Požiar motora 25.12.1997 http://vtedy.tasr.sk/zoom/293272/view
| Fleet numbers: |
| ||||||||||||||||||||
| Type: | Ikarus 435.18 | ||||||||||||||||||||
| Builder: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||||
| VIN: | TRA435V4CS1SK0113 | ||||||||||||||||||||
| Engine number: | D0826LUH10 1730755817181 | ||||||||||||||||||||
| Plate: | BAC 14-15
BA-725HU BA-733HU (od 2017) | ||||||||||||||||||||
| Manufactured: | 1995 | ||||||||||||||||||||
| In service: | 1.4.1996 | ||||||||||||||||||||
| Acquisition price: | 5 611 213 Sk | ||||||||||||||||||||
| Depot: | Petržalka
Krasňany (depozitár HV) Trnávka (od 2017) | ||||||||||||||||||||
| Home line: | 68 | ||||||||||||||||||||
| Accidents: | Požiar v motorovej časti na zastávke Nový most na linke 90 (25.12.1997) | ||||||||||||||||||||
| Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 120 | ||||||||||||||||||||
| Specific signs: | Zelené fólie na čelnom skle.
Zelené osvetlenie v prednej časti vozidla. | ||||||||||||||||||||
| Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||||||||
| Other data: | V 6 - 11/2011 slúžil len ako záloha v prípade nedostatku vozidiel.
Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky v roku 2011 zachované pre zbierku historických autobusov. Autobus bol opätovne sprevádzkovaný pri príležitosti osláv 130 rokov bratislavskej MHD v septembri 2025. | ||||||||||||||||||||
| Last records of service: |
|


), nic sa nezlomilo ani nerozpadlo, vsetko je v poriadku, a teraz mozu prace pokracovat podla moznosti.
Ecomat
treba si uvedomiť že je fakt zázrak že tento voz vstal z mrtvych a za rekordne krátky čas bol v petržalskej dielni spojazdnený tak že to dostalo STKčku a nestal sa z neho len nehybný exponát na DOD ale môže aj voziť ludí, čo je si myslím celkom pokrok oproti tomu že dlhé roky sme tu vôbec nemali pojazdné Ikarusy dokopy žiadne
po druhé,
som typ človeka čo všeobecne má celkom rád nedokonalosť a za mňa je super že do zbierky historičákov pribudol takýto autentický kus ktorý v salóne dodnes nosí stav v ktorom dojazdil .. síce je to trochu kontrast vďaka tomu že zvonka je to celé naleštené ale za mňa dáva jazda v takomto salóne ovela autentickejší zážitok než napríklad ten Ik280 ktorý má interiér hádam komplet nový .. proste si tie vozy väčšina z nás nepamätá v cukríkovom stave ale zhumplované a zničené bratislavskou neúdržbou, kde bol každý kus iný a nenašiel si medzi tými vozmi dva rovnaké .. takto to má pre mňa ovela väčšiu hodnotu