najde niekto kto by sa podujal ist so mnou na mestky urad informovat sa a pripadne rovno poziadat o povolenie na demoonstraciu za obnovu trolejbusovej dopravy v BB nech "zdvihne ruku" a napise svoj e-mail. Ozvem sa a dohodneme sa. Mozeme ist hnet zajtra.
btw: Uz som vytlacil a par podpisov uz mam ?
posnazim sa pozbierat co najviac. zajtra uz som dohodnuty a bude aj v tesco jedalni.
ako navrh sa mi paci a mne to ties pripomenulo entrprise. ale ja som to hodnotil podla grafickej stranky (nenapadlo ma to takto zhodnotit zato sa ospravedlnujem)
expressbb tá studia autobusovej stanice vôbec nieje dobrá, lebo nespĺňa funkčnosť a plánovaná je ako obchodná jednotka. Mne to pripomína vesmírnu loď Enterprise.
1. mozne to je, ak bude nejaky integrator dopravy - spolocne cestovne, delba trzieb a dotacie, ...
2. to je ako keby ich budovali odznova. Skoro rovnake naklady ako nova prevadzka.
3. ano, aj BBDS ma riadne podpisanu zmluvu
Re #11767 Danny: to vobec nie je skodna v reviri. Su to vodici MHD, maju svoj nazor na manazment BBDS, ale su aktivni a makaju!
Re #11786 LUK: to su dve veci. Kable musia byt pod napatim aby nenavlhli. A samozrejme, vrchne vedenie sa musi chranit pred kobylkami.
PIT sa snaží dostať ku všetkým dôležitým dokumentom, takže teraz odpovedať na akúkoľvek otázku ohľadne zmluvných záväzkov nie je možné (aspoň na teraz) ?
Neviem ci to tu uz bolo spominane ale napadla ma taka vec,ze ci v zmluve, ktoru podpisala SAD-ka Zvolen, nie je aj taka klauzula, co v pripade, ak nebudu splnat zmluvne podmienky /dohodnuty pocet vykonov v km/. Ved predsa v zmluve musi byt daco kolko maju minimalne vykonov spravit, nie? Ved nemozu beztrestne len tak jazdit s vikenovymi intervalmi a este aj vynechavat....ved za takehoto hrubeho porusovania zmluvy by mala byt okamzite vypovedatelna !!! /teda ak bola dobre zmluva pripravena, o com trocha pochybujem.../
Bystričan,Bystričan!! Pomaly, ale isto prestávam veriť, že si naozaj bystričan,a ak áno-tak velký spojenec niekoho zo SAD Zv. alebo tých vodičov-čo narýchlo prešli k nim. Čo máš sľúbené za takéto rýpanie a poburovanie ozaj bystričanov??? Ja som len 16ročná bystričanka-predtým 24ročná Blaváčka,ale určite budem fandiť skôr domácim,ako cezpoľným. A ty by si mal tiež!
Myslíš, že SAD ZV zavedie nastupovanie všetkými dverami?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Danny
Banskobystrická dopravná spoločnosť chce odvrátiť kolaps MHD v Banskej Bystrici
Banská Bystrica 3. januára (TASR) - Odvrátiť totálny kolaps mestskej
hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici môže jedine zmena súčasného
prevádzkovateľa Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Zvolen, a. s., zaznelo na
dnešnej tlačovej besede Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrickej
dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., o kolapse mestskej hromadnej dopravy v
Banskej Bystrici.
SAD BBDS je pripravená znova prepravovať Banskobystričanov za rovnakých
podmienok, ako zvolenský dopravca. Občanom ponúka dokonca o takmer 6 miliónov
Sk lacnejší tarifný systém a mestu založenie spoločného podniku na obnovu
trolejbusovej dopravy. Na jej prevádzku by mohli získať aj zdroje z eurofondov.
"Chýba jediný podpis, a to primátora mesta Banskej Bystrice na
pripravenej zmluve o výkone vo verejnom záujme so SAD BBDS. Po jej podpise
okamžite začneme poskytovať dopravné služby v meste pod Urpínom za podmienok
deklarovaných v decembri 2005," zopakoval na dnešnej tlačovej besede člen
predstavenstva SAD BBDS Tomáš Vrátny, zastupujúci zahraničného investora ČSAD
Ostrava. Podľa jeho tvrdení SAD Zvolen neplní podmienky zmluvy o výkone vo
verejnom záujme, ktorú podpísal s primátorom Banskej Bystrice 29. decembra
2005. Mesto môže preto kedykoľvek od nej odstúpiť.
Ako zhodne konštatovali predstavitelia manažmentu SAD BBDS, napríklad na
zastávkach MHD chýbajú označníky a cestovné poriadky. Autobusy nejazdia podľa
avizovaného cestovného poriadku. Riadia ich vodiči, nedodržiavajúci zákonom
stanovený odpočinok a bez právneho zázemia Slovenskej poisťovne vo vozidlách
bez evidenčných značiek. Cestujúcim vydávajú lístky ako batožinám s chybnými
údajmi o čase. Tým, že cestujúci nepoznajú miesta zastávok, je ohrozená ich
bezpečnosť.
[ TOTO JE URCITE NOVE! moja pozn.]:
Zahraničný investor, ktorý odkúpil 49-% balík akcií v SAD BBDS, chce
prehodnotiť investičné zámery v stredoslovenskej metropole. Predstavenstvo a
dozorná rada spoločnosti rozhodli o pozastavení investičných akcií, čo však
Vrátny zatiaľ bližšie nešpecifikoval.
http://mesta.slovenska.sk/m_portaly/new_window.php?id=27883&what=tasr&css=http://banskabystrica.virtualne.sk/_main.css&id_mesto=15
A este to, ze Mgr. Polony z SAD ZV spominal v AZTV, ze napriek skratu v 35 mestskych autobusoch, budu uz nasledujuci tyzden prevadzkovat MHD ako cez pracovne dni...(hoc s neuplnym poctom busov)