Jazda testovaným autobusom SOR NBG 18 v Banskej Bystrici na linke MHD č. 21 v úseku od zastávky Sládkovičova po Námestie Ľ. Štúra dňa 29.5.2011.
http://www.youtube.com/watch?v=PwykpC35DXo Autor: PFMsvk
Inak dvakrát som videl tento autobus pomerne solídne naložený v raňajšej špičke v týždni doslovne vybehnúť hore stúpaním od križovatky Partizánska x Cesta k nemocnici až po zastávku pri Starej nemocnici a poviem Vám, že ten autobus (na to že je to CNG) má fakt dobrý ťah! ? Neviem, či už je de facto rozhodnuté, že nakúpia dlhé Citelisy, alebo sú ešte stále v hre aj iné značka ako Tedom a SOR, resp. popr. nejaké ďaľšie..? Ale asi by stálo za to urobiť ešte dôkladný výber, Tedom je samozrejme z týchto spomenutých bezkonkurenčne asi najlepší, v prospech Citelisov hrá cena a spoločná unifikovanosť dielov s už nakúpenými krátkymi vozmi, ale ani SOR by nemusel byť podľa mňa drahý a unifikovanosť dielov by zas bola aspoň po karosárskej stránke s trolejbusmi Škoda-SOR. ?
http://www.youtube.com/watch?v=PwykpC35DXo Autor: PFMsvk
Inak dvakrát som videl tento autobus pomerne solídne naložený v raňajšej špičke v týždni doslovne vybehnúť hore stúpaním od križovatky Partizánska x Cesta k nemocnici až po zastávku pri Starej nemocnici a poviem Vám, že ten autobus (na to že je to CNG) má fakt dobrý ťah! ? Neviem, či už je de facto rozhodnuté, že nakúpia dlhé Citelisy, alebo sú ešte stále v hre aj iné značka ako Tedom a SOR, resp. popr. nejaké ďaľšie..? Ale asi by stálo za to urobiť ešte dôkladný výber, Tedom je samozrejme z týchto spomenutých bezkonkurenčne asi najlepší, v prospech Citelisov hrá cena a spoločná unifikovanosť dielov s už nakúpenými krátkymi vozmi, ale ani SOR by nemusel byť podľa mňa drahý a unifikovanosť dielov by zas bola aspoň po karosárskej stránke s trolejbusmi Škoda-SOR. ?
brefos