Uz mi je to s tym S jasne. V tych rokoch s velkou slavou zavadzali mechanizaciu - strojceky 
Linka 32 ma sancu do septembra. Pokial sa na nu ludia nenaucia (pomaly sa zacina plnit), bude zrusena. Zatial je skor trpena.
Vcera sme boli s Majklom si vyskusat Citaro v Nitre. Je to dobre vozidielko. Vsade je dost miesta, ide dobre, jedine ze vodorovne madla su strasne vysoko (mne to vobec nevadi) a niektore sedadla su skor 1,5 sedadla cize pre zalubenu dvojicu, alebo jedneho obezneho cloveka. Zda sa, ze SAD nitra sa ide orientovat na Mercedesy. Okrem Citara ma aj primestske O 345 z Turecka. Budeme za par rokov zavidiet ?
Petik, na zel. stanicu nepojde ziadna dalsia linka. Teraz je to napratane a 34 zvykne chodit zboku. Mozno sa spravia zmeny ked tam postavia Kaufland. Cela konecne je robena na mensiu prevadzku a hlavne len pre autobusy. Troliky nemaju kde stat pocas BP, a pri prestoji musi vodic sediet vo voze a uhynat sa.
Ked ja idem Citybusom tak je prazdny a do sedadiel sa vzdy zmestim takze problem nemam.

Linka 32 ma sancu do septembra. Pokial sa na nu ludia nenaucia (pomaly sa zacina plnit), bude zrusena. Zatial je skor trpena.
Vcera sme boli s Majklom si vyskusat Citaro v Nitre. Je to dobre vozidielko. Vsade je dost miesta, ide dobre, jedine ze vodorovne madla su strasne vysoko (mne to vobec nevadi) a niektore sedadla su skor 1,5 sedadla cize pre zalubenu dvojicu, alebo jedneho obezneho cloveka. Zda sa, ze SAD nitra sa ide orientovat na Mercedesy. Okrem Citara ma aj primestske O 345 z Turecka. Budeme za par rokov zavidiet ?

Petik, na zel. stanicu nepojde ziadna dalsia linka. Teraz je to napratane a 34 zvykne chodit zboku. Mozno sa spravia zmeny ked tam postavia Kaufland. Cela konecne je robena na mensiu prevadzku a hlavne len pre autobusy. Troliky nemaju kde stat pocas BP, a pri prestoji musi vodic sediet vo voze a uhynat sa.
Ked ja idem Citybusom tak je prazdny a do sedadiel sa vzdy zmestim takze problem nemam.
Petik
Papyr #708: No na krizovatke s podobnou frekvenciou si to mohol kludne dovolit.
Co sa tyka tych dialkarov, myslim ze prepravu stojacich cestujucich by mali zakazat vo vyhlaske o pravidlach cestnej premavky. Minimalne na dialnici.
Tiez som niekolkokrat stal po Sered na poslednom schode. A v Seredi este pristupovali. Niektori vodici to riesili celkom rozumne. Na "sklapacich" sluzobnych sedadlach pri dverach mohli sediet cestujuci a tym padom tam nikto nemohol zavadzat.
Inak vlaky BA-BB chodia na ****. Stopro sa dohodli s autobusovou lobby. Ti zelezniciari mi pekne piju krv. Odkedy z R Dumbier spravili IC Hron, permanentne kazia ostatne spoje. Ked ich uz nevedia viac spomalit, tak aspon poseru pripoj vo Zvolene, idealne tam daju zastavkovy osobak. To IC je pritom hanba. Stoji pri kazdej vrbe a je pomalsie ako autobus. Ale toto je mozno vseobecny jav u ZSR (teraz ZSSK). Odkedy som sa prestahoval do Prahy, po kazdej zmene CP je ten nocak pomalsi. A potom sa divia ze vlaky su prazdne a vsetci chodia autobusmi. Z celeho vlaku (Hron!) zostal 1 vagon (este pred 2 rokmi dva vagony).
Tajne som dufal ze zelezniciari budu strajkovat az kym ZSSK neskrachuje a dopravu na Slovensku zacnu zabecpecovat CD.
Ked budete v Prahe, skuste sa postavit o 6 rano na 10 minut na Florenc a pocitat autobusy zo Slovenska. Holt kde maju stratenych cestujucich.
Majkl #711: Vo Zvolene ale mali donedavna zastavkove CP pisane rukou.