Ad trolejbusy v Sásovej: myslím, že o tomto probléme by mali rozhodnúť dopravní odborníci (na základe ekonomických prepočtov) a nie občania, ktorí súdia celý trolejbusový systém podľa toho, že "nekúri a je hlučný".
PIT, Vladimír: práve o to mi išlo. Je jasné, že všetko naraz nepôjde (z finančných dôvodov), i keď všetky tri možnosti sú do budúcnosti nevyhnutnosťou. Anketa môže slúžiť ako vodítko pre BBDS, že na čo sa majú zamerať v prvom rade.
Súhlasím, že obe, prvá aj druhá možnosť sú veľmi verovnane žiadúce. Ale ak by som si mal vybrať jedno z toho, tak za dôležitejšie považujem obnovenie PCL a až potom (i keď v tesnom závese) nástup všetkými dverami.
Majkl
Neviem, či si bol Ty autorom novej anketovej otázky, ale možné odpovede nástup všetkými dverami a znovuzavedenie časových CL sú tak vyrovnané, že je ťažké sa rozhodnúť, keďže by zásadne mali platiť súčasne. Je to ako vyberať si medzi šťastím a zdravím ☺
Už minulá otázka sa mi nezdala úplne vhodná, pretože sme si na DF dopisovali a snívali o trolejbusoch do Sásovej, ale pri hlasovaní verejnosti takáto anketa nemôže priniesť kladný výsledok pre trolejbus. Dôvodom je, že väčšinu územia mesta neobsluhujú trolejbusy, ale autobusy; celá Sásová sa vpodstate trolejbusom nikde nedostane; pri obnove vozidlového parku sa kupovali len nové autobusy (a TBUSy už majú 13 rokov); v trolejbusoch sa nekúri; môžu padnúť zberače a nasleduje meškanie..., takže ľudia sú viac zvyknutí cestovať BUSmi a keďže často nevedia ani čo to trolejbus je, automaticky zahlasujú za autobus. Po zhliadnutí výsledkov takejto ankety sa opäť určite nájde nejaký "mudrák" a povie, že však ľudia ani nemajú až tak veľký záujem o trolejbusy, tak čo sa budeme trápiť ?
Ja som v príspevku #2452 vymenoval iba niektoré zmeny, ktoré som našiel pri porovnaní novovylepených CP na zastávkach na Nám. slobody (a L55 tade nechodí) a teda sa nejednalo o komplexné oficiálne oznámenie zmien CP, ktoré prislúcha dopravcovi a ako je už pravidlom pri zmenách v menšom rozsahu, opäť o tom cetujúcich neupovedomil.
Čo sa týka L55, jediná zmena v smere na Uhlisko bude ten spoj 5:00x z Hronseku, pretože 12:46cL chodila z Rakytoviec už min. od 01. 09. 2003, keďže to je aj v iMHD. Pri porovnaní odchodov L55 zo zastávky Kúpeľná, Tesco od 28. 02. 2004 nesedeli na iMHD tieto odchody: 5:36xH, 18:31xI, 20:03xI 41x; na zastávke je teraz 5:34x, 18:31x (aj keď na sadbb.sk je odchod aj z Iliaša 18:27x), 20:04xL 42x.
ad 43: 7:30cJ robil spoj L54. 7:40xw patril do obehu 43/2xw.
Ostravská MHD je asi najlepšia široko ďaleko. Odporúčam exkurziu, minimálne na www.dpo.cz.
Pri výpočte zmien od 28.2.2004 ste zabudli na L55. Spoj 5:05x z Hronseka sa mení na 5:00x (v Badíne, Hliny 5:15 na 5:13) a chýba poznámka, že zachádza cez Badín, Hliny. Spoj 12:45c z Rakytoviec sa mení na 12:46c.
LUK: vďaka za mail, klobúk dole pred tvojou databázou (voz. park). Zaujímalo by ma, či sú to aj oficiálne údaje, alebo len tvoje pozorovania.
Každopádne, idem sa pustiť do aktualizácie evidenčného stavu, tak sa mi budú tvoje údaje veľmi hodiť.
Inak, vidím, že sa ti zapáčil ostravský systém cestovných poriadkov
Kami má tiež nejaké info o voz. parku v minulosti, chceli sme to dať dokopy, ale chýbali nám informácie o GO (zmena ŠPZ) a BBDS v tomto smere nie je náchylná na spoluprácu.
Šesťnápravová laminátka bola aj je (v przenskom múzeu Škoda). Aj polpantografy sa na laminátky dosádzajú, lenže to vy v zaostalých jednosmerno-východných končinách neviete (Vladimír, Papyr: ? ). A motory ani podovzky nie je dovod modernizovať, keď sú v pohode.
I.
Hladam si nejakych kamosov z BB -chcel by som sa dostat do partie expertov na vlaky alebo na MHD (zaujimam sa o vlaky a MHD (A-BUS,T-BUS) Mam 20. T.č. 0904 584 832...
Jasné, budeme prekopáívať storočné panťáky, ktorých je aj tak nedostatok aq ktoré majú odporovú reguláciu, na striedavky alebo dvojsystémáky ? . Laminátiek je hafo. A laminátka má 3 MW a dokáže mnohočlenné riadenie.
I.
ad 43: boli 2 spoje 7:30cJ (neviem kto) a 7:40xN. Voz 25/4c spravil 6:54x zo Starohorskej, akoze naprazdno na Nam. Slobody. Potom 54/08:00xKv. Potom par spojov na 26. 7:28x od nemocnice robil vzdy 25/3, takze neviem kto bol na 43 cez prazdniny.
ad 55: spoj 6:45xBd (blba poznamka) sa rozdelil na 6:45cBd a 6:50wBh (to je OK). Z Badina totiz siel spoj 7:05x (6:20cB z Micinskej).
Teraz zas nemam pri sebe comp, tak si nepozriem ako je to napisane teraz.
LUK: vidim ze sa vyznas. Mohol by si kuknut moje zoznamy na http://kamim.host.sk a poslat mi mail? Dik
Ak spoj 7:20 z Podlavíc robí L25 6:54 zo Starohorskej, otoč., tak sa jedná o vozy : 086AI, BCA 26-02, 348BJ, 775AB - presne v tomto poradí sa striedajú po týždni (na L25 ich už mám odpozorované, takže vám to môžem potvrdiť).
To, že potom robí spoj 7:20 je tiež asi fakt, lebo raz som videl na Nám. Slobody napráskaný 348BJ a smeroval na Jesenský vršok (na tabuli mal vysvietenú stále L25 - asi sa mu to stále nachcelo meniť L10-L53-L43).
Ja som hovoril len o vozovom parku. Dopravná obslužnosť SAD Brezno je na oveľa vyššej úrovni - to je pravda (a to im ešte konkuruje DIAGO s.r.o.). Mám ale obavu, že po návrate pod SAD BB im to dlho nevydrží. A ani to cestovné, ktoré oni vyberú, neostáva im, ale zlieva sa do jedného mešca spoločného s SAD BB a MHD BB.
Vozový park SAD Brezno je síce údesný ale aspoň tam zatiaľ jazdia. Celkom ma fascinovala v Čiernom Balogu v sobotu večer frekvencia autobusov ako niekde v meste.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl