Reply on: 2007 #21139:
Tak ja si tu už viac ako rok lámem hlavu kto zato môže okrem zajka a milých nesvojprávnych poslancov, že nechodia trolejbusy!! A to TY milý 2007 ?? Tak to si TY nakecal, že náklady na 1km prevádzky jazdy trolejbusu sú 75,-Sk ??..toto ŤA vo vysokej škole konšpiratívnej učili ??...hej tuším, že ŤA zrejme ako dieťa kopla elektrika a následky sú tu, nemáš rád trolejbus..ale viem, že si to chcel napraviť v ďaľšom roku 2007 /preto ten nick 2007, žeby výčitky?/ si chcel pomôcť SAD BB a zbaviť ich aj stratovej prímestskej dopravy a tak si Adrianovi nakecal, že náklady na prímestskú dopravu sú len 12.30 Sk na 1km , ale tržby sú na 1km až 29.20 a zdá sa, že TI zjavne uveril )) no môj pekný TEBA nemali prepustiť TEBA mali radšej zastretliť !!!..a preto ako odborníčka na nicky odporúčam zaregistrovanie ako Likvidátor...len neviem zaručiť či sa tu s TEBOU bude ešte niekto kamarátiť ))) ?
PIT
Druhá vec je, že keby sa zaviedlo, že by boli všetky zastávky na znamenie, určite by si tak pôsobil opäť veľmi egoisticky a neohľaduplne voči nepravidelným cestujúcim a návštevníkom mesta, ktorí by po prvej negatívnej skúsenosti asi pri každej návšteve BB radšej išli pešo, ako keby mali striehnuť , či už náhodou nebude zastávka (pritom okolie nepozná, keďže je cudzinec a vozidlo "hovorí" len zriedka kedy). Pretože káým skutočne nevieš kedy a kde zastávka je, potom ťažko signalizuješ dopredu, že chceš vystúpiť. V prípade, že vozidlo na zastávke normálne zastavuje, skôr sa spamätáš kde si, čo si a pod. Pritom chcem pripomenúť prepravnú povinnosť dopravcu a právo cestujúceho prepraviť sa do zamýšľanej zastávky, po ktorú zaplatil cestovné, ako to vyplýva zo zákona. Toto právo musí byť zabezpečené a preto je nutné veľmi citlivo, uhľaduplne a zodpovedne pristupovať k takejto otázke.
Takže ešte raz - je možné, že by sa našlo viacero zastávok, ktoré by mohli byť oficiálne ustanovené za "zastávky na znamenie" (s čím by som osobne nemal problém), avšak musí to byť zabezpečené dostatočnou osvetou, predchádzajúcim schválením takéhoto kroku so súbežnými opatreniami v oblasti technológie prepravy.
So zastávkami na znamenie počas celej dennej prevádzky u všetkých zastávok, resp. všetky zastávky na znamenie celkovo - s tým nesúhlasím. Verejná doprava je tu predovšetkým na to, aby ľudí premiestňovala a k tomu je potrebná výmena cestujúcich na zastávkach a nie aby vozidlá len jazdili naprázdno po meste, prípadne sa robil stres ľuďom, ktorí sú vo vozidle alebo do neho chcú nastúpiť a to i v prípadoch, kedy to nie je potrebné. Prioritné je, že vozidlo môže zbytočne zastaviť na zastávke, avšak sa nemôže stať, že nezastavením na zastávke niekoho neodvezie alebo odvezie ďalej, ako chcel!
Skutočnosť, že CP ZVHD nepočíta s nerovnomernosťou v prevádzke počas dňa je zásadná chyba dopravcu a správneho orgánu a urýchľovanie nevhodne postaveného CP sa nemôže konať na úkor cestujúceho...