Reply on: Majkl #1181:
To si nemyslim. Brezno je domovska stanica niektorych vlakov (voznov). BB sice nie je domovska stanica, ale v noci sa tu odstavuje Hron (uz sa nevozi spat do ZV), maju tam aj nejaky pripoj na elektriku, takze tie odstavene vozne mozu byt aj vykurovane. Co sa tyka 4 posilovych voznov, mozu ich pripojit za hociktory osobak s prichodom do BB (BR) 20min pred Horehroncom. Podobne sa predtym prepravovala madarska suprava vlaku Urpin (BB-Budapest) - aj s madarskou lokomotivou. Do BB ju doviezol osobak z odchodom zo ZV 3:20 (to boli casy, ked sa este dalo z BA do BB cestovat R Polana)
Petik
Ja si myslim ze tvoj priklad vobec nemusi byt prehnany.
Pritom to zlacnovanie u CD nie je ziadny ludomilny akt.
Vsimnite si, kde maju relacnu zlavu.
Praha-Brno, teda usek kde je dialnica => cesta autom pod 2 hod, busom za 2 a pol. Autobusovych spolocnosti tu jazdi plna prdel a teda tu je konkurencia. (To som cumel ako puk, ked som raz zmeskal vlak a siel som cez Brno busom. Ten bus do brna stal 120Kc, a nechcel ani peniaze za batoh, hoci som mu ho hlasil.)
Rychlostou tu mozu konkurovat len EC-cka. Ale za tie prachy (242Kc) je to zbytocny luxus.
A ako prisli na relacnu zlavu 140Kc?
Skuste sa kuknut na idos (www.vlak.cz), kolko stoji autobus.
135-150
A je to!
Do Ostravy sa autobusom srat nikto nebude, autom je to tiez na prd => ziadna relacna zlava.