Zamer - co, kde, ako
Rozhodnutie o umiestneni stavby - uz sa spracuva projekt (PD) a zasiela na vyjadrenie ucastnikom konania a dotknutym organom
Stavebne povolenie - tu je PD povinna a musi mat zapracovane pripomienky
este mozno poziadat o zmenu stavby pred dokoncenim
definitivna je az kolaudacia.
Luk klud ja nie som priamo na stavbe! Informacie mam z druhej ruky a viacerych zdrojov a tak prinasam co vypatram. Snazim sa aby to bolo objektivne. Ak ti vadi ze sem pisem tak povedz prestanem.
Luk a Pit zmena planov. LINKA PREDSA KU BAUMAXU NEPOJDE, LEBO USUDILI ZE BY TO BOLO TECHNICKY NAROCNE RIESIT. BAUMAX SA ALE BUDE SPOLUPODIELAT NA VYSTAVBE A PREVADZKE. VYPLIVA Z TOHO TO ZE LINKA BUDE KONCIT PRI NAY ELEKTRO.
Tak som sa bol včera večer ešte pozrieť na miesto činu - k Tescu. Nová prepojovacia komunikácia sa na Sládkovičovu ul. napája priamo cez čerpaciu stanicu JET a potom pokračuje priamo na doteraz slepé vyústenie cesty idúcej pomedzi Tesco a NAY (mimochodom tam sú už od počiatku vybudované zastávkové niky, čo nasvedčuje tomu, že táto stavba bola naplánovaná už možno priamo pri výstavbe Tesca). Medzi JET a Tescom už je na vykolíkovanej trase novej cesty stiahnutá ornica a vyrúbané kríky, ktoré rástli v brehu za Tescom pri spomínanom slepom vyústení cesty. Od tohto miesta ďalej smerom k Tescu už sú v plnom prúde výkopy pre stĺpy (mnoho už s vybetónovaným základom). Trasa ďalej pokračuje zákrutou doľava cez križovatku pred čerpacou stanicou ESSO na zastávku L98, 99 a potom sa hneď vracia paralelne späť cez parkovisko medzi budovou Tesca a zastávkou L98, 99. Včera som nenašiel žiadne stopy po nejakej odbočke v smere na Baumax, pričom si NEVIEM ani minimálne PREDSTAVIŤ ROZUMNÚ trasu, ktorá by išla cez Baumax i súčasnú zastávku L98, 99, kde už základy pre stĺpy robia (zatiaľ to vyzerá na minimálne 55 stĺpov). Znamená to, že po kúzelnom pripojení Baumaxu sa trolejbus bude krútiť hore-dole a v porovnaní so súčasnou dobou jazdy L99 na Nám. slobody 7/9 min sa táto predĺži minimálne o 7 min do a o 5 min z Tesca. Takže opäť horšia kvalita a o 5 Sk drahšie.
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.
Dalsie info o novej trolej linke. Cesta do Tesca bude stat 5 korun pre vsetkych. Zdarma budu mat co aj maju vsetci na beznych linkach.Cesta z Tesca bude zdarma po predlozeni bloku o nakupe, tak ako to je na 99.
086AI ma prasknuty ram takze sa uz nevrati.Takze ak sa nejaky klbak zbytocne zakope do zeme, nebude od januara ziadna rezerva pre klbaky. Okrem 367 su vsetky Ikace len na dozitie. A ram moze prasknut hocikomu hocikedy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.