Reply on: podlavican #1926:
Nech sa paci. Chod na zastavku, opis odchody, preved ich do elektronickej podoby a posli spravcovi tejto stranky. Ze to nie je tvoja robota? Ani jeho robota to nie je. Uvedomte si konecne, inteligenti, ze TOTO NIE JE STRANKA BANSKOBYSTRICKEJ DOPRAVNEJ SPOLOCNOSTI ANI STRANKA MESTA BANSKA BYSTRICA, ale stranka patrie nadsencov, ktori tie cestovne poriadky dali dohromady na kolene a ZADARMO, BEZ NAROKU NA ODMENU ich dali k dispozicii verejnosti, lebo BBDS to nedokaze. Keby slo len o BBDS, tak na nete ziadne poriadky nenajdete.Placete pekne, ale na nespravnom hrobe. Najprv poriadne citat, potom pindat.
Kami
S tym chodenim peso som myslel len usek SC - BBDS.
L33 je na Namesti Slobody 5:33, L53 ma odchod 5:36.
L34 pri malej stanici 5:27 a 5:34c. Tie nemozno posunut, kedze je nadvaznost na L3.
33 s 6 sa mozu cakat uz pri malej stanici. To sa da vyriesit aj poznamkou vo vzoraku, takze z tohto pohladu sa mi zda jazda klbaku zbytocna.
Ci to pojde, alebo nepojde Vam moze povedat len Ing. Bodnar. Ja NIE SOM PRACOVNIK BBDS, ani NIKTO z diskutujucich.
Pre zaujimavost sem mozete hodit jeho SPZ, aj SPZ spominanych spojov L34. Jeden z nich je Ciciak (BCA 1759, resp. nahrada BB213AT), druhy voz by som rad zistil.
Vladimir #1905 : nie myslel som vylucne prestup, nie samotnu jazdu. Tak ako v BA by napr. elektricky mohli byt cele v 1. pasme, tu by sa zvyhodnil prestup.