Len par postrehov:
Autobusy splnajuce normu EURO3, resp. EURO4 su rovnako ekologicke, ako trolejbusy. Na rozdiel od nich vsak mozu ist aj tam, kde nie je trolejove vedenie. Takze nehovorim, ze likvidacia trolejovej trakcie je skvely napad, ale ani nehovorim, ze je to katastrofa.
Pochybujem o cislach ohladne nakladov na prevadzku autobusov a trolejbusov, ktore dodala BBDS rovnako ako pochybujem o akychkolvek cislach, ktore dodala BBDS. Naklady na trolejovu trakciu sa budu len zvysovat - elektrina, poplatky za revizie, udrzba vedeni, vyhybiek, meniarni - to su obrovske peniaze
Je pozoruhodne, ze BBDS doteraz len kvilila aka je MHD stratova, obmedzovala spoje, zobrala o dotacie a akonahle sa objavi konkurencia tak BBDS sa ide pretrhnut a vracia zrusene spoje, poskytuje zlavy a ponuka pomaly modre z neba len aby si zachovala monopol v tej udajne stratovej MHD.
Alebo zeby nebola stratova?
Ako naprosty vysmech posobi prehlasenie, ze BBDS vracia zlavy a spoje pretoze analyzovala predane listky. Doteraz ich asi neanalyzovala. Teraz ani neuvazujem o otazke kto by tak asi
bol schopny v BBDS nieco analyzovat.
Ak BBDS pride o MHD, tak vzhladom na "ziskovost" dialkovej a medzinarodnej dopravy to moze rovno zabalit. Z primestskej dopravy nevyzije, dielne udajne predava.
Nova autobusova stanica - hovadina na kvadrat. Futuristicka stavba s atypickymi, t.j. drahymi stavebnymi prvkami, funkcia AS potlacena na minimum, alebo pod minimum. Vsetko, co bolo doteraz preinvestovane na AS je na odpis. To nie je strata?
Na zaver - bohorovnost sa nevyplaca. A BBDS sa spravala posledne roky bohorovne. Plus arogantne, neschopne, atd. Dalsie invektivy si doplnte sami. Novy majitel musi byt doterajsim managementom nadseny - za predpokladu ze mu ide o dopravu a nie o vytunelovanie toho, co este v BBDS ostalo, vystavanie parkoviska pre 500 aut, postavenia obchodnej pasaze a dalsie cinnosti, ktore s dopravou nemaju spolocne vobec nic
Autobusy splnajuce normu EURO3, resp. EURO4 su rovnako ekologicke, ako trolejbusy. Na rozdiel od nich vsak mozu ist aj tam, kde nie je trolejove vedenie. Takze nehovorim, ze likvidacia trolejovej trakcie je skvely napad, ale ani nehovorim, ze je to katastrofa.
Pochybujem o cislach ohladne nakladov na prevadzku autobusov a trolejbusov, ktore dodala BBDS rovnako ako pochybujem o akychkolvek cislach, ktore dodala BBDS. Naklady na trolejovu trakciu sa budu len zvysovat - elektrina, poplatky za revizie, udrzba vedeni, vyhybiek, meniarni - to su obrovske peniaze
Je pozoruhodne, ze BBDS doteraz len kvilila aka je MHD stratova, obmedzovala spoje, zobrala o dotacie a akonahle sa objavi konkurencia tak BBDS sa ide pretrhnut a vracia zrusene spoje, poskytuje zlavy a ponuka pomaly modre z neba len aby si zachovala monopol v tej udajne stratovej MHD.
Alebo zeby nebola stratova?
Ako naprosty vysmech posobi prehlasenie, ze BBDS vracia zlavy a spoje pretoze analyzovala predane listky. Doteraz ich asi neanalyzovala. Teraz ani neuvazujem o otazke kto by tak asi
bol schopny v BBDS nieco analyzovat.
Ak BBDS pride o MHD, tak vzhladom na "ziskovost" dialkovej a medzinarodnej dopravy to moze rovno zabalit. Z primestskej dopravy nevyzije, dielne udajne predava.
Nova autobusova stanica - hovadina na kvadrat. Futuristicka stavba s atypickymi, t.j. drahymi stavebnymi prvkami, funkcia AS potlacena na minimum, alebo pod minimum. Vsetko, co bolo doteraz preinvestovane na AS je na odpis. To nie je strata?
Na zaver - bohorovnost sa nevyplaca. A BBDS sa spravala posledne roky bohorovne. Plus arogantne, neschopne, atd. Dalsie invektivy si doplnte sami. Novy majitel musi byt doterajsim managementom nadseny - za predpokladu ze mu ide o dopravu a nie o vytunelovanie toho, co este v BBDS ostalo, vystavanie parkoviska pre 500 aut, postavenia obchodnej pasaze a dalsie cinnosti, ktore s dopravou nemaju spolocne vobec nic
Na druhom konci Ťa nebolo vidno
LUK
EXPERIMENT PRVY SVOJHO DRUHU V CESKOSLOVENSKU - ZAVIEST TROLEJBUSY A NECHAT ICH V SPRAVE PODNIKU CSAD - SA NEVYDARIL."
"Snopko a Korniet zavrazdili trolejbus. Banska Bystrica po dlhych 16 rokoch rusi trolejbusovu prevadzku. Kedze trolejbusy dostala darom od komunistov k 45. vyrociu SNP a zivotnost trolejbusu je cca 15-18 rokov, v Bystrici sluzila a dosluzila presne JEDNA generacia vozidiel. Doslova to budi dojem, akoby Bystricania nevedeli, co s nimi."
"Za 100 milionov mohli dokoncit trolejbusovu trat na Sasovu a zacat prevadzku tych trolejbusov, ktore su dnes k dispozicii. Oni vsak radsej zrusia trolejbusy a za 250 milionov nakupia autobusy. Priam genialne. "
Tvoje vety by mali tesať... ? ?
Re #10862 S499.1023: "moja predstava o zadávacích podmienkach je asi taká,že mesto malo spracovať cestovné poriadky,rozsah dopravy,kapacitné požiadavky,tarifu,prepravné podmienky,kvalitatívne požiadavky (napríklad priemerný vek vozidlového parku,podmienku zachovania a rozšírenia trolejbusovej dopravy apod.) a na tieto podmienky malo vypísať výberové konanie s hlavným kritériom ceny."
...a nielen Tvoja... ?