Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirkobb #44123:
mimochodom to vozidlo hodnotili šoféri alebo to hodnotili ako to bolo v Bratislave ľudia z dozornej rady a predstavenstva podniku no šoférov a ostatných sa nikto nepýtal? Aby nedopadli potom jak v BA, že síce máme krásne MBCC no drahé jak sviňa a žerú naftu jak finančné ústavy peniaze ?
Reakcia na: BB-Schuhu #44120:
od vodica a sposobu jazdy...a hlavne nastavenia prevodovky
Re #44123 mirkobb: vodici boli nasi

a sor je uz odvčera preč...
Reakcia na: mirkobb #44123:
"..alebo ich dal k dispozícii prepravca..." - Nedá mi neodpísať ti na túto nepresnosť. Prepravca ich k dispozícií určite nedal, neviem o tom, že by cestujúci zabezpečovali výkony vodičov na vozidlách. ? Prepravca je v tomto prípade cestujúci. Ty si myslel dopravcu. Kým pri laickej verejnosti je zamieňanie týchto pojmov akceptovateľné, na takto zameranom fóre by dlhoroční, pravidelní a v danej problematike zbehlí prispievatelia (kde patríš aj ty) mali mať v základnom názvosloví poriadok. ?

Re #44120 BB-Schuhu: "Dosť to ale závisí od vodiča a spôsobu jazdy." Pre dynamiku vozidla sú podstatné najmä parametre hnacieho ústrojenstva (motora, prevodovky, rozvodovky, kolies), adhézna hmotnosť a hmotnosť vozidla. Či ich vodič optimálne využije, je druhá vec.
Reakcia na: BB-Schuhu #44120:
Možno by ale bolo dobré porovnávať porovnateľné, čiže krátke vozy s krátkymi a dlhé s dlhými.. ?
Podľa mojich informácií už rozhodnuté je, a to že nakúpia dlhé Citelisy. ? Tieto prezentačné jazdy Tedomu a SORu sa tu diali len preto, že to bolo zadarmo. No nebral by si aj Ty, keby Ti niekto ponúkol autobus do týždennej prevádzky zadarmo, resp. za cenu pohonných hmôt.. ? Neviem síce ale ako to bolo so šoférmi na tých testovaných autobusoch, či boli od výrobcu, alebo ich dal k dispozícii prepravca, ale aj tak sa to SAD ZV určite vyplatilo. ?
Reakcia na: mirkobb #44119:
nechcem strašiť, ale ak máte cesty takej pofidernej kvality, tak sa snažte SORu vyhnúť, lebo do 3-4 mesiacov môžete volať "kolchozákov" na zváranie rámov a to by nebolo dobré.
Reakcia na: brefos #44116:
dobre to spravil, symbolika ako keby vyšitá - "ľudia bez hláv" - ako je toto zobrazenie skutočne vzdialené od reality ak vôbec je? ?
Reakcia na: mirkobb #44119:
Myslím že zatiaľ nie je rozhodnuté nič... Myslím, že aj (krátke) Citelisy majú slušný ťah do kopca. Dosť to ale závisí od vodiča a spôsobu jazdy.
Jazda testovaným autobusom SOR NBG 18 v Banskej Bystrici na linke MHD č. 21 v úseku od zastávky Sládkovičova po Námestie Ľ. Štúra dňa 29.5.2011.
http://www.youtube.com/watch?v=PwykpC35DXo Autor: PFMsvk

Inak dvakrát som videl tento autobus pomerne solídne naložený v raňajšej špičke v týždni doslovne vybehnúť hore stúpaním od križovatky Partizánska x Cesta k nemocnici až po zastávku pri Starej nemocnici a poviem Vám, že ten autobus (na to že je to CNG) má fakt dobrý ťah! ? Neviem, či už je de facto rozhodnuté, že nakúpia dlhé Citelisy, alebo sú ešte stále v hre aj iné značka ako Tedom a SOR, resp. popr. nejaké ďaľšie..? Ale asi by stálo za to urobiť ešte dôkladný výber, Tedom je samozrejme z týchto spomenutých bezkonkurenčne asi najlepší, v prospech Citelisov hrá cena a spoločná unifikovanosť dielov s už nakúpenými krátkymi vozmi, ale ani SOR by nemusel byť podľa mňa drahý a unifikovanosť dielov by zas bola aspoň po karosárskej stránke s trolejbusmi Škoda-SOR. ?
Reakcia na: DRABKA #44117:
Toto NIE JE stránka ani Dopravného podniku mesta BB, ani SAD Zvolen, čo ste nepochybne museli zaškrtnúť ako odpoveď na "kontrolnú otázku" aj pri registrácii, takže svoju prosbu sem píšete naozaj úplne zbytočne...
Zdravím, som spokojná s nízkopodlažnými autobusmi, ako mamičke s malým dieťaťom mi umožňujú lepšie nastupovanie a vystupovanie s kočíkom. Mám však jednu výhradu. Vodiči zastavujú autobus veľmi ďaleko od obrubníka, čím výrazne sťažujú nástup a výstup s kočíkom, taktiež nástup a výstup pre telesne handicapovaných spoluobčanov. Prosím upozornite vodičov, aby zastavovali (pokiaľ je to možné) čo najbližšie k obrubníku. Ďakujem.
Jedna zaujímavosť zo ZV. Práve prebieha Audit funkčného využívania Mestskej hromadnej dopravy (MHD) vo Zvolene, ktorú robí firma http://www.dicbratislava.sk/index.html Len neviem či to je dobre, alebo zle, pretože napríklad na VUD Žilina sa tu písalo nie dobre. To bude ?
Reakcia na: Agent007 #44108:
Napr. v katalógu MD sa v sekcii MHD BB/Karosa B952(E) nachádza neviem prečo iba ZV-361BI. Pritom stačí kliknúť sem na imhd a môžu to mať kompletné.

Re #44109 kvorka: Je pravda, že jazdí málo, ale jazdí. O to väčšia vzácnosť, keď ju uvidíš v premávke, mne sa to občas stáva 🙂

Re #44111 LUK: Máš tam celkom zaujímavé fotografie.
No a tu je aktualizovaná schéma prímestských liniek okresu BB od 1.5.2011 http://vhd-zvolen.ic.cz/Mapy/BB_okres_farba_2011.pdf
Reakcia na: LUK #44111:
Hej hej viem o tom. Máš tam pekné foto. ?
Reakcia na: kvorka #44109:
To nemyslíš vážne. Však ako vyradili Ikarus na linke 1. Západ-Zlatý Potok, tak okamžite tento voz nasadili na túto linku až kým celá MHD nebola na plyn. Teraz toto vozidlo jazdí naozaj málo, asi je záložák pretože je nafťák. Minulý či predminulý týždeň vraj bol na L15, ale ja som ho v máji tuším videl na L19. No a tu som práve nahodil dokumentačnú fotku z roku 2006, na bokoch ešte bez loga http://www.mestskadoprava.net/diskusia/download/file.php?id=2532&mode=view
Reakcia na: Agent007 #44108:
veď práve, v ZV sa pohybujem často v centre, ale tohto albusa som ešte nevidel ?
Reakcia na: kvorka #44104:
MD vseobecne skresluje... ten voz bol od zaciatku v MHD
a sucasne zaradenie je otazne, ak ten voz viac stoji ako jazdi
Reakcia na: mirkobb #44094:
To bude kradezi zapnutych notebookov v MHD, az sa to rozsiri 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.