Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majkl #2456:
Ak máš záujem, tak ti pošlem CP celej MHD, ktorý som si rovnako prácne dal dokopy vo Worde.
PIT: vďaka za info, ale musím konštatovať, že takéto časté zmeny sú podrazom na cestujúceho...

Veď len od začiatku roku sa menili CP 4x! (7.1., 16.1., 7.2. a 28.2.). A ani pri mojej najlepšej vôli nie je možné udržať CP na stránkach aktuálne. Keby som od začiatku roka mal prejsť všetky bystrické CP (aby som zistil, kde nastlali zmeny), asi by som sa zbláznil.
Reply on: LUK #2453:

Ja viem, že ten školský spoj existuje už dlhé roky, je však smutné, že dopravca NIE JE SCHOPNÝ to správne zaznamenať do CP. L55 detto - hanba. A takýchto vecí by sa našlo...
Reply on: tr3mp #2451:
A to funguje, mozem potvrdit 🙂

Re #2450 fujko: nemusis ist ani za hranice, aby si k tomuto nazoru dospel. Staci sa pozriet do Presova alebo Ziliny a porovnat. Ale tito ludia, co tu diskutuju, za to jednak nemozu, jednak su z toho rovnako smutni, resp. nastvani ako ty. Skor sa snazia po kusku najst nejake riesenie, jak z toho ven. Co sto hoven, dve ste hoven, tri sta hoven! 🙂
Reply on: PIT #2452:
L55 - poznámky Bd a Bh sú zle formulované - správne má byť: "zachádza cez Badín-Danko (resp. Hliny)". Spoje idúce z Hronseka prejdú popri škole a idú do Rakytoviec a tieto zachádzajú do hornej časti obce.
L10 - 7.20 z Podlavíc je na 99,9% (aj keď u BBDS a.s. je aj to málo) školský spoj po Jesenský vŕšok, ktorý už chodí už roky, ale doteraz nebol nikde uverejnený. Teraz je na L10 aj L53 a L43.
Re #2413 Schuhu: BB-824BK je prečíslovaná BB-609BI.
Re #2391 Majkl: Modrá Karosa C734 má EVČ BR-337AJ a pravidelne chodí 13.30V do Brezna. V Brezne robí spoje Mazorník-žel.stanica. Aj Bystrica mala kĺbáky, ale potom asi predali, alebo čo.
Majkl
Určite Ťa "strašne poteší" správa, že pri spomínanom vylepovaní CP s platnosťou od 28. 02. 2004 som po prezretí CP na Nám. slobody našiel už aj nejaké zmeny.

Takže od 28. 02. 2004 platí nový CP napr. u L33, 53 a 56.
L33 - spoj 5:19xC z THK je vedený o 2 min. neskôr, teda z Nám. slobody odchádza 7:35xC
L53 - spoj 7:36xC z Nám. slobody je zrušený (aspoň tam uvedený už nie je a kvôli tomu posunuli o tie 2 min. spoj L33)
L56 - spoj s odchodom z Nám. slobody do Majera 11:18xQ teraz chodí o 7 min. neskôr, teda 11:25xQ a spoj s odchodom z Nám. slobody do Majera 12:28xQ teraz chodí o 10 min. neskôr, teda 12:38xQ
L56 - spoj s odchodom z Nám. slobody do Šalkovej 11:42xQŠ teraz chodí o 10 min. neskôr, teda 11:52xQŠ

Takisto by bolo vhodné zmeniť a doplniť na iMHD už existujúce spoje a poznámky z minulosti.
L34 - spoj 7:27cF má ísť podľa poznámky F po Tajovského, SOU PaT.
L80 - nový spoj 7:50cNS v úseku Tajovského, SOU PaT až po Nám. slobody (pr. 8:12cNS).
L10 - spoj 7:20 v úseku Podlavice, Gaštanová až po Nové Kalište (pr. 7:30). V tomto prípade by som ale odporúčal k tomuto spoju pridať aj poznámky cJ, pretože predpokladám, že chodí len dňoch školského vyučovania s pokračovaním cez Okružnú na L53 a od Nám. slobody na L43 po Jesenský vŕšok. Ale skús to overiť, pretože denne tento spoj podľa mňa nechodí ani po Nové Kalište.
L7 - doplniť spoje 4:55xs, 5:00aT na zastávke Internátna, otočka a 4:56xs, 5:01aT na zastávke Internátna, Astra (s - ide na Uhlisko, parkovisko - tento spoj je od Úsvitu ďalej vedený na L1; T - ide cez Tulskú ako L6).
L53 - doplniť do CP zachádzajúci spoj L51 v úseku Mládežnícka, otočka (4:58xMl) až Úsvit (5:01xMl) s poznámkou "spoj L51 do Sásovej", ktorý v zastávkových CP BBDS aj iMHD dlhodobo absentuje.
L55 - spoje 6:45cBd a 6:50wBh, ktoré by podľa poznámok mali z Hronseku premávať len po Badín, Danko, resp. Badín, Hliny, by mali byť z CP za týmito zastávkami vymazané, keďže by tade podľa poznámky už prechádzať nemali.

Rovnako by sa z dôvodu prehľadnosti a jednoduchosti nemali u spojov objavovať poznámky, ktoré už pre odchod s príslušnej zastávky nie sú aktuálne. Objavuje sa to napr. u L54, 55, 56 a určite aj ďalších. Len to zbytočne pletie a zneisťuje cestujúcich. A aby sa v CP poriadku objavoval ešte na zastávke, do ktorej nikdy ani nedôjde je úplne absurdné!
Reply on: Kami #2449:
To sa predsa robí inak: Treba si nájsť babu a potom v nej záujem o MHD prebudiť 🙂
co ton tu trepete chodte za hranice a uvidite ze doprava v BB je uplne na***** a je to obycajne zdieranie. bojkot!!!!
Reply on: 460-049/050-8 BB-PO #2443:
no ja poznam az 2 baby co so o MHD zaujimaju. Akurat maju trocha viac, navyse manzela a 1-2 deti. 🙂
Papyr:A vies,ze mi je uplne jedno,ci plati alebo nie:)?Pre mna plati len Kryspin.
Reply on: S499.1023 #2446:
Vážený kolego, Kryšpínovo číslovanie už dávno neplatí! 🙂 Samozrejme, EM 488.0049 + EM 488.0050, ale dnes už len 460 049 a 460 050.
Reply on: Papyr #2445:
EM488.0049.
Reply on: 460-049/050-8 BB-PO #2443:
Babu, ktora sa zaujima o MHD, najdes tazko. Dost tazko, tato oblast je (cest vynimkam) muzskou domenou. Najst taku babu, este k tomu z Banskej Bystrice a este k tomu do 20 rokov, je tak malo pravdepodobne, ze je to skoro az nemozne. A ak by aj taka baba existovala, zabudni na nu, je obrovska pravdepodobnost, ze je bud zadana, alebo ta nebude chciet z inych dovodov 🙂

Mimochodom, preco uvadzas vo svojej prezyvke aj koncove kontrolne cislo -8? Na oznacenie supravy staci napisat 460 049/050 🙂 Alebo rozpisat ako 460 049 + 063 073 + 063 074 + 063 075 + 460 050 🙂

Sorry za off topic 🙂
Niekto si pletie stranky MHD zo zoznamkou.

460-049/050-8 BB-PO

Je tu nejaka baba z BB co sa vyzna v MHD (Trolejbusy)Ak ano kontakt 0904 584 832.
Len do 20 rokov.
PIT: chybou je aj samotný Emtest. Ak zmeníš CP jednej linky, zmení sa dátum v celej databáze a tým pádom majú aj CP bez zmeny priradený nový dátum...
Postreh:
Na zastávke Tajovského, SOU PaT je v CP L80 s platnosťou od 7.2.2004 uvedený len jeden jediný spoj 7:50cNS.
Výsledok:
Napriek skutočnosti, že na iných zastávkach sa vyskytujú aj iné spoje a pravdepodobne tento spoj mal byť iba doplnkom, pri tejto zmene došlo k tomu, že na samotný CP sa dostal len doplnok a pôvodné spoje L80 zmizli. Takže DP neumožní cestujúcim oboznámiť sa s možnosťou cestovať na tejto linke, jej vyťaženosť klesne a DP opäť stratí zákazníkov i tržby a skonštatuje, že je v strate a treba redukovať výkony.

Majkl - tento pridaný spoj na L80 by mohol byť vracajúci sa spoj L34 idúci 7:27cF zo žel. stanice.

Postreh:
Napr. na zastávke Úrad priemyselného vlastníctva SR je u L10 možné vidieť spoj s DENNÝM odchodom 7:29. Tento spoj je na L10 uvedený od zastávky Podlavice, Gaštanová s odchodom 7:20 až po zastávku Nové Kalište 7:30 a potom bez stopy zmizne. Predpokladám, že sa jedná o posilový školský spoj, ktorý potom pokračuje v CP L53 na Okružnej 7:34cNS a ďalej z Nám. slobody na L43 7:45cJ (J - ide cez Jesenský vŕšok - opäť sa z tejto poznámky nedá zistiť, kam pôjde, akurát že to bude cez Jesenský vŕšok). Ďalším problémom CP L10 je, že cez Podlavice idú podľa CP aj niektoré spoje, ktoré nie sú označené poznámkou Po (napr. spoj 10/2240 smer žel. stanica a spoj 10/2325 smer Kremnička).
Výsledok:
Ak sa jedná o jazdu spoja, ktorú som popísal vyššie, znamená to, že v CP L10 chýba jasná poznámka, že tento spoj na trase L10 ide len po Nové Kalište a pravdepodobne len v dňoch školského vyučovania a každý, kto by sa chcel v súlade s CP odviesť až do Kremničky má jednoducho smolu, ale zistí to až vtedy, keď sa zrazu dostane na Okružnú. Však, čo za jazdu už zaplatil a to BBDS stačí.
Záver:
V CP L10 by malo byť jasne uvedené, že od Nového Kališťa spoj ďalej pokračuje cez Okružnú a Nám. slobody na Jesenský vŕšok, kde predpokladám, že má konečnú zastávku. Rovnako by skutočnosť, že spoj uvedený v CP L53 pokračuje až na Jesenský vŕšok a nie LEN po Nám. slobody.

BBDS by si mala jasne uvedomiť, že kým nedá jednoznačne cestujúcemu vedieť, kedy ktorý spoj robí akú mimoriadnu zachádzku a ďalšie spresňujúce informácie, nemôže pomýšľať, že sa zvýši vyťaženie prepravnej kapacity vozidla a tým i tržieb (nechápem, prečo doteraz v CP L53 stále nie je uvedený i prvý spoj L51, ktorý zachádza cez Mládežnícku). Nejednoznačnosť poznámok, ktoré sú navyše uvádzané aj na zastávkach, do ktorých sa daný spoj ani nedostane, keďže končí v skoršej časti trasy, je takisto NIE ZRIEDKAVÁ.
Viete niekto, prečo sú v CP L55 ešte aj centre mesta uvádzané spoje s poznámkou "Bd" - ide po Badín, Danko a "Bh" - ide po Badín, Hliny, keď skončia v Badíne?!
Postreh:
V priebehu víkendu sa na viacerých zastávkach v meste objavili nové CP s platnosťou od 28. februára 2004. Predpokladám, že ku žiadnym zmenám vo vedení spojov vôbec neprišlo, keďže CP neboli zmenené na všetkých zastávkach príslušných liniek a jedná sa len priebežnú obnovu.
Výsledok:
Je len nepochopiteľné PREČO DP neustále zmení dátum platnosti a zbytočne tak robí výrazný chaos, kedy si cestujúci musia pracne overovať, či v CP došlo naozaj k nejakej zmene alebo išlo len o obnovu CP na zastávke.
Návrh:
Čo by sa stalo, keby na zastávke vysel prehľadný a čitateľný CP, ktorý by platil napr. ešte od 1. júna 2001? Akurát by tento moment skôr dokumentoval stálosť CP s predpokladom dlhodobej spokojnosti s ním a svlastnými rozhodnutiami DP.
Reply on: vystávajúca #2436:
CP su aktualizovane k 7.2., ak je niekde chyba tak ju treba oznamit konkretne.

Schuhu: v podstate tak mi to vychadzalo z dostupnych informacii.
Reply on: vystávajúca #2436:
Mohol. A nemohla by si to urobit napriklad ty, ked uz tak vystavas na tej zastavke? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.