Už viackrát tu bola diskusia o informovaní počas výluk. Zo skúseností v ČR som zvyknutý na to, že počas trvania dopravnej výluky platia dočasné výlukové CP, ktoré sú oficiálne a riadne nahraté v databáze. Pamätáme si aj na tomto fóre na kritiku (počas výluky na Karlove), ktorá sa týkala zobrazovania nácestných zastávok na transparentoch a hlásenia takých zastávok, cez ktoré daný spoje neprechádzal. Áno, je to pochopiteľné. Kebyže som návštevník, ktorý vôbec nepozná miestne pomery, tak asi by som bol dostatočne zmätený, kebyže na zastávke pri ARS by zahlásilo Komenského a pod. Osobne som za to, aby sa počas dlhodobých výluk (trvajúcich niekoľko mesiacov) zavádzali nové CP s obmedzenou platnosťou po dobu výluky. Myslím také výluky ako napr. na Ceste k nemocnici 03/2010-08/2010 alebo výluka v Skubíne počas stavby nového mosta v 04/2010-10/2010 alebo výluka na Karlove počas 10/2010-03/2011.
Potešilo ma, že aj u SAD ZV sa veci trocha rozhýbali. Od 14.5.2011 je výluka v Banskej Štivnici a pre dotknuté linky (602421-602428) bol vydaný výlukový cestovný poriadok. Pevne verím, že v podobnom duchu sa bude postupovať aj pri ostatných výlukách s dlhým trvaním.
Potešilo ma, že aj u SAD ZV sa veci trocha rozhýbali. Od 14.5.2011 je výluka v Banskej Štivnici a pre dotknuté linky (602421-602428) bol vydaný výlukový cestovný poriadok. Pevne verím, že v podobnom duchu sa bude postupovať aj pri ostatných výlukách s dlhým trvaním.
Inak tá komunikácia v tej časti pred Dankom je v súčasnosti poriadny tankodrom a je to de facto len akási zhutnená stavebná komunikácia bez asfaltového povrchu plná dier a výmoľov, takže tam by sa to muselo nakomplet urobiť znovu ako nová mestská účelová komunikácia so všetkým čo to obnáša, teda aj s osvetlením, chodníkmi, atď. Ďaľšou uvažovanou možnosťou je vytvorenie prepoja na spomínaný privádzač SO od slučky súčasnej konečnej Majer - konečná pri pohostinsteve Rado a železničnej trati, ale tam to bude asi problém kvôli už vybudovaným objektom nejakej firmy a tiež transformátorovne vybudovanej v rámci elektrifikácie trati č. 170, v tomto prípade č.172. ? No a poslednou možnosťou napojenia na m. č. Majer je pôvodne naprojektované predĺženie vyššie spomínaného privádzača SO popri hrádzi Hrona
