Už od včera sa na zastávkach objavujú nové CP. Ani na jednej som ale nevidel žiadny oznam o zmenách tak, ako to bývalo doposiaľ. Viem, že zmeny CP boli zverejnené v dostatočnom predstihu na internete, ako aj vo väčšine vozidiel MHD. No možno vzhľadom na rozsah zmien by si to zaslúžilo aj nejaký ten oznam priamo na zastávke...
Ak by ste si niekto chceli aktivovať v "predstihu" časový lístok, tak jednoducho máte smolu, keďže podľa info z dopravnej kancelárie SAD ZV skôr ako v piatok 01.07.2011 sa to samozrejme nedá.
Autobusy DPMBB tankujú na materskej lodi na Partizánskej ceste.
Máš z hľadiska propagácie a vysvetľovania zmien v MHD od 1. júla pocit, že dopravcom záleží na cestujúcich? A pritom by bolo o čom... V podstate nulový marketing na úrovni čias BBDS, čiže sme sa nikam nepohli a sme v vlastne v tom istom stave, ako bol ten, pre ktorý bola údajne potrebná zmena dopravcu na SAD ZV, t. j. stav, kedy si dopravca robí s mestom a cestujúcimi čo chce, pričom cestujúci podstatný nie je, akurát že teraz sa míňa niekoľkonásobne viac peňazí za menej výkonov.
Obdobne MsÚ z hľadiska dohľadu nad dodržiavaním podmienok zmluvy a predpisov spí na vavrínoch takisto, ako to bolo do roku 2006.
Nedá mi nenapísať o tom, čo už viacerí avizovali, čítajúc dispečerské fórum:
- BB-352BJ jazdí tiež bez označenia linky, zadný transparent dnes mimo provoz
- BB-348BJ dnes naopak akoby intenzívnejšie svietil ten predný transparent, tak neviem či to je len tým, že je pod mrakom alebo naozaj niekto si to vzal k srdcu. Zaujímavé bolo, že tento voz som videl v piatok okolo 17:00 ísť po Stavebnej ulici v smere od križovatky Partizánska/Stavebná k žst. Žeby bol tankovať u majoritného akcionára?
- ZV-490BC aj dnes asi na linke 25 bez označenia vzadu, nefunkčný transparent už asi mesiac
Neviem, či to nikto nekontroluje, alebo si ani neprečíta toto fórum, ale keby to bol ojedinelý jav. Toto je však dlhotrvajúca neschopnosť alebo ignorantstvo (vyberte si).
Nie je to konečný stav. Už dávnejšie DPM BB avizoval, že bude ponechaných 8 starých trolejbusov, z toho 5 kĺbových.
Skôr než tu začneš nadávať do dementov, ťa prosím aby si počkal kým dôjde k naplneniu stavu a až potom komentoval. Ak si si (ne)všimol, tak v režime "c" bude od teraz na všetkých nosných trasách, t.j. 1, 2+4+21+22, 3+5+13 v čase dopravnej špičky pekný 10-min. interval.
najmä si myslím, že jediné zahustenie intervalu na L1 je možno práve dôsledok toho, že sa na tú linku pustia nové Škody 30Tr, v špičke možno aj nejaká 15Tr/TrM. Linka 3 a 6 potom bude pokrytá 15Tr-kami, a linky 2/4,7,8 budú sólové. Ale uvidíme.
no.ev.di.: Pokryjú to tak, že popod troleje, teda na L1,2 atď. budú jazdiť aj kĺbové autobusy, možno aj tie nové čo majú prísť. Ber to s rezervou, teraz zrána ma to napadlo. Nakoniec to možno nebude ani somarina. ?
z tých rozheganých krámov rozhodne ten najlepší. Ale vec má aj druhú stránku - ak mám niekde 51%, načo by som takú vec kupoval? Jedine, žeby som to mal za facku...aby nemuselo VZ vyjadriť súhlas ad intra. Takže - dobrý kšeft je jediný dôvod na otázku "prečo".
Preto, že firma, ktorá nemá konkrétneho pán ale zato má prakticky bezodný prítok peňazí zo štátneho vrecka, je obsadená od stredného managementu vyššie ľuďmi, ktorí pociťujú potrebu odhryznúť si aj pre seba, politické strany si cez Ňu filtrujú svoje financovanie - preto. Štát je proste najhorší hospodár. Nielen u železnice, u všetkého.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu