Čo poviete na to, že po novom na medzimestských a prímestských linkách pri uplatňovaní zliav pre vysokoškolákov bude stačiť len ISIC karta, na ktorej nie je uvedená presná trasa medzi bydliskom a školou, kým doteraz bola na starých typoch preukážok táto trasa uvedená (aj s počtom kilometrov). Teraz by som teoreticky mohol cestovať na všetkých trasách s 50%-nou zľavou, keďže vodič si to nemá ako overiť. Na SAD mi povedali, že to stačí, ale vodič by mi to teoreticky uznať nemusel.
Len tak mimochodom, včera som cestoval na Srdiečko (okr. Brezno) a vodič bez problémov dal na túto kartu 50% zľavu viacerým cestujúcim, pričom tam asi ťažko niekto býva, alebo študuje. Aj tak, na túto kartu sa poskytuje len zľava 10%, aj to len na vybraných diaľkových a medzinárodných linkách.
Keď som už pritom, autobus meškal 27minút!!! Keď prišiel na Srdiečko, tak v tom čase mal byť už na Predných Halnoch v smere do Brezna. Ani sa nečudujem, keď posilové spoje jazdia len do konca augusta a turisti chodia až do neskorej jesene (konca októbra).
Aj vozidlový park v Brezne nepotrebuje komentár. A ešte nechápem jednu vec, prečo majú všetky autobusy vyblednutú zadnú ŠPZ-ku (dokonca aj C954-ka).
Houby! Riesenie je velmi jednoduche! Na ZSR je miesta dost. Vazne?! Ano.
Ake jednoduche:
1. Autobusy budu totiz parkovat trochu dalej- a to tak ako niekedy stoji bus linky 51! Cca 150m od stanice, v pravom pase dvojprudovky pri zaciatku Sidliska! Tam sa bez problemov zmestia 2-3 autobusy (co vrchovato staci-aj pre linku 20)
A JE PO PROBLEME! Na prvom preruseni stvorprudovky sa otocia a urobia slucku na ZSR.
2. A nebolo by odveci grafikony busov upravit tak, ze tu by mali kratsiu prestavku ako na druhej konecnej-aby v oblasti ZSR dlho nestali (trebars 5 min.)
Ale to by musel niekto pohnut aj mozgom (namalovat 1 dlhu niku MHD zastavky a nie sa stale len na nieco vyhovarat!)
Vsakze?!
P.S.: Ing. Snopko problem adresoval na MsU, ze o zmene trasovania linky rozhoduje dopravny odbor MsU (pre nezainteresovanych a akciechtivych dodavam, ze je to stelesnene v osobe Ing. Durecku)
Relacia nieje nam to jedno pojednavala o staznosti obyvatelov obci Rakytovce a Kremnicka o zlom trasovani linky 55 z nevhodnou konecnou na parkovisku micinska, co sposobuje problemi najma dochodcom. K problemu sa v vyjadril ing Snopko s odpovedou ze zmeny v trasach musi schvalit mesto.
hovorilo sa o spojeni Kremnicky a Rakytoviec s mestom. Vsetci tam nadavali na ukoncenie liniek na Uhlisku. Zakladnym motivom bolo "aby nemuseli prestupovat idu peso od malej stanice/z Uhliska". A sme doma - co tak prestupna tarifa??? Snopko povedal ze ukoncenie na stanici nie je mozne (to je nam jasne) a ze ked najdu riesenie tak to spravia.
Odporucam do pozornosti relaciu na AZTV Nieje nam to jedno ktora riesi problem mhd v nasom meste. Relacia je vysielana cely tento vikend kazdu pol hodinu
do Budapešti bola dodávaná úplne štandartná maďarská verzia (automatika, veľké vetráky, platňové dvere a pod.). Tá automatická prevodovka je super, ale nie je vhodná do kopcovitých terénov. Preto sa k nám dodávaĺi len "pákové" ikáče.
Tomu, prečo sa k nám dovážali vozy so skladacími dverami a malými vetrákmi (a do niektorých miesto ešte v roku 1989 s trilexami (napr. PO)), ale fakt nerozumiem...
To som povazoval ako samozrejmost! Inak by asi mal sofer na konci smeny ruku "drevenu",ja som mal na mysli,ze ci tam neboli zvolene aj nejake specialne pomery prevodov..? Niekedy sa opytame Majkla,ale asi aj Kami,LUK by vedeli,vsak?
Historické okienko:
1.9.1994 bola odovzdaná do užívania nová trolejbusová trať po uliciach Tulská a Moskovská. Presmerované sem boli linky 6 a 7. Súčasne prebehla aj celková reorganizácia linkového vedenia.
1.9.1997 bola zriadená v poradí druhá expresná linka č. 30. Premávala po trase Starohorská, otočka - Strieborné nám - Roosevelt. nem. Pri neskorších zmenách táto linka dostala číslo 91.
1.9.2000 začali byť vydávané cestujúcim nové cestovné doklady - bezkontaktné čipové karty, ktoré umožňovali bezhotovostnú úhradu cestovného. Príchod BČK znamenal ukončenie predaja predplatných časových lístkov, tzv. mesačníkov.
VII. ROČNÍK POPULÁRNEJ MEDZINÁRODNEJ SÚŤAŽE
pretekov parných rušňov – veteránov
GRAND PRIX SLOVENSKO 2005
„N O S T A L G I A V O B L A K O C H P A R Y“
Zábavná, divácky atraktívna technicko – športová šou,
za účasti posádok z Maďarska, Českej republiky a Slovenska.
Sobota 10. Septembra 2005 – ZVOLEN, nákladná stanica
na slovensku bola zrejme vtedy moda nakupovat 2 kusy C744 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Schuhu
Len tak mimochodom, včera som cestoval na Srdiečko (okr. Brezno) a vodič bez problémov dal na túto kartu 50% zľavu viacerým cestujúcim, pričom tam asi ťažko niekto býva, alebo študuje. Aj tak, na túto kartu sa poskytuje len zľava 10%, aj to len na vybraných diaľkových a medzinárodných linkách.
Keď som už pritom, autobus meškal 27minút!!! Keď prišiel na Srdiečko, tak v tom čase mal byť už na Predných Halnoch v smere do Brezna. Ani sa nečudujem, keď posilové spoje jazdia len do konca augusta a turisti chodia až do neskorej jesene (konca októbra).
Aj vozidlový park v Brezne nepotrebuje komentár. A ešte nechápem jednu vec, prečo majú všetky autobusy vyblednutú zadnú ŠPZ-ku (dokonca aj C954-ka).