Reply on: horehronec #17719:
Ano, to co som pisal ja, je ideal. Kvalitu jednotlivych dopravcov v CZ+SK mozeme zmerat aspon orientacne tym, kolko odrazok v mojom texte splnaju. Prezradim dopredu, ze vsetky nesplna ani jeden (hlavne preto, ze nikde sa neda platit elektronicky, nanajvys kartou na pokladni). Schvalne si skuste obodovat krajske mesta Slovenska, to je taka domaca uloha, zistite, kde priblizne ste.A k tej zivelnej akcii - ako spravne podotkol JJ, nebolo to az take zivelne. Za ZIVELNE sa skor da vyberanie noveho dopravcu 18 dni pred zaciatkom ucinnosti CP. Napriklad.
"Koti se nam kocka. Koti se prekotne. Co mam delat, aby se neprekotila?"

Papyr
A k tomu preplnaniu ulic: neboj sa, nie ste v tom sami. Aj napriklad v Presove sa preplnaju ulice. Lenze prave toto by si mali sucasni papalasi uvedomit:
Nase mesta sa skladaju zo stredovekych jadier a socialistickych sidlisk. Stredovek s automobilizmom nepocital, lebo neboli auta, socializmus tiez nie, pretoze ten projektoval tie sidliska s tym, ze pracujuci sa dopravia do prace MHD. Po revolucii ludia zbohatli natolko, ze sa mozu vyvazat autom, ale dopravne spolocnosti su obvykle stale take "pyskate", ako boli za socializmu. Na druhej strane, po revolucii sa nejaka vyraznejsia bytova novovystavba vo vacsine slovenskych miest nerealizovala, takze zijeme stale v tych socialistickych sidliskach projektovanych na vyuzivanie MHD. Ale jazdime autom, lebo MHD trci v sociku. To je v skratke cela tragedia toho, ked magistrat kasle na MHD. On vlastne kasle na prejazdnost mestom a namiesto relativne lacnych dotacii na MHD voli neskor omnoho nakladnejsie dotacie na stavby obchvatov a podobne.