Evidendnte sa vo svojich príspevkoch vyžívaš, keď dokážeš napísať na 30 Tr v ba fóre niečo takéto: "Už sa inak neviem dočkať kedy mu konečne praskne rám"
SOR trolejbus homologizovaný v BA má vraj nejaký vážnejší problém s elektronikou... tak uvažujem, že prečo BB nestavila na overenú kvalitu v podobe trolejbusov od Solarisu? Keď už Solaris predal trolejbusy aj v Nemecku, Švajčiarsku či Rakúsku tak niečo na tom bude. A slušné počty mal aj u ekologických autobusov predaných do Švédska, ktoré vznikli na základe spolupráce so zákazníkmi. ☺
tie malé, o ktorých si myslíš, že sú v ZV nátere sú pre Ústí nad Labem. Inak čo som videl ten interiér Tedomu, ak popracujú na pár veciach ešte, tak Tedom sa môže pokúšať aj o zakázky u západnejšie položených krajín, zatiaľ čo SOR tam s tým čo predáva nemá šancu.
výluka na Karlove bola predbežne naplánovaná do 31. marca. Ak bude teda termín dodržaný, najneskôr od piatku 1. apríla sa začne jazdiť po štandardnej trase cez Severnú a Komenského.
Všetko nasvedčuje tomu, že nový podjazd bude čo nevidieť otvorený. Som zvedavý, ako bude riešená náhrada za zastávku Rudlovská cesta, AURIS (neviem či tá nová na preložke už je hotová alebo ešte nie).
niekedy na budúci týžden dôjde k preloženiu dopravy cez nový podjazd a starý tunel bude dočasne uzavretý.
Rovnako sa v nasledujúcom týždni očakáva otvorenie Komenského ulice pre dopravu.
Veru darmo som dnes čakal na TEDOM po 9 hodine ráno na zastávkach, keď mi to už nedalo že stále nejazdil na L22 a L21, tak som použil rôzne prostriedky a zistil som že ráno odišiel do Zvolena. Tak cca 11:30 som sa aj ja pomaličky pobral domov. ? Ja že do obeda vydrží a ništ. ?
Dávno sa tu už nespomínal severný obchvat, tak sa to pokúsim napraviť. Počas výluky (minulý víkend) na Ceste k nemocnici došlo ku kompletizácii kruhového objazdu nad medokýšom. Jazdí sa už po celom objazde, prostriedok už bol zasypaný zeminou. Okrem toho prebiehajú terénne úpravy v okolí danej komunikácie, popri chodníku (nad medokýšom) pribudli zábradlia, finišuje sa aj s novým podjazdom popod železničnú trať (dostavba chodníkov + terénne úpravy). Dnes bolo vidieť, ako čistili od blata budúcu (už vybudovanú) preložku časti Rudlovskej cesty. Až mi to pripadalo tak, ako keby chceli tú preložku otvoriť už od pondelka. K pokroku došlo aj pri starej nemocnici (v blízkosti aut. zastávky), kde bola položená vrchná vrstva asfaltu a zmizol tak "schod" na ceste. Musím uznať, že tento úsek už konečne dostáva svoju finálnu podobu, doteraz to bolo iba stavenisko.
Pekne, ale je z toho citit taku klasicku cesku krivdu - sme najlepsi, ale ini nam brania v uspechu.
A v com bol lepsi od Ikarusu? Ikarus mal brutalny design, oproti nasemu nadhernemu designu 60-tych rokov. Nic viac som sa z toho nedozvedel.
A nazor na konci, ze to bola zbytocna praca - kolko dobrych projektov je v zivote neuspesnych... A nielen kvoli zlemu RVHP.
Veľmi zaujímavá relácia. Páčili sa mi hlavne tie staručké C734 na linkách na Klokoč, Podlysec a pod. Ani video z jazdy ŠM 16,5 nie je zlé.
Až sa mi nechce veriť, že tí ľudia na zastávakch sa skutočne premiestňovali pomedzi autobusy doslova ako vypustené stádo.. rovno pomedzi prichádzajúci autobus. Potom sa niet čo čudovať, že niekto skončila aj pod autobusom. Nehovorím, že kultúra cestujúcich sa do súčasnosti nejakým spôsobom zvýšila, ono je to skôr dané výrazným poklesom počtu cestujúcich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.