Majkl: oplechovanie sa moze menit aj castejsie.
Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.
Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Je rozdiel medzi GO do roku 1998 (cervene madla) a potom (zlte). To sa uz dava nova podlaha, oblozenie a pri Karosach aj casti skeletu. Na tych sa vek prejavuje malo.
Medzi 600 V a 750 V rozdiel nie je. Dokonca keby nemali meniaren na 600 V (asi 1 trat) tak by voz zrejme mohli pustit na 750 V (treba prepnut daku paku).
Majkl
Sólo: 1006 a 1007 (momentálne hojne nasadzované)
Kĺbové: 1508 (1526 už asi robia) + reklamy ex reklamné (1501, 1504, 1525) a aj ďalšie ale tie som dlho nevidel (1510, 1518, ...)
Momentálne nastala v BB taká situácia, že cez víkend a vlastne aj cez týždeň sú vypravované všetky 14Tr-ky (cez víkend - keď sú prepravné nároky nízke aj niekoľko 15Tr-iek) - preto by sa oplatilo pouvažovať nad kúpou povedzme 2 kusov 21Tr, aby sa pokryla víkendová výprava sólo vozmi. Tak či tak sa už zrejme čoskoro bude musieť BBDS zaoberať obnovou trolejbusového parku (ak nebudú chcieť robiť generálky generálok).