Jazda testovaným autobusom SOR NBG 18 v Banskej Bystrici na linke MHD č. 21 v úseku od zastávky Sládkovičova po Námestie Ľ. Štúra dňa 29.5.2011. http://www.youtube.com/watch?v=PwykpC35DXo Autor: PFMsvk
Inak dvakrát som videl tento autobus pomerne solídne naložený v raňajšej špičke v týždni doslovne vybehnúť hore stúpaním od križovatky Partizánska x Cesta k nemocnici až po zastávku pri Starej nemocnici a poviem Vám, že ten autobus (na to že je to CNG) má fakt dobrý ťah! ? Neviem, či už je de facto rozhodnuté, že nakúpia dlhé Citelisy, alebo sú ešte stále v hre aj iné značka ako Tedom a SOR, resp. popr. nejaké ďaľšie..? Ale asi by stálo za to urobiť ešte dôkladný výber, Tedom je samozrejme z týchto spomenutých bezkonkurenčne asi najlepší, v prospech Citelisov hrá cena a spoločná unifikovanosť dielov s už nakúpenými krátkymi vozmi, ale ani SOR by nemusel byť podľa mňa drahý a unifikovanosť dielov by zas bola aspoň po karosárskej stránke s trolejbusmi Škoda-SOR. ?
Toto NIE JE stránka ani Dopravného podniku mesta BB, ani SAD Zvolen, čo ste nepochybne museli zaškrtnúť ako odpoveď na "kontrolnú otázku" aj pri registrácii, takže svoju prosbu sem píšete naozaj úplne zbytočne...
Zdravím, som spokojná s nízkopodlažnými autobusmi, ako mamičke s malým dieťaťom mi umožňujú lepšie nastupovanie a vystupovanie s kočíkom. Mám však jednu výhradu. Vodiči zastavujú autobus veľmi ďaleko od obrubníka, čím výrazne sťažujú nástup a výstup s kočíkom, taktiež nástup a výstup pre telesne handicapovaných spoluobčanov. Prosím upozornite vodičov, aby zastavovali (pokiaľ je to možné) čo najbližšie k obrubníku. Ďakujem.
Jedna zaujímavosť zo ZV. Práve prebieha Audit funkčného využívania Mestskej hromadnej dopravy (MHD) vo Zvolene, ktorú robí firma http://www.dicbratislava.sk/index.html Len neviem či to je dobre, alebo zle, pretože napríklad na VUD Žilina sa tu písalo nie dobre. To bude ?
To nemyslíš vážne. Však ako vyradili Ikarus na linke 1. Západ-Zlatý Potok, tak okamžite tento voz nasadili na túto linku až kým celá MHD nebola na plyn. Teraz toto vozidlo jazdí naozaj málo, asi je záložák pretože je nafťák. Minulý či predminulý týždeň vraj bol na L15, ale ja som ho v máji tuším videl na L19. No a tu som práve nahodil dokumentačnú fotku z roku 2006, na bokoch ešte bez loga http://www.mestskadoprava.net/diskusia/download/file.php?id=2532&mode=view
Áno je to presne tak. ZV-436BA je Karosa B952E, v bielom podkladovom nátere s polepmi SAD ZV (ako ostatné prímestské busy), zaradená v roku 2004 a okrem tejto Karosy sú v MHD ZV iba B732 po GO/CNG.
V predpokladanom termíne od utorka 7. 6. 2011 do utorka 21. 6. 2011 bude z dôvodu stavebných prác úplne uzatvorená Hlboká ulica. Linky 101 a 102 budú premávať odklonovou trasou cez Veternú ul. Zastávka „Hlboká“ bude po dobu uzávierky presunutá do náhradnej polohy na križovatku ulíc Veterná a Na Zábave.
Zdroj: www.dpmbb.eu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb
http://www.youtube.com/watch?v=PwykpC35DXo Autor: PFMsvk
Inak dvakrát som videl tento autobus pomerne solídne naložený v raňajšej špičke v týždni doslovne vybehnúť hore stúpaním od križovatky Partizánska x Cesta k nemocnici až po zastávku pri Starej nemocnici a poviem Vám, že ten autobus (na to že je to CNG) má fakt dobrý ťah! ? Neviem, či už je de facto rozhodnuté, že nakúpia dlhé Citelisy, alebo sú ešte stále v hre aj iné značka ako Tedom a SOR, resp. popr. nejaké ďaľšie..? Ale asi by stálo za to urobiť ešte dôkladný výber, Tedom je samozrejme z týchto spomenutých bezkonkurenčne asi najlepší, v prospech Citelisov hrá cena a spoločná unifikovanosť dielov s už nakúpenými krátkymi vozmi, ale ani SOR by nemusel byť podľa mňa drahý a unifikovanosť dielov by zas bola aspoň po karosárskej stránke s trolejbusmi Škoda-SOR. ?