Áno je to presne tak. ZV-436BA je Karosa B952E, v bielom podkladovom nátere s polepmi SAD ZV (ako ostatné prímestské busy), zaradená v roku 2004 a okrem tejto Karosy sú v MHD ZV iba B732 po GO/CNG.
V predpokladanom termíne od utorka 7. 6. 2011 do utorka 21. 6. 2011 bude z dôvodu stavebných prác úplne uzatvorená Hlboká ulica. Linky 101 a 102 budú premávať odklonovou trasou cez Veternú ul. Zastávka „Hlboká“ bude po dobu uzávierky presunutá do náhradnej polohy na križovatku ulíc Veterná a Na Zábave.
Vo ZV na autobusovej stanici pribudol vo vestibule nejaký nový elektronický panel na ktorom si môže cestujúci pozrieť odchody autobusov a podobne. Je tam aj návod, ako to obsluhovať.
Zhodou okolností som tento tvoj príspevok čítal, sediac v električke 9063 so slávnou WiFinou DPP. Považujem to za obsolútnu zbytočnosť a vyhadzovanie peňazí na peachoviny od kamarátov. Načo nám je WiFina v električke z WiFi routera pripojeného na CDMA modem? Dnes, keď má každý, kto to využíva, dátový paušál a moobil s GPRS/EDGE/3G?
Toto by mohol byť dobrý marketingový ťah ako prilákať ľudí naspäť z IAD do prostriedkov MHD.. http://www.zelpage.cz/zpravy/8213 ? Čo takto to skúsiť aj v BB na niektorej z liniek..? ? Ozaj, to vysielanie DVB-T čo svojho času testovali v nejakom voze, ešte funguje?
Áno, v BB je žiaľ úplne bežné porušovať zákon a teda by nebolo výnimočným, keby dopravca zákon opäť porušil a neinformoval.
Inak ja aj tak úplne smiešne, keď tu takéto veci vôbec musíme rozoberať a druhá vec je, že sa navyše musíme baviť teoreticky, pretože nikto ešte nebol, resp. nemal potrebu ísť si vyskúšať zážitok s nabíjaním MAXI jaázd vu SAD ZV.
Re #44090 Petik: Je úplne jedno, odkiaľ prišiel Snopko. DPMBB riadi SAD ZV.
Re #44089 draxter: Neviem, prečo by práve zákon na ochranu spotrebiteľa mal byť ten, ktorý by SAD ZV dodržiavala. Tragédia je, že predstavou SAD ZV je, že časové predplatné CL je niečo nežiaduce. Lenže tu je problém na MsÚ, ktorý by mal prevádzku MHD smerovať aj podľa potrieb dopravnej politiky mesta, ktorá by mala byť založená na extrémnej podpore verejnej dopravy a potláčala individuálnu dopravu aj s jej negatívnymi dopadmi na život v meste.
Re #44086 BB-Schuhu: V normálnych mestách sa o existencii časových predplatných CL vôbec nepolemizuje, ale sú absolútne bežnou súčasťou prevádzky MHD.
Tak ani CSAD BB nikdy neinformovalo o tom, ze sa rusi predaj cestovnych listkov a "doplnkovy" predaj u vodica bude jediny mozny. Snopko prisiel z CSAD BB, takze taketo zrusenie mesacnikov by ma vobec neprekvapilo.
Logicky by to malo byť tak ako píšeš. DPM BB nikde neinformoval o zrušení MAXI jázd, iba o zrušení predajného miesta a odkázal cestujúcich na predajné miesto SAD ZV. Nič viac. Kebyže MAXI jazdy končia, tak by bolo vhodné o tom informovať. Ak je to tak, tak opäť ide o paradoxnú situáciu. MAXI jazdy si cestujúci vybaví v predajnom mieste SAD Zvolen, ale na linkách SAD ZV mu to platiť nebude. Toto by sa asi ťažko vysvetľovalo niekomu, kto nepozná miestne pomery.
Prajem si, aby už bol koniec takýmto nezmyslom a nech sú tarifné podmienky (oboch) dopravcov jednotné a nech MAXI jazdy, ak majú byť, tak nech sú v celej sieti.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mont