Petik v roku 2004 bol cez leto vjazd do centralnej mestskej pesej zony povoleny potom ho zase zrusili. Najhorsie je buzeracia aj korculiarov.
ale zas nechcem, aby aj niekto z BB nadobudol dojem, ze kade chodime, tade sa chvalime.

LUK
Re #10717 Petik: "Okrem toho po dokonceni elektrifikacie zeleznice a zavedeni priamych zeleznicnych spojeni z BB vacsina ludi presedla z autobusov a aut na pohodlnejsiu zeleznicu"
HA HA HA Neuraz sa, ale vidno, že si už dlhšie odtrhnutý od tunajšej reality... Zločinecká akciová nastúpila cestu samolikvidácie a nejaká nezmyselná elektrifikácia tu šibnutím čarovného prútika nič nezmení. Povedz mi, kto by už cestoval vlakom, ak je to po a) časove dlhšie a po b) drahšie a po c) väčšinou aj tak musí prestúpiť??? Je pár takých ľudí, ale je ich fakt zopár...
"A ostane nam par patdesiatok, ktore umiestnime ku Smrecine. Ano, zburame tu nepouzivanu autoumyvarku!:) A navaznost MHD je vyriesena."
1. ak myslíme to isté, tak v tom objekte FUNGUJE autoservis
2. ak môžme nechať končiť linky MHD pri Smrečine, tak už rovno môžu ostať tam, kde sú aj teraz... ? Veď je to predsa kúsok... ?
3. vskutku "výborné" riešenie... časť liniek MHD bude končiť pri "strome na hornom konci" a druhá "pri strome na dolnom konci" a cestujúci lietaj a pátraj, ktorá kde... ☠
4. prečo všetko kúskovať?? Nemôže to byť všetko "pod jednou strechou"?? Len preto, že niekomu sa zažiadalo nákupného centra?? ?
Re #10733 Papyr: dobré sa chváli samé
Re #10736 pete: a si si istý, že jedno nástupište má projektovanú dĺžku napr. na dva autobusy?? Ja nie...