Skutočnosť, že sa v roku 2005 predpokladá začatie elektrifikácie trate ZV-BB vrátane zabezpečovacích zariadení a ďalších projektov s podporou kohéznych fondov EÚ 400 mil EUR, som našiel v dvoch článkoch v časopise o doprave a telekomunikáciách Tempo z októbra 2003. Boli to rozhovory s ministrom DPaT a riaditeľom ŽSR.
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).
Papyr