Reply on: m@rtin #17741:
To, čo opisuješ, je úplne bežná prax vo väčšine miest a nejde o pražskú zvláštnosť. Dopravné značky označujúce začiatok a koniec obce bývajú osadzované účelovo podľa toho, či policajti chcú mať na danom úseku pravidlá platné pre mesto alebo pre mimomestský úsek. Matne som si narýchlo vybavil niekoľko miest, ktoré poznám a kde sa pohybujem, a nikde dopravné značky označujúce začiatok a koniec obce nekopírujú reálne hranice obce.
expresbb
pridané: 1.10.2006 (18:40:49)
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Doprava naša každodenná
Ďakujem Vám za Vaše odpovede na moje otázky pridané dňa 15.9.2006. Chcem Vám poďakovať za to, že dopravca opravil v cestovnom poriadku zástavku na L41.
1. Chcel by som sa Vás spýtať. Keďže hlavná časť mestskej časti Stupy a Medený Hámor sú v dostatočnej dochádzkovej vzdialenosti na linky MHD, prečo potom mesto povolilo zastavovať tam prímestskej doprave.
2. Môj názor na integráciu v Banskej Bystrici je taký. Že to ešte bude trvať dosť dlho, kým sa dačo také podarí.
3. Na moju otázku pridanú 14.5.2006 ohľadom km výkonu bola odpoveď, že je objednaných 3,8 mil. km. A minulý týždeň už bolo objednaných 3,6 mil. km. Zmenila sa vari odvtedy zmluva s dopravcom? A dopravca spraví dohodnutý km výkon do konca roka Ak nie tak koľko km mu bude chýbať, prípadne koľko bude prebytok.
4. To dopravca nie je schopný za 9 mesiacov označiť zástavky názvami? Nezvažuje správny orgán o udelení pokuty?
5. Ďakujem Vám za Vašu reakciu na moju sťažnosť ohľadom prelepovania cestovných poriadkov v predstihu. Dovolím si s Vami nesúhlasiť. Dopravca toto môže robiť aj počas noci, kedy sú už cestovné poriadky neplatné. To že dopravca toto nie je schopný zabezpečiť, tak komplikuje cestujúcim cestovanie a odrádza od cestovania.
Za vaše odpovede Vám ďakujem.
>>> ODPOVEĎ:
Správny orgán pri schvaľovaní cestovného poriadku zmysle cestného zákona okrem iného dbá na to, aby sa čo najlepšie uspokojili prepravné potreby verejnosti a prihliada aj na súlad s inými druhmi dopravy, t.j. schválenie zastavovania prímestských liniek v danej časti mesta nie je v rozpore s potrebami cestujúcich.
Za chybný údaj v predchádzajúcej odpovedi sa ospravedlňujeme. Nedošlo k žiadnej zmene v zmluvnom vzťahu a stále je objednaných 3,8 mil. km.
Označenie zastávok sa v súčasnosti realizuje. Správny orgán si už sankcie u dopravcu uplatnil.
Nakoľko je MHD v prevádzke aj v noci a veľká časť liniek končí neskoro večer a začína skoro ráno, čas na prelepenie zastávok by bol v tomto prípade cca od 22.30 do 04.30. Za túto dobu nie je možné vymeniť neplatné cestovné poriadky v celom meste.
Ing. Miroslav Snopko – poverený vedením Referátu dopravy a komunálnych služieb