Nemusis nikde dochadzat.. prost v kolonke "ziak dochadza zo stanice... do stanice.." doplnis pomlcky.. sam to pouzivam, pritom byvam aj studujem v Bratislave.. a mam viac spoluziakov co to tak ma..
Áno, ďakujem ti za info tú žiadanku mám už doma, ale chcel by som vedieť ešte, že či mi to môžu vydať, keď som z Banskej Bystrice a nikde nedochádzam... Lebo tu je niečo napísané, že ak bude porušené nejaké zmluvné podmienky, tak musím škodu nahradiť spoločnosti... A tak neviem, či to sa vzťahuje len tak tých čo sú napr. z Brezna a chodia vlakom do školy do BB, alebo to môžem využiť aj ja, čo som z Banskej a raz za čas idem aj vlakom niekde... ? Ešte toto by som rád... Alebo sa potom oplatí tá ISIC?
Re #34979 Petik: Ano, presne ten, ktory desat rokov vsade hovoril o nutnosti spoluucasti pacienta a teraz vyhral krajske volby s planom zrusit rok a pol existujuce poplatky. Volby vyhral a poplatky zrusil, ved to kraj zaplati zase z penazi ludi. Ale hlavne, ze ludia usetria pos-anych 30 Kc za lekara, a zostane im napriklad na cigy, pletove kremy, kadernikov, veterinarov a ine zbytocne a nehorazne drahe polozky. Ved kvoli tomu sem v januari prisli aj ludia z 200 km vzdialenych obci, len aby si vyzdvihli svoje recepty bez poplatku. Sak dochodcovia maju vlaky zadarmo, ne? Tak co by sa im neoplatilo prist z Budejovic do Kladna.
No ale nebudem tu moc tuto temu rozvadzat, koniec koncov, som zamestnancom akciovej spolocnosti, ktoru vlastni Stredocesky kraj
Rath z ODS alebo Rath z CSSD?
Jaaj - ved to je vlastne ten isty...
Robil som co som mohol, doviezol som jeden hlas proti tomu *****ovi ku volebnej miestnosti, ale nestacilo to
To je vlastne taky cesky Fico.
dnes clanok o BB trolikoch v plus 1 den na strane 11
dal som si namahu a prepisal som ho. word dokument poslem na poziadanie . Text tuna nech sa paci :
Trolejbus 1001 žije.
Banská Bystrica
Pred 20 rokmi , 7 februára Banskobystričania uvideli v uliciach prvý trolejbus 1001.
Prevádzka trolejbusovej dopravy aj s cestujúcimi spustili 24. augusta 1989. Banska Bystrica sa tak stala tretím mestom na Slovensku , ktoré zaviedlo tento druh dopravy. Málokto vie , že zároveň bola prvým mestom bývaleho Československa , ktoé už od konca roku 188 skúšalo a napokom spustilo prevádzku s napätím 750voltov oproti dovtedy bežným 600 voltom. Prvým vyrobeným trolejbusom pre tento účel bol práve prototyp Škoda 14Tr s označením 1001. Po opravách jazdí dodnes.
hmm ked tak kukam zajtra su narodeniny . Co tak dake stretko ludia ?
Ja viem z eto je na rychlo . Ale taky simbolicky datum ....
? ?
A neomyslal niekto z DPM nato zeby od zajtra 1001 chodila z nejakou specifickou vyzdobu ??
„Dotácia na trolejbusy bola v minulom roku až 202 korún na kilometer, kým na autobusy len 8 korún na kilometer. Boj Mesta s trolejbusmi pripomína vojnu v Iraku, stojí veľa peňazí, prebieha už roky a nemá jasného víťaza,“ tvrdí banskobystrický okresný šéf Slobodného Fóra a ponúka aj riešenie: „Mali by sme zaviesť ekologickú autobusovú dopravu. A to vzhľadom aj na hornatý terén mesta, ktorý je nevhodný pre trolejbusy.“
1) dotacia 202 Sk/km, ked v Presove su celkove naklady okolo 47 Sk/km? To snad nie! Za 202 Sk/km nejazdi ani prazske metro!
2) Boj mesta s trolejbusmi? No comment.
3) ekologicka autobusova doprava? Hornaty teren nevhodny pre trolejbusy?
Co to su za nebeske PI4OVINY? Dajte mi niekto mail, alebo telefon na toho autora. A sami tiez nesedte na zadku, proti takejto donebavolajucej blbosti je treba nieco urobit.
tak to by si mala ten článok asi prečítať pani šéfka...chochotiny mlieť tu už asi vie každý. Najmä by ma zauijímali tie "presné štatistiky" 8 a 202. To asi vyčarovala dáka pršianska sro-čka.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.