| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||
| Type: | K2YU
K2S (od 2009) | ||||||||||||||||
| Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||
| Serial number: | 172204 | ||||||||||||||||
| Manufactured: | 1983 | ||||||||||||||||
| In service: | 1.5.1983 | ||||||||||||||||
| Out of service: | March 2025 | ||||||||||||||||
| Withdrawn: | 2020's | ||||||||||||||||
| Acquisition price: | 745 020 Kčs | ||||||||||||||||
| Depot: | Krasňany
Jurajov dvor (11/2023 - ) | ||||||||||||||||
| Ads: | Mesto Bratislava (3/2010 - 9/2015, 5/2016 - 7/2017)
Komplex Nobelova (9/2015 - 5/2016) NeoVízia (7/2017 - 9/2019) Youplus (9/2020 - 11/2022) Cirque du Soleil Ovo (4/2023 - 10/2023) | ||||||||||||||||
| Accidents: | 1.6.2002 okolo 14. sa vykoľajil na výhybke pri Technickej univerzite po tom, čo si vodička električky pomýlila trasu linky 11, omylom išla na Hlavnú stanicu a snažila sa nacúvať späť.
13.12.2007 do električky čelne narazila #7103 | ||||||||||||||||
| Overhauls and changes: | Bol to prvý vozeň s dvojlištovým pantografom a s novou drevenou kabínou pre vodiča (bielej farby) - od 1995?.
Modernizácia na typ K2S vo firme Pars nova, a.s., Šumperk (2009) | ||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 370, BUSE BS 370 BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) | ||||||||||||||||
| Other data: | Vozeň bol získaný zo súbehu pre Juhosláviu, pôvodne dodaný s podvozkami pre rozchod 1435 mm (určené pre Brno), úzkorozchodné podvozky získané z náhradných dielov. | ||||||||||||||||
| Last records of service: |
|
Polocan_8998