Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Študent #1910:
a kym budes cakat na odpoved, precitaj si pozorne diskusiu ...
Rád by som sa vyjadril ku zmene dopravy, najmä ku zmene trasy linky č. 34. Som študent a cestujem touto linkou veľmi často. Teraz je však v UNIVERZITNOM meste Banská Bystrica študent odrezaný od železničnej stanice, čo mnohí považujú za velmi negatívne a zlé. Toto riešenie malo byť dopredu konzultované so zástupcami študentov Univerzity. Keďže sa tak nestalo, chcem sa spýtať kompetentných osôb, čo ich viedlo k tomuto kroku.
Reply on: Cementáreň #1906:
takze klbak ? Potom ten vikendovy spoj je nocak (ide z Internatnej). Nocaky sa daju lepsie odsledovat, tam viem co robia ked nie su na svojej linke.

S tym chodenim peso som myslel len usek SC - BBDS.
L33 je na Namesti Slobody 5:33, L53 ma odchod 5:36.
L34 pri malej stanici 5:27 a 5:34c. Tie nemozno posunut, kedze je nadvaznost na L3.
33 s 6 sa mozu cakat uz pri malej stanici. To sa da vyriesit aj poznamkou vo vzoraku, takze z tohto pohladu sa mi zda jazda klbaku zbytocna.
Ci to pojde, alebo nepojde Vam moze povedat len Ing. Bodnar. Ja NIE SOM PRACOVNIK BBDS, ani NIKTO z diskutujucich.

Pre zaujimavost sem mozete hodit jeho SPZ, aj SPZ spominanych spojov L34. Jeden z nich je Ciciak (BCA 1759, resp. nahrada BB213AT), druhy voz by som rad zistil.

Vladimir #1905 : nie myslel som vylucne prestup, nie samotnu jazdu. Tak ako v BA by napr. elektricky mohli byt cele v 1. pasme, tu by sa zvyhodnil prestup.
Reply on: PIT #1903:
to prekryvanie sa tykalo L54. Az po porovnani CP na Uhliisku a pri OVS som pochopil ako to vlastne ide. Jednym z opatrenim proti neprehladnosti by malo byt umiestnovanie poznamky casu na prve miesto, standardne idu poznamky podla abecedy.

Za zly ciel moze aj vodic. Ciel sa zadava nezavisle od cisla linky. Takze, aj ked sa zmenil ciel a nie je nahraty v BUSE (co ma neprekvapuje), mal miesto kodu (vymyslam si) 341 zadat samostatny kod pre Uhlisko. Nemal by nacestne zastavky na bocnom transparente, ale aspon by nemiatol ludi.
Ozaj, nový CP vyvesili aj pre L2 v smere Kremnička, vozovňa, ale neviem povedať o akú zmenu sa jednalo.
autobus prichádza na Nám. slobody odbočuje zo 66 - predpokladám,
že z garáže - je to asi mimoriadny spoj č. 53,odchádza z Nám. slobody cca 5.35 ktorým sa vozia pracovníci SAD, nakoľko vždy čaká na trolej č. 6
odvezie pár ľudí /dlhý autobus- vezie sa nás v ňom cca 10 - 12 / Navrhovala som p. Bodnárovi, aby upravili čas odchodu autobusu č. 33 ráno teraz o cca 5.25 a nemusel by spoj č. 53 chodiť - mal by mať náväznosť na čísla 6,2, a 34 /pri Národnej ulici/- bol by plne vyťažený.
Navrhujete, že mám chodiť pešo, asi to tak už bude lebo vyzerá, že 34 už dáte len po "Magazín" a pôjdeme pešo dolu do parku atď. za tie peniaze čo platíme máme len vyhliadkovú trasu okrajovej štvrte Uhliska a nie dovoz do mesta a do práce.
Potom aj "búdku na predaj cest. lístkov preložte na "Hušták" aby bola každému dosažiteľná.
Reply on: Kami #1898:
Ak si tým myslel cenovo zvýhodňovať trolejbuso oproti autobusu, som zásadne proti. Väčšina cestujúcich totiž nemá možnosť voľby.
Reply on: Majkl #1891:
Čítajúc pár príspevkov vyššie, vidím, že ani tučný font nie je dostatočne výrazný 🙂
Reply on: Kami #1879:

Prekrývanie: Ak Ti nikto neveril, znamená to, že vôbec nemajú prehľad o tom, čo robia. Ale ako som spomínal, závisí to aj od zvoleného typu písma na CP. Napr. na Nám. slobody v smere Fončorda je použitý asi font Arial Narrow, ktorý je užší ako Tahoma, ktorú pravdepodobne použili pri nových CP zo 7. 1. Či úplne pravidelne používajú logickú postupnosť poznámok v poradí časové obmedzenie, skrátenie trasy po... a prípadná poznámka o zmene pravidelnej trasy (ide cez...) si teraz z hlavy predstaviť neviem, ale myslím, že ani len časové obmedzenie nebýva pravidelne na prvom mieste. Pozriem sa na zastávke a dám Ti vedieť. Keby si videl CP L55 na zastávke Uhlisko, parkovisko, tak by si "išiel do kolien". A veľmi neprehľadný je aj CP L34, keďže v ňom používajú strašné množstvo poznámok (x, c, w, a, S, M, š, F) - v podstate skoro pri každom spoji sú dve.

"Super" zmena L34:
Bolo úplne humorné, keď som 7. 1. videl ísť autobus 34 po Bellušovej ulici, pričom mal na svetelnej tabuli cieľovú stanicu: ŽEL. STANICA.
A dnes som stretol na Nám. slobody zdesených ľudí, ktorí hľadali L34 a ani len netušili, kde je tá konečná na Uhlisku. A L1 si to tiež dobre odniesla. Spoj s odchodom 7:36c odchádzal napchatý o 7:46, v dôsledku čoho 4 min. meškal aj za ním idúci spoj L2 s odchodom 7:42c.
Je vynikajúce zaplatiť viac a aj o 10 min. meškať 🙂
A nikto si nevsimol, ze zlavnene cestovne je lacnejsie ako sa uvadza. Len 5,70 Sk miesto 5,75 Sk. 🙂
Reply on: Priehradná !!!! ???? #1900:
v autobuse hlasi presne to, co je napisane v CP. Teda Priehradna.

Hermiona, kontakt na BBDS je uvedeny tu:
http://imhd.sk/bb/index.php?w=342b21342e2f2bef2f262e29
tiez
http://www.isternet.sk/bbds/

Konkretne:
SAD Banskobystrická dopravná spoločnosť a.s.
Partizánska 97, 97401 Banská Bystrica
Telefón: +421 48 4142697, Fax: +421 48 4141571
bbds@isternet.sk

Postova, aj e-mailova adresa je spravna. Komu zvoni ten telefon, neviem.

Priehradná !!!! ????

A ešte niečo k označeniu ulice " Priehradná" - taká ulica v B.B. neexistuje správne má byť ulica
P r i e h r a d a - takže nemýlte cestujúcu verejnosť, nakoľko i zvuková informácia v autobusoch nie je správna, keď hlásenie znie - nasleduje ulica Priehradná

Hermiona z Podlavíc

Dobrý deň všetkým Banskobystričanom,
predovšetkým chcem "poďakovať" za spríjemnenie dopravy zmenou trasy linky 34. V prípade, že potrebujem ísť na MÚ ale aj iné inštitúcie nachádzajúce sa v okolí námestia Slobody buď si kúpim prestupný listok, al. môžem ísť pešo. Prosím Vás môžem dostať odpoveď na akú adresu je možné zaslať sťažnosť na horeuvedené.Viem, že je tu ešte možnosť využiť občianske združenie ale to skutočne ináč nejde?
Reply on: Stullo #1896:
to je mozne, ale 24 sa nemenila.

All: ekologii by prospel aj zvyhodneny prestup autobus/trolejbus. Zlava by mohla byt 80-100%.

podlavičan Maťo

Reply on: Petik #1862:

>Mimochodom, argument "priame spojenie na stanicu" je mierne demagogicky, lebo vsetky vlaky (s vynimkou Ex) stoja aj na malej stanici.

Podla mna je to silny argument. Niektore vlaky smerujuce na Brezno zacinaju na hlavnej zeleznicnej stanici (na malu stanicu sa ani nedostanu) a dalsie vlaky maju na velkej stanici dost dlhu pauzu.
Menili sa sestovne poriadky aj na 24? Lebo si chodia ako chcu.
Reply on: Zlevská #1893:
vid #1891
Prevezte sa 1 zastavku (alebo chodte peso) smerom k mestu ...
Neviem z hlavy, ktory voz vykonava tento spoj, no najskor to bude niektory z nocakov (pozrite si SPZ, alebo linkovu tabulu, neverim ze ma len 53). Takze zalezi odkial ide.
Reply on: Petik #1887:
v tej suvislosti pozyvam vsetkych zaujemcov na prehliadku nasich dielni. Na linku 11 (teda nie 21) sme zakupili TAZ 1500 a TAZ 1900D (teda nie 1203) a upravujeme ich na mestsku prevadzku. Od ich dokoncenia zavisi datum spustenia novej trasy L22 a spominanej linky 11.
Prosím, nie je možné zmeniť ráno /53 - mimoriadny spoj do Cementárne / aby mal odchod nie od Nám. slobody ale z Uhliska, nakoľko všetci cestujúci z 34 musíme prestúpiť na 22 alebo 31 a odviezť sa na Nám. slobody. Aj tak má časovú rezervu, lebo vždy čaká na trolejbus č. 6, v ktorom sa vozia pracovníci SAD
Je to nad naše finančné možnosti - ráno cestovať 3 autobusmi do práce.
Po 53 už chodí len 42 ale tá má príchod do Cementárne tesne pred 6.00 a to sa nedá stihnúť prestriedať ľudí na pracovisku.
Verím, že sa Vám podarí táto zmena. !!!
Reply on: Petik #1887:
🙂 🙂 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.