Reply on: 2007 #21139:
Tak ja si tu už viac ako rok lámem hlavu kto zato môže okrem zajka a milých nesvojprávnych poslancov, že nechodia trolejbusy!! A to TY milý 2007 ?? Tak to si TY nakecal, že náklady na 1km prevádzky jazdy trolejbusu sú 75,-Sk ??..toto ŤA vo vysokej škole konšpiratívnej učili ??...hej tuším, že ŤA zrejme ako dieťa kopla elektrika a následky sú tu, nemáš rád trolejbus..ale viem, že si to chcel napraviť v ďaľšom roku 2007 /preto ten nick 2007, žeby výčitky?/ si chcel pomôcť SAD BB a zbaviť ich aj stratovej prímestskej dopravy a tak si Adrianovi nakecal, že náklady na prímestskú dopravu sú len 12.30 Sk na 1km , ale tržby sú na 1km až 29.20 a zdá sa, že TI zjavne uveril )) no môj pekný TEBA nemali prepustiť TEBA mali radšej zastretliť !!!..a preto ako odborníčka na nicky odporúčam zaregistrovanie ako Likvidátor...len neviem zaručiť či sa tu s TEBOU bude ešte niekto kamarátiť ))) ?
adrive
V BA električky stoja na všetkých zastávkach, ale nejak som to neskúmal, prečo sa otvárajú dvere "manuálne" - možno preto, že nie vždy sa cez tie dvere na/vystúpi, a v zimných mesiacoch cez ne zbytočne neuniká teplo? To netuším, ale je absurdné to nazvývať "znamením". Tak isto aj v metre, prípadne vo vlakoch - otvorenie dverí tlačítkom je signalizácia "vodičovi"?
Rovnako ako v BA - v BA sú len odľahlé zastávky označené ako zastávky na znamenie. Určite by som zastávky v Sásovej nerobil zastávkami na znamenie, akž tak Ďumbiersku - pri pošte, prípadne tie dve v Starej sásovej.