Reply on: Petik #706:
Ked veri cestujucim, ze sprava nic nejde, tak je to pekny debil. Keby nieco islo a on tam vletel s autobusom plnym ludi, tak by isiel sediet. Vodic sa musi vzdy presvedcit sam a nema co pocuvat cestujucich. Bude tam mat nejakeho slepeho dedka alebo niekoho, kto si povie, ze to za tu prcu stoji a nestastie je na svete. Toto mi vzdy vadilo na niektorych preplnenych spojoch SAD, kde sofer nabral tolko ludi, ze nemohol vidiet do zakruty, tak mu vzdy ten, kto stal pri dverach, hlasil situaciu na krizovatke.
Vladimír
Mimochodom, ani v Martine som sa nestretol s jediným negatívnym prístupom (a to som bol aj po pracovnej dobe na vrátnici SAD), čo ma stále presviedča o kvalitách Stredoslovákov.
Tie ev.č. ma nesmierne mrzia. Veď to je predsa uľahčenie aj pre samotného dopravcu. Číslo ŠPZ je zložité, tažko zapamätateľné, malé a blbo umiestnené, čiže aj zle čitateľné. Naproti tomu, ev.č. sa ľahko pamätá, dopravca si sám určí, kam ho umiestni. V Prešove by vodiči zbláznili, keby im niekto povedal, že dnes majú vozidlo č. PO 868 BB miesto normálnej "tri-štyri-trojky"...
Osobne by som v BB rád videl nasledovné:
trolejbusy sólo - od 1001 vyššie
trolejbusy kĺbové - od 1501 vyššie
autobusy sólo - od 1 vyššie
autobusy kĺbové - od 501 vyššie
Ešte k tomu zatieraniu ev.č. na trolejbusoch #701: Ako to mohli robiť? Veď trolejbus evidenčné číslo predsa mať musí, keďže nemá ŠPZ!