ad 7.20c: Patrí do obehu L25. 6:54 ide zo Starohorskej do nemocnice a stade naprázdno do Podlavíc. Cez prázdniny sa vracia z nemocnice 7:22 na Starohorskú. Konkrétny voz momentálne po posledných zmenách obehov neviem, ale videl som tam raz BB-086AI.
V Brezne je len jedna C744(BR-337AJ - ex BC-55-29). V BB bola BC-93-29, ale potom po pol roku postávania na závode zmizla aj s Ikarusom 280 BC-12-67.
V Brezne mali 4 Ikarusy(BC-29-23, BCA-21-96, BC-58-80, BC-58-81), potom sa jeden asi rozpadol, tak nám uchmatli jednu B932 - BB-596AJ. Už má aj breznianske nálepky, takže sa asi tak skoro nevráti. Boli aj nesmelé pokusy využívať BUSE transparenty, ale vrátili sa naspäť k papierovým ceduliam. Okrem toho tam odvliekli aj 2xC734(BC-54-20, BCA-03-53) a 1xLC736(BCA-31-31). Vozový park SAD Brezno je kapitola sama o sebe. Všetky breznianske vozy už majú nové EVČ.
ad 609BE(BI bol preklep):overená nie je, ale chodí tam, kde chodila 609BE a s tým istým šoférom a nemá lepené okná.
a kym budes cakat postav sa pod draty niekde na Namestie Slobody. Tam si vyhliadni slecnu ktora sa bude viest v kabine trolejbusu. Zarucene sa bude v trolejbusoch vyznat (aspon ktory vodic na ktorom jazdi) a tiez ju najprv uvidis.
Kua, ti hovorím, že z telgártskeho tunela ešte za mojho života musí vyliezť laminátka v čele IC Horehronec. Spravím pevnú jazdnú dráhu a hneď sa aj pantograf zmestí. Však ŽSR nie sú večné...
I.
re margecany, elektrifikacia: razim heslo, ze dratovat treba, ale toto tu bol dufam zart. pozri si gvd! ved tam takmer nic nejazdi, to ako add1, ako add2: tu ste na zsr pani, nie u öbb alebo fs a sbb. asi by bol dost problem stpiraltunel svermovo, vyska atd. alebo snivas o napajani 3.kolajnicou? nebud jelen, toto je zeleznica a nie metro, tu sa to tak nikdy nerobilo... to iste plati aj pre harmanec, aj pre kremnicu. zial... hlavu hore, mozno sa raz dockame dratu zv-lc-rv-ke. a ked budes dobry a budes si vecer pravidelne zubky cistit, tak to sice kvalitu chrupu neovplyvni, ale jezisko nakaze a certi zdvojkolajnia celu trat. a mozno aj na 140km/h. len neviem, ci nas este budu vtedy zuby bolet
Presne v tu je vidieť problém, že skoro zakaždým, keď vylepia na zastávku CP, má novú platnosť, aj keď sa v ňom nič nezmení. Potom to v Tvojom prípade znamená, aby si prezeral všetky spoje na linkách a pritom sa nič nezmení! Rovnako je to u obyčajného cestujúceho. Keď uvidí novovylepený CP, hneď začne odpisovať a potom doma zistí, že sa nezmenilo nič.
Ozaj, nevieš či je niečo nové s ČSAD Ostrava? Inak bol som sa pozrieť na isch stránku www.csadova.cz, ale bola dosť úbohá. Dúfam, že tak ÚBOHO nebude vyzerať aj MHD v BB, ak ju začnú prevádzkovať.
Teraz som videl na AZTV rozhovor s Králikom ohľadom aut. stanice. Hovoril, že za účasti nejakého poslanca navštívili aj MDPaT a FNM, ale Kojda im povedal, že nech zabudnú, že kým sa nevyjadrí investor (rozumie sa ČSAD Ostrava; trvá to niekoľko rokov), nemôžu mestu stanicu dať. Pritom mesto vraj má pripravené projekty a bolo by schopné uviesť stanicu do užívania. Druhá vec je, že investor teoreticky môže rozhodnúť aj o zbúraní stavby a plochu využiť inak.
PIT: vďaka za info, ale musím konštatovať, že takéto časté zmeny sú podrazom na cestujúceho...
Veď len od začiatku roku sa menili CP 4x! (7.1., 16.1., 7.2. a 28.2.). A ani pri mojej najlepšej vôli nie je možné udržať CP na stránkach aktuálne. Keby som od začiatku roka mal prejsť všetky bystrické CP (aby som zistil, kde nastlali zmeny), asi by som sa zbláznil.
Ja viem, že ten školský spoj existuje už dlhé roky, je však smutné, že dopravca NIE JE SCHOPNÝ to správne zaznamenať do CP. L55 detto - hanba. A takýchto vecí by sa našlo...
Re #2450 fujko: nemusis ist ani za hranice, aby si k tomuto nazoru dospel. Staci sa pozriet do Presova alebo Ziliny a porovnat. Ale tito ludia, co tu diskutuju, za to jednak nemozu, jednak su z toho rovnako smutni, resp. nastvani ako ty. Skor sa snazia po kusku najst nejake riesenie, jak z toho ven. Co sto hoven, dve ste hoven, tri sta hoven!
L55 - poznámky Bd a Bh sú zle formulované - správne má byť: "zachádza cez Badín-Danko (resp. Hliny)". Spoje idúce z Hronseka prejdú popri škole a idú do Rakytoviec a tieto zachádzajú do hornej časti obce.
L10 - 7.20 z Podlavíc je na 99,9% (aj keď u BBDS a.s. je aj to málo) školský spoj po Jesenský vŕšok, ktorý už chodí už roky, ale doteraz nebol nikde uverejnený. Teraz je na L10 aj L53 a L43.
Re #2413 Schuhu: BB-824BK je prečíslovaná BB-609BI.
Re #2391 Majkl: Modrá Karosa C734 má EVČ BR-337AJ a pravidelne chodí 13.30V do Brezna. V Brezne robí spoje Mazorník-žel.stanica. Aj Bystrica mala kĺbáky, ale potom asi predali, alebo čo.
Majkl
Určite Ťa "strašne poteší" správa, že pri spomínanom vylepovaní CP s platnosťou od 28. 02. 2004 som po prezretí CP na Nám. slobody našiel už aj nejaké zmeny.
Takže od 28. 02. 2004 platí nový CP napr. u L33, 53 a 56.
L33 - spoj 5:19xC z THK je vedený o 2 min. neskôr, teda z Nám. slobody odchádza 7:35xC
L53 - spoj 7:36xC z Nám. slobody je zrušený (aspoň tam uvedený už nie je a kvôli tomu posunuli o tie 2 min. spoj L33)
L56 - spoj s odchodom z Nám. slobody do Majera 11:18xQ teraz chodí o 7 min. neskôr, teda 11:25xQ a spoj s odchodom z Nám. slobody do Majera 12:28xQ teraz chodí o 10 min. neskôr, teda 12:38xQ
L56 - spoj s odchodom z Nám. slobody do Šalkovej 11:42xQŠ teraz chodí o 10 min. neskôr, teda 11:52xQŠ
Takisto by bolo vhodné zmeniť a doplniť na iMHD už existujúce spoje a poznámky z minulosti.
L34 - spoj 7:27cF má ísť podľa poznámky F po Tajovského, SOU PaT.
L80 - nový spoj 7:50cNS v úseku Tajovského, SOU PaT až po Nám. slobody (pr. 8:12cNS).
L10 - spoj 7:20 v úseku Podlavice, Gaštanová až po Nové Kalište (pr. 7:30). V tomto prípade by som ale odporúčal k tomuto spoju pridať aj poznámky cJ, pretože predpokladám, že chodí len dňoch školského vyučovania s pokračovaním cez Okružnú na L53 a od Nám. slobody na L43 po Jesenský vŕšok. Ale skús to overiť, pretože denne tento spoj podľa mňa nechodí ani po Nové Kalište.
L7 - doplniť spoje 4:55xs, 5:00aT na zastávke Internátna, otočka a 4:56xs, 5:01aT na zastávke Internátna, Astra (s - ide na Uhlisko, parkovisko - tento spoj je od Úsvitu ďalej vedený na L1; T - ide cez Tulskú ako L6).
L53 - doplniť do CP zachádzajúci spoj L51 v úseku Mládežnícka, otočka (4:58xMl) až Úsvit (5:01xMl) s poznámkou "spoj L51 do Sásovej", ktorý v zastávkových CP BBDS aj iMHD dlhodobo absentuje.
L55 - spoje 6:45cBd a 6:50wBh, ktoré by podľa poznámok mali z Hronseku premávať len po Badín, Danko, resp. Badín, Hliny, by mali byť z CP za týmito zastávkami vymazané, keďže by tade podľa poznámky už prechádzať nemali.
Rovnako by sa z dôvodu prehľadnosti a jednoduchosti nemali u spojov objavovať poznámky, ktoré už pre odchod s príslušnej zastávky nie sú aktuálne. Objavuje sa to napr. u L54, 55, 56 a určite aj ďalších. Len to zbytočne pletie a zneisťuje cestujúcich. A aby sa v CP poriadku objavoval ešte na zastávke, do ktorej nikdy ani nedôjde je úplne absurdné!
LUK
V Brezne je len jedna C744(BR-337AJ - ex BC-55-29). V BB bola BC-93-29, ale potom po pol roku postávania na závode zmizla aj s Ikarusom 280 BC-12-67.
V Brezne mali 4 Ikarusy(BC-29-23, BCA-21-96, BC-58-80, BC-58-81), potom sa jeden asi rozpadol, tak nám uchmatli jednu B932 - BB-596AJ. Už má aj breznianske nálepky, takže sa asi tak skoro nevráti. Boli aj nesmelé pokusy využívať BUSE transparenty, ale vrátili sa naspäť k papierovým ceduliam. Okrem toho tam odvliekli aj 2xC734(BC-54-20, BCA-03-53) a 1xLC736(BCA-31-31). Vozový park SAD Brezno je kapitola sama o sebe. Všetky breznianske vozy už majú nové EVČ.
ad 609BE(BI bol preklep):overená nie je, ale chodí tam, kde chodila 609BE a s tým istým šoférom a nemá lepené okná.