Hm, no tu už to začína byť z hľadiska adresnosti príspevkov horšie ako v bratislavskom fóre
Je to problém najmä kvôli tej mailovej notifikácii.
Inak dosť divokú debatu rozpútala tá nešťastná 34ka. Ja osobne som MHD v BB použil naposledy v čase, keď sa nastupovalo všetkými dverami. Odvtedy sa pri svojich návštevách premiestňujem zásadne pešo (Radvaň, mesto, Sásová). Je to okrem iného aj rýchlejšie ako MHD, keď beriem do úvahy aj dochádzky na zastávku, čakanie na spoj, na vlezenie do busu, na prestup, príchod zo zastávky do cieľa ...
Je to problém najmä kvôli tej mailovej notifikácii.Inak dosť divokú debatu rozpútala tá nešťastná 34ka. Ja osobne som MHD v BB použil naposledy v čase, keď sa nastupovalo všetkými dverami. Odvtedy sa pri svojich návštevách premiestňujem zásadne pešo (Radvaň, mesto, Sásová). Je to okrem iného aj rýchlejšie ako MHD, keď beriem do úvahy aj dochádzky na zastávku, čakanie na spoj, na vlezenie do busu, na prestup, príchod zo zastávky do cieľa ...
Kami
S tym chodenim peso som myslel len usek SC - BBDS.
L33 je na Namesti Slobody 5:33, L53 ma odchod 5:36.
L34 pri malej stanici 5:27 a 5:34c. Tie nemozno posunut, kedze je nadvaznost na L3.
33 s 6 sa mozu cakat uz pri malej stanici. To sa da vyriesit aj poznamkou vo vzoraku, takze z tohto pohladu sa mi zda jazda klbaku zbytocna.
Ci to pojde, alebo nepojde Vam moze povedat len Ing. Bodnar. Ja NIE SOM PRACOVNIK BBDS, ani NIKTO z diskutujucich.
Pre zaujimavost sem mozete hodit jeho SPZ, aj SPZ spominanych spojov L34. Jeden z nich je Ciciak (BCA 1759, resp. nahrada BB213AT), druhy voz by som rad zistil.
Vladimir #1905 : nie myslel som vylucne prestup, nie samotnu jazdu. Tak ako v BA by napr. elektricky mohli byt cele v 1. pasme, tu by sa zvyhodnil prestup.