Reply on: Kami #2465:
ad 7.20c: Patrí do obehu L25. 6:54 ide zo Starohorskej do nemocnice a stade naprázdno do Podlavíc. Cez prázdniny sa vracia z nemocnice 7:22 na Starohorskú. Konkrétny voz momentálne po posledných zmenách obehov neviem, ale videl som tam raz BB-086AI.V Brezne je len jedna C744(BR-337AJ - ex BC-55-29). V BB bola BC-93-29, ale potom po pol roku postávania na závode zmizla aj s Ikarusom 280 BC-12-67.
V Brezne mali 4 Ikarusy(BC-29-23, BCA-21-96, BC-58-80, BC-58-81), potom sa jeden asi rozpadol, tak nám uchmatli jednu B932 - BB-596AJ. Už má aj breznianske nálepky, takže sa asi tak skoro nevráti. Boli aj nesmelé pokusy využívať BUSE transparenty, ale vrátili sa naspäť k papierovým ceduliam. Okrem toho tam odvliekli aj 2xC734(BC-54-20, BCA-03-53) a 1xLC736(BCA-31-31). Vozový park SAD Brezno je kapitola sama o sebe. Všetky breznianske vozy už majú nové EVČ.
ad 609BE(BI bol preklep):overená nie je, ale chodí tam, kde chodila 609BE a s tým istým šoférom a nemá lepené okná.
PIT
Presne v tu je vidieť problém, že skoro zakaždým, keď vylepia na zastávku CP, má novú platnosť, aj keď sa v ňom nič nezmení. Potom to v Tvojom prípade znamená, aby si prezeral všetky spoje na linkách a pritom sa nič nezmení! Rovnako je to u obyčajného cestujúceho. Keď uvidí novovylepený CP, hneď začne odpisovať a potom doma zistí, že sa nezmenilo nič.
Ozaj, nevieš či je niečo nové s ČSAD Ostrava? Inak bol som sa pozrieť na isch stránku www.csadova.cz, ale bola dosť úbohá. Dúfam, že tak ÚBOHO nebude vyzerať aj MHD v BB, ak ju začnú prevádzkovať.
Teraz som videl na AZTV rozhovor s Králikom ohľadom aut. stanice. Hovoril, že za účasti nejakého poslanca navštívili aj MDPaT a FNM, ale Kojda im povedal, že nech zabudnú, že kým sa nevyjadrí investor (rozumie sa ČSAD Ostrava; trvá to niekoľko rokov), nemôžu mestu stanicu dať. Pritom mesto vraj má pripravené projekty a bolo by schopné uviesť stanicu do užívania. Druhá vec je, že investor teoreticky môže rozhodnúť aj o zbúraní stavby a plochu využiť inak.